Nieuws

Spelleiderblog
Al onze spelleiders hebben een eigen spelleiderblog. In het teken van de nieuwe zomerplanning die online staat, vind je hier binnenkort meer informatie over hun spellen. Je kunt ook spelleiders altijd contacteren als je een idee voor een spel hebt.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 100   Omlaag

Auteur Topic: De Groot' Harem [181] - Liefde voor iedereen, van iedereen <3  (gelezen 16956 keer)

Morana

Re: Café Mythos [181] - Ne mæg werig mod wyrde wiðstondan
« Reactie #30 Gepost op: 28 juli 2016, 01:20:22 »

Zojuist een plofkraak gepleegd in de Albert heijn waar ik boven woon!
Dat is wel even schrikken..

(En yay politie is echt binnen 5-10 minuten al aanwezig.. maar neee.. kennelijk is dat niet genoeg reden om het alarm uit te kunnen zetten.. daar gaat mijn nachtrust)

himan

« Reactie #31 Gepost op: 28 juli 2016, 01:51:59 »

Zojuist een plofkraak gepleegd in de Albert heijn waar ik boven woon!
Dat is wel even schrikken..

(En yay politie is echt binnen 5-10 minuten al aanwezig.. maar neee.. kennelijk is dat niet genoeg reden om het alarm uit te kunnen zetten.. daar gaat mijn nachtrust)

Ik dacht eerst dat je zelf een plofkraak had gepleegd ::)

Morana

« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2016, 07:11:13 »

Ehh nee XD

De daders zijn gepakt bij driebergen hoorde ik. De hele ah zit onder blauwe inkt.. waarmee ze nu druk bezig zijn het schoon te maken. Stel dat de daders wel ontkomen waren..dan vraag ik me af of ze überhaupt wel wat aan het geld hadden ::)

Shaddow

« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2016, 09:01:55 »

Woow, dat klinkt heftig Morana!
Waren het verfbommen ofzo?
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

emmiehoek

« Reactie #34 Gepost op: 28 juli 2016, 09:19:45 »

ik dacht ook een halve seconde dat je schreef dat je zelf een plofkraak gepleegd had xD

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

adriaan

« Reactie #35 Gepost op: 28 juli 2016, 11:11:03 »

ik dacht ook een halve seconde dat je schreef dat je zelf een plofkraak gepleegd had xD
Ik ook :P

Maar IK ZAG NET NOG op het journaal dat er ergens een plofkraak gepleegd was en dat er allemaal briefjes van 50 op straat lagen, was dat die bij jou? :o

Morana

« Reactie #36 Gepost op: 28 juli 2016, 12:09:53 »

Er zijn er vannacht 2 gepleegd. Eentje in Almere, en eentje bij mij in de straat. Maar bij ons lag het geld ook op straat inderdaad :P

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1501634
http://www.ad.nl/utrecht/plofkraak-op-de-albert-heijn-in-winkelcentrum-terwijde~a890754d/
https://www.regioleidscherijn.nl/2016/07/28/plofkraak-terwijde/

Toch knap dat de AH nog op tijd open ging.

Woow, dat klinkt heftig Morana!
Waren het verfbommen ofzo?
De blauwe inkt komt door de beveiliging die in de pinautomaat zit.

MvM

« Reactie #37 Gepost op: 28 juli 2016, 13:21:31 »

Ben je niet meteen met je buren de straat op gerend om die briefjes van 50 waar geen verf op zat te verzamelen? XD

En de grote ketens hebben allemaal protecollen voor het zsm open gaan van de winkels. Heb zelf bij een tankstation gewerkt waar een ramkraak (sigaretten gestolen) is geweest aan het einde van de nacht. Anderhalf uur later was openingstijd en gingen we gewoon open. Ondanks dat de politie nog bezig was en de deur helemaal aan diggelen was ging dat. Dan maar open met wat overlast, maar je kunt de klanten niet voor ee gesloten deur laten staan.

Morana

« Reactie #38 Gepost op: 28 juli 2016, 14:56:17 »

Nee.. de politie had een lint gespannen :P flauw hè  ;)

Oehhhh buurtonderzoek is cool!  Kwam een agent met een gopro om zijn nek langs😄

bert-boefjes

« Reactie #39 Gepost op: 28 juli 2016, 23:53:18 »

Ik moet morgen op de groep sollicitatiegesprekken afnemen bij 4 sollicitanten voor open functies op de groep. Het waren er oorspronkelijk 5 maar 1 van hun heeft al een andere baan gevonden.  En ik zit nu alle cv's en sollicitatiebrieven door te lezen om war gerichtere vragen te kunnen stellen.
Het is zo grappig om te zien hoe op basis van hoe mensen hun CV eruit ziet en hun sollicitatiebrief eruit ziet je toch al je voorkeuren kan hebben.

Want daar ben ik benieuwd naar wat jullie mening daar over is.
Een van de sollicitanten werkt al vanaf 1997 in de zorg. Kortom, die heeft ruim 19 jaar ervaring. Maar op alle plekken waar hij gewerkt heeft (volgens zijn CV) heeft hij vaak maar 1 soms 2 jaar gewerkt.

Waardoor ik dan toch ga denken dat er misschien toch iets mis is met hem. Dat hij bijvoorbeeld snel de uitdaging in het werk verliest of iets in die trant. Nu ga ik hem voor alsnog niet direct afschrijven daarom. Maar ik denk wel dat ik graag wil weten hoe dat zo komt.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

MvM

« Reactie #40 Gepost op: 29 juli 2016, 00:31:51 »

Lijkt me een hele terechte vraag om tijdens het gesprek te stellen ja. Als je overal na een of twee jaar vertrekt kan er wat mis zijn. Aan de andere kant heeft hij ook steeds meteen een nieuwe baan gekregen. En voor zijn vorige solliciatie gold het "snel vertrokken overal"-argument ook al en daar is hij toch aangenomen.

Dixie

« Reactie #41 Gepost op: 29 juli 2016, 01:11:37 »

Ja precies, het lijkt me geen rare vraag om te stellen. Als je het gewoon heel algemeen stelt, tenminste. Zo van "Ik zie op je CV dat je in de laatste X jaar, steeds maar 1 of 2 jaar bij een werkgever hebt gewerkt. Wat is jouw kijk op de reden hiervoor?"
Als hij dan allemaal 'smoesjes' gaat geven en het steeds aan de werkgever in plaats van hem ligt weet je genoeg, maar als hij redenen geeft zoals bedrijven die moesten bezuinigen, instellingen die dichtgingen, etc. Dan is het misschien wel te verklaren. Plus dat als je naar referenties vraagt je via die mensen ook weer veel te weten kan komen :D

bert-boefjes

« Reactie #42 Gepost op: 29 juli 2016, 08:19:23 »

Klopt. Maar het is wel al vanaf 1997. En volgens mij had je zeker in de zorg toen nog niet echt heel veel te maken met bezuinigingen in personeel. Maar we zullen het zien.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Nephtysis

« Reactie #43 Gepost op: 29 juli 2016, 09:44:45 »

Je kan aan de instellingen waar hij gewerkt heeft gewoon vragen hoe die sollicitant was als collega. Hun antwoorden kun je dan ook gebruiken voor het krijgen van een beter beeld. Een 'mwa, hij deed zijn werk' zegt natuurlijk iets anders dan 'hij was super als collega, jammer dat we hem na een jaar al moesten laten gaan.' :P

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

bert-boefjes

« Reactie #44 Gepost op: 29 juli 2016, 10:14:53 »

Je kan aan de instellingen waar hij gewerkt heeft gewoon vragen hoe die sollicitant was als collega. Hun antwoorden kun je dan ook gebruiken voor het krijgen van een beter beeld. Een 'mwa, hij deed zijn werk' zegt natuurlijk iets anders dan 'hij was super als collega, jammer dat we hem na een jaar al moesten laten gaan.' :P

Facebook en Linkdin doen ook goed hun werk :)
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 100   Omhoog