Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Karma  (gelezen 678 keer)

Stefano

Re: Karma
« Reactie #30 Gepost op: 22 november 2018, 16:22:23 »

Kijk ook naar eerdere spellen. Natuurlijk, tijden veranderen en mensen veranderen, maar je zal zien dat mensen inderdaad niet zoveel om karma geven. Het gaat eerder om met wie je samenspeelt, hoe je samenspeelt en dat er een goed potje uitkomt. Er zal vast individueel gespeeld worden, maar nu lijkt het alsof alleen maar zo gespeeld word.

t4nd

Re: Karma
« Reactie #31 Gepost op: 4 oktober 2019, 11:37:34 »

Een hele tijd niet online geweest dus sorry als ik op een oud topic reageer (A).
(al is het leuk om mensen dan te taggen die hierdoor misschien weer online komen)

@Sil - @.Timeforplanb
Ik denk dat de meerderheid wel naar karma kijkt. Als ik een spel speel, ongeacht welk spel, wil ik altijd winnen. Uiteraard gebeurt dat niet altijd en dat is niet erg, zolang het een leuk spel was ga ik me geamuseerd hebben en vind ik verliezen niet erg. Winnen is leuker, maar verliezen kan dus. Dat lijkt me ook bij wvw het geval, als het een actief spel is en je verliest kan het leuker zijn dan gewoon passief te zijn en zo te winnen.
Daarnaast speel je meestal ook meerdere spellen. Je kan makkelijk 1 spel winnen door niets te doen, maar als je dat een paar keer probeert ga je makkelijker als random lynch / lunch gekozen worden "omdat je toch geen moeite doet". Ik vraag me trouwens ook af waar de fun is als je gewoon maar wat meesurft.
Slotsom: Karma is leuk, winnen is leuk, maar de spelervaring is het belangrijkste.

Over Karma gesproken trouwens, de mijne zou aangepast moeten worden. Ik sta momenteel op +49 / -96 (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog