Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Wie speelde dit spel het best?

adriaan
- 1 (3.7%)
Angelique
- 0 (0%)
Black_and_White
- 0 (0%)
danny
- 3 (11.1%)
dutchy
- 4 (14.8%)
bert-boefjes
- 0 (0%)
JosTorreman
- 0 (0%)
Kevindemen
- 0 (0%)
Kimberley
- 0 (0%)
Krissy
- 1 (3.7%)
LolaxLita
- 4 (14.8%)
Lyne
- 0 (0%)
maureen
- 2 (7.4%)
MIKOMOMO
- 1 (3.7%)
Moosje
- 1 (3.7%)
Morana
- 4 (14.8%)
Rick
- 3 (11.1%)
Robbendinho
- 1 (3.7%)
Wurn
- 1 (3.7%)
Shaddow
- 1 (3.7%)
Sil
- 0 (0%)
Yuri
- 0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 14 september 2016, 11:10:42

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 1124 keer)

dutchy

Re: Nabespreektopic
« Reactie #30 Gepost op: 7 september 2016, 19:51:05 »

Vind het juist geen tactische zet. Ok, er zijn dan drie (!) wolven bekend geworden door de "dorpsgek" en dan wordt de dorpsgek afgeschoven op Krissy. Stel dat je plannetje gelukt was en Krissy was gelyncht, dan hadden we gezien dat ze orc was en dan waren er gelijk drie vraagtekens komen te staan bij de wolven die je hebt aangewezen en daarmee dan bij Maureen, dus dat was hooguit een uitstel van 1 dag.

Hebben jullie wel eens serieus samenwerking gezocht met het lijk/grafdelver? Dan waren jullie al met z'n vieren. Daar was ik eigenlijk het meest bang voor.  Fuck it, zou ik gezegd hebben, je wist toch al dat je niet meer kon winnen, maar misschien het lijk nog wel. XD

LolaxLita

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 7 september 2016, 19:54:47 »

Ik denk dat er dan juist geen vraagtekens waren komen te staan bij de drie wolven die aangewezen waren, aangezien Krissy dan dood was gegaan als orc en dat juist de theorie zou ondersteunen dat slecht bijna een overmacht had en slechts nog wat goedjes op de lynch moest gooien om te winnen. :P

Dan had Maureen waarschijnlijk juist weer vertrouwen gewonnen bij goed, maar voor slecht was het dan vrij duidelijk geweest dat ze g/s was. ::)

Rick

« Reactie #32 Gepost op: 7 september 2016, 19:59:40 »

Nou ja vorig spel dacht hij ook al dat ik Illusiewolf was omdat ik deelde hoe ik denk dat je zo'n rol het beste tactisch kan inzetten,
en heeft die een slot op mijn deur gezet als slotenmaker om die redenen,
ondanks dat ik had aangegeven mijzelf als Hacker te willen bewijzen. Dus heb het gevoel alsof hij gewoon niet wil luisteren :p
Dit was dus niet zo, ik dacht dat je slecht geworden was als hacker (wat ook klopte) en je actie was schadelijk voor de goedjes. :P

Ik zie in ieder geval de meeste mensen hier niet zichzelf snel aan Rick koppelen...
:'(
...en als Rick zelf cupido is koppelt hij zich sowieso aan Krissy. :P
Nee joh, dat zou veel te opvallend zijn. :D (De eerste keer wel gedaan ja, maar dat ga ik niet altijd doen :P)

danny

« Reactie #33 Gepost op: 7 september 2016, 20:03:16 »

Omg ik was wel echt een Hot Topic op het wolvenboard zie ik hahahaha

Zekers!
Ik ben ook wel benieuwd wat jouw agenda eigenlijk was in dit spel. Wilde je met slecht winnen als dit kon of wilde je gewoon met Adriaan winnen, punt uit.
Want in de PM kwam jij steeds meer als 'tegen'-slecht over. Vandaar dat ik ook loog over dat Sil jou als goedje vrij had gestemd en of je namens ons als wolven in ieder geval op JosTorreman wilde stemmen, zodat je misschien daar verkeerde conclusies bij ging trekken, omdat ik niet meer zo zeker was over jouw alliantie  :P

Jij vroeg zo overduidelijk om informatie. Wie wordt de lunch, wie hebben jullie geconverteerd, IK WIL MEER INFO, Danny jij bent NIET goed bezig zo, ik wil ZEKERHEID dat ik wordt vrijgestemd!
Ik had echt zoiets, jooo wat moet je... Ik ga jou toch geen wolven doorgeven ;D
Vandaar dat ik twijfels kreeg of je misschien toch nog goed was, maar gelukkig bleek je toch slecht O0

Maar vandaar dat ik wel benieuwd ben of je van plan was om echt met Adriaan te gaan winnen en zo info van mij wilde loskrijgen om tegen ons te gebruiken?

dutchy

« Reactie #34 Gepost op: 7 september 2016, 20:05:44 »

Ik denk dat er dan juist geen vraagtekens waren komen te staan bij de drie wolven die aangewezen waren, aangezien Krissy dan dood was gegaan als orc en dat juist de theorie zou ondersteunen dat slecht bijna een overmacht had en slechts nog wat goedjes op de lynch moest gooien om te winnen. :P

Dan had Maureen waarschijnlijk juist weer vertrouwen gewonnen bij goed, maar voor slecht was het dan vrij duidelijk geweest dat ze g/s was. ::)

Ik snap je niet. Stel dat Krissy was gelyncht en maureen was blijven volhouden dat zij de bron was, dan zouden de drie slechtjes in het "visioen" toch duidelijk goed zijn geweest, waarom zou een Orc drie slechtjes ineen nepvisieon willen zetten? Wat dit over Maureen zegt is een tweede, die was er misschien nog wel mee weggekomen, al had die dan vier slechtjes over zich heen gekregen en waren er zo wel vraagtekens bij haar komen te staan  ^-^

danny

« Reactie #35 Gepost op: 7 september 2016, 20:11:13 »

Achjaa, dit zijn allemaal what-iffs.
Als je het achteraf bekijkt, had ik al 3x gelynched moeten worden, maar ik kon me er ook onderuit lullen.

Zo sterk zelfs dat Wurn mij kennelijk nog steeds niet als wolf zag ::)
Hehe sorry!

En btw, voor wie denkt dat we flink hebben lopen lobbyen, helemaal niet. Ik heb uiteindelijk na die eerste chaotische dag met niemand meer contact gehad! Alleen met Miko, omdat hij natuurlijk vrij zeker wist dat mijn verhaal van geen kant klopte, maar verder niet.

LolaxLita

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 7 september 2016, 20:11:37 »

Ik snap je niet. Stel dat Krissy was gelyncht en maureen was blijven volhouden dat zij de bron was, dan zouden de drie slechtjes in het "visioen" toch duidelijk goed zijn geweest, waarom zou een Orc drie slechtjes ineen nepvisieon willen zetten? Wat dit over Maureen zegt is een tweede, die was er misschien nog wel mee weggekomen, al had die dan vier slechtjes over zich heen gekregen en waren er zo wel vraagtekens bij haar komen te staan  ^-^

Maar Maureen beweerde dat Krissy de bron was, dus als zij gestorven was als orc, had goed dat waarschijnlijk ook wel geloofd.  ;)

Of bedoel je met dat er 3 vraagtekens bij de wolven zouden zijn komen te staan dat goed juist zou hebben getwijfeld aan hun slecht zijn bij Krissy's dood? :P
Dan zou Maureen waarschijnlijk toch juist vertrouwen hebben gewonnen bij goed, aangezien zij Krissy op de lynch heeft gegooid..

dutchy

« Reactie #37 Gepost op: 7 september 2016, 20:25:43 »

ik bedoel inderdaad de drie wolfjes die dan als goed bestempeld worden. En misschien voor de buitenstaander zou Krissy wel meer kudopunten hebben behaald, maar betwijfel of dat zo zijn uitgespeeld doordat slecht aardig bedreven was in alles in twijfel trekken en dan zou zeker het g/s koppel ter sprake zijn gekomen. Dus ik vond het een vreemd verhaal en kon niet zien waar het voordeel voor of Krissy of Maureen zat. Misschien was het beter geweest om 1 aan te wijzen als zekere wolf en daar bij te laten, dan had je meer kans gehad, al had slecht nogsteeds haar treintje gemaakt vermoed ik.  (A)

MIKOMOMO

« Reactie #38 Gepost op: 8 september 2016, 17:11:33 »

Danny mijn plan was gewoon om met alle winden mee te waaien om zo te winnen.
Of dat met Adriaan of slecht was maakte me eigg niet zo uit.
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Nephtysis

« Reactie #39 Gepost op: 14 september 2016, 11:13:25 »

Zo te zien een gelijkstand op de eerste plek voor Dutchy, LolaxLita en Morana! Gefeliciteerd! :)

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

LolaxLita

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 14 september 2016, 14:56:16 »

Krijg ik nu chocolade? :D
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog