Nieuws

493: Levensverzekering
Spel 493 van Roandraak is een variant waarbij je een levensverzekering kan kopen, maar daar moet je wel zuinig mee omgaan, want het kan je zomaar je stemrecht kosten... Weet jij de juiste strategie? Schrijf je in!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Spel 400 - Jubileumspam  (gelezen 1359 keer)

adriaan

Re: Spel 400 - Jubileumspam
« Reactie #30 Gepost op: 9 juli 2016, 00:17:40 »

Ik kan denk ik wel stemmen hoor en een klein stukje schrijven, kan alleen niet echt actief meedoen die dagen

MvM

« Reactie #31 Gepost op: 9 juli 2016, 01:29:52 »

Eerste dagen is vaak toch nog niet echt een zinnige discussie.

Kevindemen

« Reactie #32 Gepost op: 9 juli 2016, 02:06:21 »

Is Rapunzel van Disney al bezet? :P
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Dixie

« Reactie #33 Gepost op: 9 juli 2016, 02:28:42 »

Ja! Door Nathh :)

Bjoernie

« Reactie #34 Gepost op: 9 juli 2016, 11:08:04 »

Ik heb mij toch weer uit moeten schrijven. Ik heb vandaag voor het eerst echt tijd om ernaar te kijken en nu zie ik dat de thema's die gekozen zijn mij totaal niet liggen. Daarnaast ben ik het grootste deel van vandaag ook weer weg, waardoor ik geen tijd heb om mij uberhaupt in te lezen in alles waar ik niets vanaf weet (vooral bij Hunger Games, daar is dat alles eigenlijk). Daarnaast merkte ik voordat ik stopte al dat als ik niet echt mee kan schrijven, mijn motivatie ver te zoeken is, dus ik ben sowieso bang dat dit spel dan niet goed af zou lopen voor mij. Daarnaast weet ik nog niet wanneer en hoe lang ik op vakantie ga (dat kan ook op erg korte termijn nog zijn), dus lijkt het mij verstandiger dat ik het niet probeer.

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

himan

« Reactie #35 Gepost op: 10 juli 2016, 00:06:25 »

Wat een complete chaos nu al :D

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog