Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] - Klets hier nog wat na  (gelezen 382 keer)

RickTorreman

Re: [Nabespreektopic] - Klets hier nog wat na
« Reactie #30 Gepost op: 12 oktober 2018, 17:21:28 »

@Kevindemen

Ik zou dit, als ik in het forumteam zat, voorleggen aan de anderen, en er een duidelijke afspraak over maken.. :)
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Kevindemen

« Reactie #31 Gepost op: 12 oktober 2018, 17:42:40 »

Gebeurd al. Maar vraagstukken over zulke rollen komen vaak pas aan het licht door ze te gebruiken en zelf te zien.
In het verleden zijn sommige rolbeschrijvingen na besprekingen namelijk ook al aangevuld :D Bedoel het meer ter aanvulling op.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

tijgerke87

« Reactie #32 Gepost op: 12 oktober 2018, 19:11:38 »

een delver die mogelijk 2 lijken maakt komt niet zoveel voor, tegen tijd dat een spelleider ziet "oww wazigekip heeft bezoekt van de evelien ehh tijgerke de vriend, en word lunch en delver maakt lijk...." gaat die al in overleg met zichzelf en andere spelleiders wat er moet gebeuren.

serieus wil dan wel een keer samen lijk zijn met wazigekip met kevin als delver ofso word grappige mix
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog