Aappen vertelde me dat hij Protoss claimde om onder de lynch uit te komen. Daar maakte hij een fout omdat er inderdaad vier startProtoss moeten zijn en niet drie zoals hij zei. Ik was degene die dat hier meldde. Daarna gaf hij per pm zijn fout toe en vertelde hij me zijn Terranrol.
Het lijkt me duidelijk dit potje. Kevin (en eventuele andere Zerg) hebben met Katz afgesproken dat hij gelyncht mocht worden. Katz verdedigde zich expres niet best. Het doel van de Zerg was om vertrouwen te winnen bij Terran en Protoss door Zerg Katz te lynchen en zo misschien zelf als Protoss over te komen. Een dode Zerg wint immers mee als de Zerg winnen. Hun tweede doel was om een Protoss te ontmaskeren. Bij zo'n lynch gebaseerd op vrijwel niets moet een Protoss wel meestemmen om de lynchers te beschermen. Een van de lynchers van Katz moest Protoss zijn. Daarna begon Kevin te vissen bij de Katzstemmers die geen Zerg zijn. Kevin, Tom en Damon hebben per pm bij Aappen gevist. Hij was immers ook een Katzstemmer. Toen ze dachten dat hij Protoss was, moet hij de lynch worden. Inmiddels weten ze dat ik geen Protoss ben omdat ik Aappen een paar uur geloofde toen hij me meldde Protoss te zijn. Als ik zelf Protoss was geweest had ik hem immers meteen niet geloofd. Veel Katztemmers zijn er niet over die Protoss kunnen zijn. Dat hebben ze slim aangepakt en de Katzstemmende Protoss is vast niet meer te redden tenzij iemand @DemocraticheZwijmelaars geneest, maar we kunnen nu wel de Aappenstemmers die zo zeker waren dat Aappen Zerg was oprollen. Hij was een Terran Ghost.
De Zergdoelen zijn gedeeltelijk gelukt.
Kevin was bij mij behoorlijk aan het vissen of ik Protoss ben. Hij ontkent het wel in alle toonaarden, maar het is echt zo. Het is dat ik hier geen pm's mag posten....... Ik zal vast niet de enige zijn bij wie hij dat gedaan heeft. Of het hoeft niet meer omdat ze inmiddels voldoende afgestreept hebben om de Katztemmende Protoss aan te wijzen. Dutchy is al op Protoss gewelpt en de Zerg willen de andere drie Protoss ook graag dood hebben. Bovendien is Damon beheerder van een gebouw geworden.
Verder is Kevin ontzettend aan het pushen. We moeten snel lynchen en kunnen niet wachten. Geen tijd om na te denken. Dat Aappen (die Terran was) een dag later de lynch werd dan hij had gepland was heel erg verdacht van mij, ook al schreef Kevin dat hij me geen Zerg noemt, maar een Zerghulpje of iets dergelijks. Hij kn me geen Zerg noemen, want ik heb op Katz gestemd, net als hijzelf, dus zijn we zogenaamd allemaal goed. We moeten hem gewoon volgen. Zelf nadenken is ongewenst.
Ik denk dat Damon ook wel eens een Zerg kan zijn. Ik heb hem mijn echte rol verteld. Hij blijft echter in het DT klagen dat niemand hem vertrouwt en dat niemand bij hem claimt. Ik heb dat echter wel gedaan en dat erkent hij niet. Ik heb zelfs in het DT geschreven dat ik bij hem ging claimen. Damon reageerde er niet op en ook niet op mijn vragen waarom hij niet erkent dat ik bij hem geclaimd heb. Bovendien is Damon beheerder van een gebouw geworden.
Als ik ineens dood ben: alleen Damon kent mijn rol. Heeft Dutchy bij Damon geclaimd? Zal wel. Hoe anders konden de Zerg weten dat hij Protoss was.....
Ik ga op Kevin stemmen. Hij moet Zerg zijn. Met Damon en misschien ook met Tom. Als Kevin of Tom meer stemmen krijgt, vind ik het ook best om mijn stem te wijzigen.
Ik vind het prima om zelf de lynch worden. Dan zien jullie dat ik echt Terran ben. Dan hoop ik wel dat jullie daarna eerst Damon of Kevin en als ze allebei Zerg zijn ook Tom lynchen. Intussen stel ik voor om die drie te bekijken zodra het kan. Dode Terran winnen mee als Terran en Protoss winnen. Ik vind het dus prima om de lynch te worden, maar ik heb zeer sterke voorkeur voor EERST een Zerg eruit en mij pas als ik fout zit (maar dat denk ik niet).