Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Dodendiscussie  (gelezen 331 keer)

Kevindemen

Re: Dodendiscussie
« Reactie #15 Gepost op: 3 april 2018, 23:53:01 »

Haha, die moet je erbij denken. :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

t4nd

Re: Dodendiscussie
« Reactie #16 Gepost op: 9 april 2018, 16:23:09 »

Nog in leven:
Lyne Conversiewolf + Cupido + <3
Damon Ketter + Cupido + <3
T4nd Jager + IJzeren Hein + <3

Femietjuhh Roandraak Yeti + IJzeren Hein
Spikeje Beschermengel
Larssievanolst Gokker
Bumke7 Gokker
Kid2 Weerhamster
Aappen Weerhamster

Ik ben benieuwd hoe het loopt, gezien alle 3 de nog levenden met een andere agenda je hebben opgeknoopt.
Het G/S/S is vroeg begonnen in ieder geval met je eruit te werken, Mikomomo :(
Kans is groot dat er nog wel enkele lunches mislukken, dus moeten nog best wat goedjes dood voor ze winnen.

Ik stond te hard in the picture als mogelijk slechtje, dus wou ik mikomomo al opofferen. Daardoor was ik haast bewezen goed, en lyne & damon ook als ze meegingen. Met dat "bewezen goed" statuut konden we minstens een nacht extra winnen waardoor we konden gaan welpen en extra stemmen kopen.

Een G/S/S koppel die had ik niet aan zien komen omg, waarom heeft Lyne dan niet in hemelsnaar T4nd geconverteerd. Arme Spikeje nu wel, de wolven weten dat hij de Bengel is...
Ze hebben je gewoon als extra marionet gebruikt :P
Idd, srry @MIKOMOMO :(
Een wolfje extra betekende punten die niet voor goed ingezet konden worden en iemand die we konden opofferen om zelf als goedje beschouwd te worden.

Moet je dus bedenken dat als ik de stemming had overleefd ik Lyne de volgende nacht op conversiewolf had gewelpt ^_^
Ging niet gelukt zijn hé. Moest je niet gestorven zijn hadden we je volgende nacht wel op de lynch proberen te krijgen (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: 1 [2]   Omhoog