Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Wie is de een en wie is het niet?  (gelezen 2234 keer)

Gordijntje

Re: [Discussie] Wie is de een en wie is het niet?
« Reactie #135 Gepost op: 9 januari 2019, 21:34:51 »

@Gordijntje waarom stem je nu wel op Roan terwijl je weigerde hem te stemmen om jezelf te redden? Daar maak ik uit op dat je hem als goed ziet. Dan zet je je stem toch niet op hem? Waarom niet Lyne stemmen aangezien je haar zo gek vind reageren?

En ik vind het plan van Gordijn helemaal niet zo gek. Eigenlijk zie ik er best een goede logica in, maar dan moet het wel allemaal net uitkomen en dan moet er ook toevallig een rol in zitten die conversie stopt. Daar zijn we niet zeker van dus het hangt van veel onzekere factoren af.

De conversie kan niet tegengehouden worden. De eenzame wolf kan wie dan ook converteren als hij sterft. Zelfs een zielsverwant. Maar ook een bewezen beul. Daarom heb ik die tactiek gepost waar slecht niet op ingaat, dat een priester na de conversie de beul kan checken zonder dat een niet geconverteerde beul doodgaat. Een serieus goed plan in het belang van goed,
Ik switchte pas naar Roan die ik niet als slecht zie toen hij op mij stemde. Allebei uit lijfsbehoud, neem ik aan. Ik denk dat we best allebei goed kunnen zijn. Inmiddels heb ik mijn stem weer verplaatst. Ik wil niet op Roan stemmen.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Roandraak

« Reactie #136 Gepost op: 9 januari 2019, 22:01:34 »

Gordijntje haar hele strategie hangt af van een beul én priester. Ik zie er ergens wel een hulpje in. Ook omdat ze zo graag bekeken wolde worden, precies deze nacht. Alsof er bekend was wat er uit zou komen.
Ben in ieder geval nog een zwevende kiezer

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

tijgerke87

« Reactie #137 Gepost op: 9 januari 2019, 22:27:51 »

je bedoeld in "kom op bekijk me deze nacht dan zie je de rol die ik wil dat je ziet" gedachte roan?

Roandraak

« Reactie #138 Gepost op: 9 januari 2019, 22:32:02 »

Yep. Maar dan denk ik niet zo zeer aan lone wolf.
Maar dat verklaart ook waarom het later niet erg was iemand anders te bekijken

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Gordijntje

« Reactie #139 Gepost op: 9 januari 2019, 23:13:27 »

Duidelijk. Ik ga de lynch worden. Ik wens jullie nog veel plezier en ik hoop dat jullie na mijn dood wel mijn tactiekvoorstel gaan lezen en serieus gaan nemen, maar ik vree van niet. Niemand heeft ook maar een aanzet tot een voorstel gedaan om binnen acht dagen eerst de ene wolf en daarna de nieuwe geconverteerde wolf te vinden. Dat gaat jullie ook niet lukken zonder plan of samenwerking, dus over zes dagen wint slecht. Lyne, Tijgerke en Maarten doen wat hulpjesacties en de eenzame wolf blijft lekker onopvallend op de achtergrond en wordt misschien op dag 7 of zo eindelijk gelyncht, maar dan is het te laat om de nieuwe wolf te vinden.
Roan riep op om snel te beulen en priesteren en ik heb dat in een voorstel uitgewerkt dat in het belang van goed is. Lees maar na. En bedenk dan of je misschien meegeschaapt hebt en de verkeerde mensen hebt geloofd.  Lees alsjeblieft zelf (reactie #1-3 b.v.) en bepaal alsjeblieft je eigen mening.
Ik feliciteer slecht alvast met de overwinning, want een groot deel van goed weigert samen te werken, maar schaapt - blij dat ze zelf de lynch niet zijn - vroege stemmen achterna en lyncht een goedje met een belangrijke rol. Dat gaan jullie vanaf dag 3 vast niet ineens anders doen. Als ik nu gebeuld word, leren jullie in ieder geval nog of er vandaag al dan niet gestoord wordt. Ik ben geen IJzeren Hein.

Gordijntje

« Reactie #140 Gepost op: 9 januari 2019, 23:14:50 »

Reactie #103, bedoelde ik.

Roandraak

« Reactie #141 Gepost op: 9 januari 2019, 23:22:25 »

Ik wil wel melden dat op dag 2 al zo reageren en bvb slecht al feliciteren voor mij persoonlijk grenst aan zeer onsportief. Alsof je na 5 minuten voetbal al klaar bent.

Zie het de laatste tijd vaker en vaak wint er toch een andere alliantie. Als je oprecht weet wie goed en slecht zijn had je geen lynch geweest. En dan had je slecht niet hoeven feliciteren. Dat maakt je onderdeel van het probleem wat je nu schetst alsof je er zelf geen aandeel in hebt. Het komt nu puur over als een slechte verliezer.
Trouwens, die vroege stemmen waren op mij.

Gordijntje

« Reactie #142 Gepost op: 9 januari 2019, 23:23:57 »

Het is zo ontzettend slim om degene die zeven uur voor de deadline met een plan komt te lynchen en niet eens serieus op het plan in te gaan. Not.
Niet in het DT en niet per pm. Ooooh. Ze heeft een plan. Dat is eng. Ze dringt zich op. Laten we het negeren en haar lynchen. Ooit bedacht dat ik probeerde te winnen met goed? Reken niet op een plan van mij in het komende potje. Ook niet als ik weer goed ben.
Als goed achter vlotte stemmen aan mee blijft schapen, wint slecht gegarandeerd.

adriaan

« Reactie #143 Gepost op: 10 januari 2019, 01:17:45 »

5 posts na de deadline verwijderd. Even mond houden jongens :)

BloodWolf14

« Reactie #144 Gepost op: 10 januari 2019, 02:13:07 »

Wauw wat een nacht ook...

Hoop voor allen die zijn gestorven dat het niet door claims is gekomen. Zo wel dan zie ik graag iemand die nu open gooit wie claims hebben ontvangen. De lunch is trouwens een gelukje geweest denk ik, al betwijfel ik of dat niet afgesproken geweest is en de Wolf nu lekker een extra dode heeft gefikst.

En wtf thanks voor de stemmen I guess? Waar kwamen die vandaan @Sil en @Meringue ?

Ik blijf overigens bij Maarten als slechtje. Heeft mooi meegestemd op Gordijn.

maartenrambo

« Reactie #145 Gepost op: 10 januari 2019, 07:56:56 »

Ben ik de enige die Gordijntjes plan vergezocht.. maar op zich wel logisch vind?

Like, ik zeg niet dat ik er voorstander van ben. Maar de logica klinkt prima en ik kan me voorstellen dat je als goedje met een plan als dit komt. Als eenzame weerwolf vraag je niet om gebeuld te worden, en als eenzame weerwolf + ijzeren hein ook niet omdat je dan de volgende dag hangt. Dat is niet een afweging die ik Gordijntje zie maken, één lynch winnen om vervolgens dood te gaan.

Ik ga mijn stem op @maartenrambo zetten omdat ik om eerlijk te zijn eigenlijk wel had verwacht dat hij iets langer zou nadenken dan maar gewoon de kudde te volgen.. dat is niet wat ik van eerdere spellen met hem gewend ben.
ik reageer hier nu pad op omdat ik gisterenavond  niet online kon zijn wegens andere bezigheden. Mijn stem op gordijntje was dat ik sterk t gevoel kreeg dat ze slechts was en  ik had daarvoor een tunnel visie op roan. Dus heb objectief nog eens voor mijn stem veranderde t dtopic door genomen.

Ik vindt de mensen die zonder op een antwoord van mij mee gestemd hebben en na de nacht meteen op mij gaan stemmen eerder verdacht bezig dan sil.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Meringue

« Reactie #146 Gepost op: 10 januari 2019, 09:03:57 »

Roan vroeg aan mij of ik mee ging op bloodwolf, vond ik prima. Zag het nut niet, maar Gordijntje leek me niet slecht.
En nu BM dus.

dutchy

« Reactie #147 Gepost op: 10 januari 2019, 09:59:03 »

Roan vroeg aan mij of ik mee ging op bloodwolf, vond ik prima. Zag het nut niet, maar Gordijntje leek me niet slecht.
En nu BM dus.

gaf hij ook een reden hiervoor? Zelfbescherming zal het toch niet zijn. Bescherming van Gordijntje lijkt me ook niet.

Meringue

« Reactie #148 Gepost op: 10 januari 2019, 11:15:34 »

Nee hij gaf geen reden. Ik dacht dat het wel een poging was om Gordijntje te redden. Ik ben heel benieuwd waarom Sil zijn stem heeft gewijzigd.

Hopeful

« Reactie #149 Gepost op: 10 januari 2019, 11:22:45 »

Wat zou nou eigenlijk een goede tactiek zijn voor een lone wolf? Juist actief op de voorgrond of een beetje stilletjws in de achtergrond terwijl de goedjes elkaar verdachtmaken en lynchen?
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22   Omhoog