Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Dat kostte niet veel extra moeite  (gelezen 639 keer)

Gordijntje

Re: [Nabespreking] Dat kostte niet veel extra moeite
« Reactie #45 Gepost op: 28 augustus 2018, 02:19:43 »

Ik dacht op dat moment aan beginners als Peter of Wadloper. Die wilde ik waarschuwen voor het geval dat ze toevallig ziener waren. Peter was toevallig je zielsverwant, maar beginners hebben geen idee waar ze hun informatie vandaan moeten halen, waar de rollendatebase staat of waar de extra rollen te vinden zijn. Hij heeft - naar me later bleek - b.v. twee keer aan jou en een keer op het d-topic gevraagd wat een bisschop kan.
In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Waterwork

« Reactie #46 Gepost op: 28 augustus 2018, 05:36:18 »

Ik vond het een moeilijke rol. Ik wist niet goed hoe ik moest spelen om niet op te vallen en hoe moest ik contact krijgen met de wolven zodat ik een volbloed wolf werd. Iemand misschien tips ook als ik een keer welp ben ofzo

Michelaar

« Reactie #47 Gepost op: 28 augustus 2018, 07:30:36 »

Goed gespeeld, goedjes. Ik zal in ieder geval nooit meer wisselaar spelen zoals in dit spel lmao

Krissy

« Reactie #48 Gepost op: 28 augustus 2018, 07:59:10 »

Ahhhgrrr wat een enorm leuk en tegelijk frustrerend spel XD En Damon... Ik denk dat er twee relaties een klap hebben gekregen :P (ik had Rick lekker dood moeten laten gaan XD).
Wat mij betreft zou ik alle rollen graag een keer terug zien. Jammer dat ik er zelf niet een heb kunnen proberen, maar in het spel kwamen ze allemaal leuk over. Misschien dat de lycantroop wat te verwarrend is, maar ook dat is prima te doen.
Goed geleid Adriaan, goed goed gespeeld en voor slecht (en mezelf) jammer van de pech!  :D O0
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

Krissy

« Reactie #49 Gepost op: 28 augustus 2018, 08:00:50 »

Maar ik ben blij dat jullie me spaarden hoor :)

Moest je het er nog in wrijven?  :-[
Volgende keer ben je de eerste :-*
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.

wschoolf1

« Reactie #50 Gepost op: 28 augustus 2018, 08:46:27 »

@adriaan - ik heb de post van @Damon waar jij het over had ook niet opgevat als een belediging op je rollenverdeling of iets wat daar op lijkt.
Wel deelde ik met hem op dat moment natuurlijk enigszins de frustratie dat het allemaal nogal snel erg tegen leek te zitten.

Dat ik zelf mijn eigen rol -toreador- niet goed heb begrepen, begrijp ik nu ik dit topic aan het doorlezen ben.
Ik zag er zelf totaal het nut niet van in mijn actie in te zetten, maar ik heb hem compleet fout geďnterpreteerd.

Al met al, zo achter de schermen, leek me de rolverdeling best prima, hoewel ik de kansenverhouding goed:slecht op 60:40 zou schatten als dit spel 100x gespeeld zou worden.

tijgerke87

« Reactie #51 Gepost op: 28 augustus 2018, 09:53:48 »

@adriaan - ik heb de post van @Damon waar jij het over had ook niet opgevat als een belediging op je rollenverdeling of iets wat daar op lijkt.
Wel deelde ik met hem op dat moment natuurlijk enigszins de frustratie dat het allemaal nogal snel erg tegen leek te zitten.

Dat ik zelf mijn eigen rol -toreador- niet goed heb begrepen, begrijp ik nu ik dit topic aan het doorlezen ben.
Ik zag er zelf totaal het nut niet van in mijn actie in te zetten, maar ik heb hem compleet fout geďnterpreteerd.

Al met al, zo achter de schermen, leek me de rolverdeling best prima, hoewel ik de kansenverhouding goed:slecht op 60:40 zou schatten als dit spel 100x gespeeld zou worden.

zal nog es eerlijk en oprecht vragen welke kant te kiezen :p overwoog serieus slecht zeker met wisselaars die zich vrijwillig opgeven als welpvoer XD

wschoolf1

« Reactie #52 Gepost op: 28 augustus 2018, 14:38:04 »

@tijgerke87 - ik wist niet of ik je moest vertrouwen  :D
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog