Nieuws

Spelleiderblog
Al onze spelleiders hebben een eigen spelleiderblog. In het teken van de nieuwe zomerplanning die online staat, vind je hier binnenkort meer informatie over hun spellen. Je kunt ook spelleiders altijd contacteren als je een idee voor een spel hebt.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Random Expeditie Robinson - Speltopic  (gelezen 1240 keer)

Black_and_White

Re: Random Expeditie Robinson - Speltopic
« Reactie #60 Gepost op: 12 november 2016, 21:00:16 »

Gefeliciteerd Zabulus!
Ik vond het ook wel leuk dat ik bij de laatste 7 zat.
En congrats voor wschoolf1, die het super heeft gedaan! O0

Kevindemen

« Reactie #61 Gepost op: 16 november 2016, 17:00:14 »

Dank je. Denk overigens niet dat ik perse het apel het beste had gespeeld. Ik had (zeker bij de laatste 5) veel mazzel

Ik gunde jou wel het meest de overwinning eigenlijk van iedereen die nog in het spel zat.
Al had ik liever Silke, Marc en jou uiteindelijk meegenomen naar de end game tbh

En Jeroen, late reactie van mijn kant maar je hebt het spel echt geweldig geleid.
Mijn complimenten hoeveel tijd en moeite je erin hebt gestoken.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

domien

« Reactie #62 Gepost op: 24 november 2016, 19:47:16 »

Een beetje laat van mij, maar gefeliciteerd Zabbel!!

enige spijtige vind ik dat ik in geen enkele post de namen op de stembriefjes heb kunnen zien en het volgen van de stemmen dus enorm irritant was:p

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Black_and_White

« Reactie #63 Gepost op: 24 november 2016, 19:56:08 »

Een beetje laat van mij, maar gefeliciteerd Zabbel!!

enige spijtige vind ik dat ik in geen enkele post de namen op de stembriefjes heb kunnen zien en het volgen van de stemmen dus enorm irritant was:p
Ja, dat had ik ook. Ik zag alleen de eerste eilandraad, voor de rest niets.
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog