Nieuws

Nieuwe feature
Nested quotes zijn nu mogelijk. Dat betekent dat je quotes in quotes kan zetten. Wat een geluk! :P

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Pokémon Go!  (gelezen 481 keer)

Rob

Pokémon Go!
« Gepost op: 10 juli 2016, 23:52:20 »

Praat hier over Pokémon Go.
Ik vind het geweldig. :D
Ik heb vandaag al lekker veel Pokémon gevangen, en geprobeerd te zoeken naar een Beedrill. Maar niet gevonden. :( 5 Pokéstops bij langs geweest. :D Ik ben nu net level 5. :D

Namen en team

Rob (Rob) - Team Blauw.
Nathh - Team Blauw.
Mr. East - Team Blauw.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2016, 23:06:08 door Rob »

Dixie

Re: Pokémon Go!
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2016, 23:58:20 »

Ik heb een Horsea gevangen :D :D

Rob

« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2016, 01:08:35 »

:o Ik heb een Krabby gevangen. ^-^

Germelia

« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2016, 08:02:53 »

Beedrill kun je vrij makkelijk aan komen door heel veel weedles te vangen :P

Ik ben level 8 nu!
<3

danny

« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2016, 08:39:44 »

Lvl 4, almost 5!! Welk team moet ik kiezen straks??
En ik had gister Shelder gevangen, voor de rest vrij standaard pokemon
Edit: ohja, en een geodude en jiglypuff :)
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2016, 08:47:13 door danny »

Selinde

« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2016, 16:12:20 »

O ja hier heb ik ook zin in :) vergeet steeds om het te installeren. Heeft iemand een betrouwbare bron voor de apk? Ik hoorde dat er al een aantal versies de rondte doen met remote access functionality en andere malware erin verstopt...

Erwipro

« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2016, 16:45:46 »

Op je PM. Ik heb er geen problemen mee gehad ;)

Morana

« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2016, 18:16:51 »

Voor de apk? Of voor de app? :P

Mag ik dan ook die pm?

Voorlopig dan maar even niet. Ik lees net wat die apk is.. dat is dan weer teveel moeite voor mij hoor, zeker als het er dan druk is en daardoor traag omdat iedereen er nu op zit. Ik wacht wel tot ie uit is in Nederland.

Ik zit alleen wel te twijfelen of ik het echt moet doen, want ik zit nu al hoog in mijn verbruik van mijn internetbundel.. maar het klink zo COOOL
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2016, 18:33:30 door Morana »

nathh

« Reactie #8 Gepost op: 11 juli 2016, 18:49:49 »

Ik verbruik nu zo'n 36 mb per dag en dan ben ik er 2 a 3 uur intensief mee bezig en heb ik hem af en toe nog even kort aan.
Het is dan helemaal aan jou om te beslissen of dat het waard is.

Morana

« Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2016, 19:06:51 »

Hmm... nee.. Ik heb een bundel van 500 mb nog  XD

Misschien moet ik dat gaan ophogen dan, maar dan kijk ik eerst wel of ik op wifi er ook wat mee kan doen en of ik het wel leuk genoeg vind om mijn bundel dan op te hogen.

Het klinkt wel echt mega awesome.. en aangezien ik een hondje heb en die toch moet uitlaten.. kan ik mooi op die tochten ook pokémon vangen :D

Rob

« Reactie #10 Gepost op: 11 juli 2016, 20:54:50 »

Het is echt geweldig. Ik ben vandaag in Groningen stad geweest, en ben daar met een aantal vriendinnen rond gaan lopen en Pokéspots bij langs geweest en Pokémon gevangen. En je ZIET ook gewoon wie er mee bezig is. Geniaal. Ook 20 mensen aangesproken en gevraagd welk team ze zijn. :) Ik ben trouwens team blauw! Schrijf even op welk team je bent, en dan kan ik je in de homepagina zetten! :D

nathh

« Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2016, 21:00:09 »

Ik ook blauw.

En ik weet dat in mijn kleine hometown zeker vijf andere spelers zitten, maar heb ze nog niet gezien of iets.
Dat lijkt me idd wel anders als je in de stad bent. Ik ga woensdag naar amersfoort, dus dan kan ik dat mss ook zelf zien.
En als straks de zomervakantie voorbij is ga ik weer iedere dag naar amsterdam. (alhoewel de nieuwigheid er dan wel vanaf zal zijn.)

Mr. East

« Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2016, 22:39:26 »

Hoe zie je de andere spelers dan? Door de manier van lopen of zie je ze in-game echt?

Ik ben ook blauw, in een klein dorpje.
Qué bonito es ver la lluvia y no mojarse.

Rob

« Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2016, 23:05:58 »

Hoi, Mr. East! Ik zag heel veel mensen ook met hun telefoon in de lucht, dus daar ging ik een praatje mee maken! :D Daarnaast kan je zien in gyms. :)

Dixie

« Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2016, 23:23:51 »

Hier kunnen we verder praten over Pokémon Go! :D Ik zal jouw openingspost er ook in verwerken, @Rob :)
Pagina's: [1]   Omhoog