Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Het Grote Jaaroverzicht van 2018  (gelezen 778 keer)

Hopeful

Re: Het Grote Jaaroverzicht van 2018
« Reactie #15 Gepost op: 1 januari 2019, 23:53:02 »

Oh op de voice? Interesting.

Ik mis de forum speed rondes wel, lekker twee uurtjes enorm intens spelen ;D

Lyne

« Reactie #16 Gepost op: 2 januari 2019, 01:00:07 »

Oh op de voice? Interesting.

Ik mis de forum speed rondes wel, lekker twee uurtjes enorm intens spelen ;D

Dat kwam niet echt van de grond hier. We hebben een tijdje terug een test spel willen doen, maar er kwamen zeer weinig inschrijvingen op.

Hopeful

« Reactie #17 Gepost op: 2 januari 2019, 12:09:23 »

Tijd voor poging twee?

Ik weet dat de mensen van het TW forum die rondes leuk vonden, dus dan heb je al zeker zes aanmeldingen ;D

Stefano

« Reactie #18 Gepost op: 2 januari 2019, 12:33:32 »

Dat gebeurde hier ook, alleen gebeurdde dat niet op het forum zelf. Hiervoor gebruikte we eerst nog msn en daarna skype om zulke potjes te houden.  Er is toen ook redelijk vaak een oproep gedaan wie mee wilde doen en die potjes waren okk redelijk vol altijd.

Tom?100

« Reactie #19 Gepost op: 2 januari 2019, 12:45:11 »

Dat gebeurde hier ook, alleen gebeurdde dat niet op het forum zelf. Hiervoor gebruikte we eerst nog msn en daarna skype om zulke potjes te houden.  Er is toen ook redelijk vaak een oproep gedaan wie mee wilde doen en die potjes waren okk redelijk vol altijd.

Oh wauw dat voelt echt als een eeuwigheid geleden alweer. Dat was altijd best druk bezocht inderdaad

Hopeful

« Reactie #20 Gepost op: 2 januari 2019, 12:47:51 »

Lijkt me leuk om zoiets weer eens te doen :)

BloodWolf14

« Reactie #21 Gepost op: 2 januari 2019, 14:36:34 »

Indeed :D

Daar heb je overigens niet eens zo veel spelers voor nodig :P

Stefano

« Reactie #22 Gepost op: 2 januari 2019, 18:04:01 »

Oh wauw dat voelt echt als een eeuwigheid geleden alweer. Dat was altijd best druk bezocht inderdaad

Hmm, denk ook wel dat de laatste keer een redelijk lange tijd geleden was. Ik denk zo'n anderhalf/misschien zelfs wel twee jaar geleden geweest.

Lyne

« Reactie #23 Gepost op: 2 januari 2019, 18:44:11 »

Platformen veranderen ook enorm, nu is vooral What's app het meest gebruikte om met mensen te communiceren.

BloodWolf14

« Reactie #24 Gepost op: 2 januari 2019, 20:31:47 »

Daar kun je alleen geen groepscalls in doen geloof ik :P

Voor een Voicecall zou ik Discord gebruiken als platform, maar de speedrondes kunnen prima op het forum hier. Elk kwartier een DL. Kan prima :P

Aappen21

« Reactie #25 Gepost op: 2 januari 2019, 21:26:49 »

Ja maar dat deden we altijd op weerwolven. Net kan niet zeggen dat dat nuttige dissucussie waren XD of niet dan, @Katz
Vēnī, vīdī, vīcī

Gordijntje

« Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2019, 21:31:07 »

Ik mis @Katz al een tijdje. Ik hoop hem binnenkort weer eens in een spel tegen te komen. @shadow met één d ook trouwens.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

BloodWolf14

« Reactie #27 Gepost op: 2 januari 2019, 21:35:45 »

Ja maar dat deden we altijd op weerwolven. Net kan niet zeggen dat dat nuttige dissucussie waren XD of niet dan, @Katz
In Voicecalls zul je ook niet al te veel discussie krijgen. Het is in ieder geval wel leuk dus ben benieuwd of we het hier weleens kunnen organiseren en dan zien wat anderen van de TW-versie denken. SO naar Hope voor het idee :D
Pagina's: 1 [2]   Omhoog