Nieuws

Nieuwe zomerplanning
Heb jij al gezien welke toffe spellen er in de zomer worden gespeeld? De nieuwe zomerplanning staat online. Bekijk hem dus snel eventjes en krijg een indruk wat voor gaafs er allemaal aankomt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Spel 400 - Jubileumspam  (gelezen 1360 keer)

nathh

Re: Spel 400 - Jubileumspam
« Reactie #15 Gepost op: 6 juli 2016, 23:57:34 »

Met het huidige aantal deelnemers zou 4 a 5 deelnemers per afdeling het eerlijkst zijn.

tijgerke87

« Reactie #16 Gepost op: 8 juli 2016, 09:50:13 »

ik heb bewust een district gedaan die niet zo heel bekend was/is qua eigenschappen. (geeft speelruimte)
En ik vind juist slytherin wel leuk... juist omdat het een slechte reputatie heeft en ik eigenlijk besloten heb dat mijn personage een crush moet hebben op uitgerekend Draco  :D

Shaddow

« Reactie #17 Gepost op: 8 juli 2016, 11:43:38 »

Houdt wel rekening met

"6. Welke personages mag ik kiezen bij het Hogwarts spel?
Je mag geen hoofdfiguren spelen, maar mag wel een bijfiguur. Bijvoorbeeld niet Cho Chang, maar wel haar vriendin Marina Elsdonk. Je mag de hoofdfiguren ook niet als prominente NPC's in je verhaal gebruiken, bijvoorbeeld de vriendin van Ron Wemel of de beste vriend van Harry Potter. Dit strookt niet met de boeken en het kan door andere spelers als vervelend ervaren worden. (bijvoorbeeld als Ron ineens drie vriendinnetjes heeft)
Probeer je in te denken of jouw verhaallijn ook in de boeken voor had kunnen komen. Is het antwoord ja, dan is je personage meestal goed. Is het antwoord nee, dan zul je het aan moeten passen.
Je speelt een gewoon mensenkind dat naar een toverschool gaat. Je mag wel een leerling maken die verwant is aan een magische figuur. Bijvoorbeeld net als Hagrid een kind van een reuzin en een mens. Of als Fleur, een kind van een man en een half-Glamorgana"

Dus de crush is waarschijnljk compleet one-sided en Draco weet aan het eind van deel 7 nog steeds niet dat je bestaat. :(
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Team MM

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 8 juli 2016, 11:57:15 »

ouch... :'(

Shaddow

« Reactie #19 Gepost op: 8 juli 2016, 12:20:39 »

Draco is z'n klootzak! :(

Ze zouden hm moeten doden, niet <<insert naam van personage wat gestorven is in harry potter>>
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

Team MM

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 8 juli 2016, 12:35:34 »

Ze zouden hm moeten doden, niet <<insert naam van personage wat gestorven is in harry potter>>
Dobby!

Shaddow

« Reactie #21 Gepost op: 8 juli 2016, 12:43:05 »

#triggered
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

Zabulus

« Reactie #22 Gepost op: 8 juli 2016, 13:01:56 »

Zou je wel ene Jeffrey mogen spelen? Of Ramsey?  (6)

Jowelle

« Reactie #23 Gepost op: 8 juli 2016, 15:00:16 »

Hoe moet je je 3x inschrijven? Ik heb nu alleen maar 1tje..

tijgerke87

« Reactie #24 Gepost op: 8 juli 2016, 15:11:48 »

Houdt wel rekening met

"6. Welke personages mag ik kiezen bij het Hogwarts spel?
Je mag geen hoofdfiguren spelen, maar mag wel een bijfiguur. Bijvoorbeeld niet Cho Chang, maar wel haar vriendin Marina Elsdonk. Je mag de hoofdfiguren ook niet als prominente NPC's in je verhaal gebruiken, bijvoorbeeld de vriendin van Ron Wemel of de beste vriend van Harry Potter. Dit strookt niet met de boeken en het kan door andere spelers als vervelend ervaren worden. (bijvoorbeeld als Ron ineens drie vriendinnetjes heeft)
Probeer je in te denken of jouw verhaallijn ook in de boeken voor had kunnen komen. Is het antwoord ja, dan is je personage meestal goed. Is het antwoord nee, dan zul je het aan moeten passen.
Je speelt een gewoon mensenkind dat naar een toverschool gaat. Je mag wel een leerling maken die verwant is aan een magische figuur. Bijvoorbeeld net als Hagrid een kind van een reuzin en een mens. Of als Fleur, een kind van een man en een half-Glamorgana"

Dus de crush is waarschijnljk compleet one-sided en Draco weet aan het eind van deel 7 nog steeds niet dat je bestaat. :(

duhh natuurlijk is het one sided, en ja het is een niet zo'n slim meisje. Maar lijkt me gewoon leuk om dat te doen  ;D

Heartless

« Reactie #25 Gepost op: 8 juli 2016, 15:20:30 »

Hoe moet je je 3x inschrijven? Ik heb nu alleen maar 1tje..
Je hoeft je maar 1x in te schrijven en dan krijg je een PM van ons waarin we om de aanvullende infomatie vragen :)

MvM

« Reactie #26 Gepost op: 8 juli 2016, 16:02:28 »

Ik heb nog overwogen om het zwarte schaap van de familie Wemel te spelen, dus een Wemel die is ingedeeld bij Zwadderich en daarom genegeerd wordt door rest van de familie (en Griffoendor) en door de Zwadderaars nog steeds als lid van een bloedverradersfamilie wordt gezien.

Maar uiteindelijk toch maar voor een Bulgaar van Klammfels gekozen.

adriaan

« Reactie #27 Gepost op: 8 juli 2016, 22:19:30 »

Ik ben van 's ochtends de 14e tot 's avonds de 18e in Letland + onderweg *twijfelt*

Dixie

« Reactie #28 Gepost op: 9 juli 2016, 00:02:21 »

Heartless

« Reactie #29 Gepost op: 9 juli 2016, 00:12:34 »

Nog een spoiler

Is dit nog goed gekomen..?

Ik ben van 's ochtends de 14e tot 's avonds de 18e in Letland + onderweg *twijfelt*
Dan mis je waarschijnlijk 2 deadlines in de eerste drie nachten. Ik zou het niet doen.
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog