Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 654 keer)

tijgerke87

Re: Nabespreektopic
« Reactie #15 Gepost op: 30 oktober 2017, 21:51:34 »

Wauw zo ingewikkeld XD wel leuk dat je op mn huisje wou passen tijgerke

tssk je wilde gewoon niet met knuffelen  :P als het nu jij bij mij overnachten was en andersom was het helemaal lachen geweest

Kevindemen

« Reactie #16 Gepost op: 30 oktober 2017, 22:06:22 »

De boards zijn nu ook open :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Kaasje

« Reactie #17 Gepost op: 31 oktober 2017, 11:32:31 »

Haha wow, dat was wel een heel kort potje. Eerste visioen als dorpsgek: Shaddow, T4nd en Kip, gezien als beul, burger en stoorwolf. Shaddow was vrij snel duidelijk, maar de burger en stoorwolf bleven nog een vraagteken. Daarop T4nd en Kip een bericht gestuurd met een hele lijst rollen (stoorwolf stond wel in de opgestuurde lijst, burger niet) en gevraagd of ze even uitsluitsel wilden geven over of hun rol ertussen zat (een 'ja' was dus een waarschijnlijke stoorwolf, een 'nee' een waarschijnlijke burger); T4nd antwoordde 'ja', en dat terwijl zowel burger als schaapswolf niet in de lijst stonden. Kip weigerde antwoord te geven en dus werd het T4nd. Had T4nd de waarheid gesproken, of gelogen maar aan een burgerclaim vastgehouden, dan hadden we Kip gebeuld. Had Kip de waarheid gesproken en T4nd gelogen, hadden we voor een vreemd dilemma gestaan omdat geen van beide burger claimde en waren we waarschijnlijk ook voor Kip gegaan vanwege zijn terughoudendheid. Dus in beide gevallen was T4nd vertrouwd als burger, maar dat feest ging dus niet door :P

De welp-claim is in het leven geroepen in de hoop dat Kip me nog zou vertrouwen als slechtje, zodat ik eventuele lunchslachtoffers had kunnen ontfutselen i.v.m. de necromancer. Dat bleek niet meer nodig.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

t4nd

« Reactie #18 Gepost op: 1 november 2017, 04:55:03 »

Mja, achteraf gezien stom dat ik fout geantwoord heb op die pm. Ik had geen enkel moment gedacht aan een dorpsgek, dus leek het me niet zo belangrijk :'(
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: 1 [2]   Omhoog