Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic - Had ik jou nou maar nooit vertrouwd!  (gelezen 681 keer)

bert-boefjes

Re: Nabespreektopic - Had ik jou nou maar nooit vertrouwd!
« Reactie #45 Gepost op: 1 januari 2019, 21:43:54 »

Ik vond de rolverdeling in balans. Heel veel hangt ook samen met hoe je je acties inzet. Al denk ik wel dat slecht weinig moeite heeft hoeven doen om te winnen, maar dat is naar mijn mening een combinatie van slim weten de neutraaltjes naar je toe te trekken, dat mensen niet zo actief waren als normaal vanwege de feestdagen, en het feit dat veel spelers gewoon amper grondig de discussie lezen.
Waardoor vragen vaak dubbel gesteld worden. En mensen niet reageren op dingen die aan hun gevraagd worden. Wat toch overkomt alsof je amper met het spel bezig bent.
Maar dat gezegd hebbende, het spel had ook compleet anders kunnen aflopen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Gordijntje

« Reactie #46 Gepost op: 1 januari 2019, 21:49:01 »

Hebben jullie nog naar de raadsels gekeken? Ik heb mijn oplossingen als spoiler in de raadseldraad toegevoegd.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Aappen21

« Reactie #47 Gepost op: 1 januari 2019, 21:50:29 »

Bert waarom koos je de eerste twee dagen te yetiieeen?
Vēnī, vīdī, vīcī

bert-boefjes

« Reactie #48 Gepost op: 1 januari 2019, 22:13:17 »

vooral omdat ik er vanuit ging al vroeg lunch te worden. Dan wou ik op zn minst iets ertegen geprobeerd te hebben
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

BloodWolf14

« Reactie #49 Gepost op: 1 januari 2019, 22:56:57 »

Ik denk dat neutraal na nacht 3 sowieso wel slecht had gekozen. Ik weet niet of er überhaupt overleg heeft plaatsgevonden, maar goed had nog geen enkele wolf eruit gewerkt en het zag er ook niet naar uit dat dat ook maar enigzins anders was.

Lyne

« Reactie #50 Gepost op: 2 januari 2019, 00:42:30 »

een combinatie van slim weten de neutraaltjes naar je toe te trekken

Wij hadden totaal geen contact met slecht, de enige wolf waar ik wat contact mee had wilde mij goed laten kiezen. Deed ik dus niet, en boy was ik blij dat ik slecht gekozen had na de nacht met al die doden. Toen ben ik als een gek op zoek gegaan naar slechtjes, maar werkelijk niemand wilde toegeven dat die slecht was tot mijn post openbaar en dan nog duurde het vrij lang voor Wazigekip uiteindelijk toch toegaf slecht te zijn.

Castiel.

« Reactie #51 Gepost op: 12 januari 2019, 20:36:46 »

Wordt er van dit potje ook karma uitgedeeld of niet? :P
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

« Reactie #52 Gepost op: 14 januari 2019, 21:38:07 »

Wordt er van dit potje ook karma uitgedeeld of niet? :P
Ja. Regel ik binnenkort wel :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Roandraak

« Reactie #53 Gepost op: 12 april 2019, 10:37:07 »

Vanavond wordt de karma uitgedeeld. De binnenkort duurde even wat langer dan normaal. Wees gerust!

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Roandraak

« Reactie #54 Gepost op: 13 april 2019, 10:12:33 »

Done :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog