Nieuws

Zorg dat je steeds op de hoogte bent van de spelregels!

De spelregels zijn hier te vinden!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Wie is de een en wie is het niet?  (gelezen 2040 keer)

dutchy

Re: [Discussie] Wie is de een en wie is het niet?
« Reactie #210 Gepost op: 12 januari 2019, 02:42:09 »

Als goedje had je in de regel ondertussen ook wel een keer pm contact gezocht maar nu compleet stil

klopt, kan ik je geen ongelijk in geven, als excuses heb ik dat ik voor het eerst twee spellen tegelijkertijd speel, ga ik nooit meer doen  XD

Overigens heb ik van jou ook niks mogen ontvangen  (A)

tijgerke87

« Reactie #211 Gepost op: 12 januari 2019, 02:59:25 »

als ik aan ga kondigen dat ik eerste dagen niet uit mezelf (pm) contact zoek gewoon puur om te kijken wie moeite doen dan heeft et weinig nut dan gaan mensen plots wellicht netwerken. Je bent zeker niet de enige, je zegt wel in pm dat ik zogenaamd tunnelvisie heb maar in mijn schoenen zou je me geen ongelijk geven dat ik niet vertrouw dat je geen goedje of neutraaltje bent.

Heb contact met de bm, durf haar wel redelijk te geloven aangezien ik per ongeluk in onbewaakt moment net 1 detail heb gedeeld dat mijn rol beetje weggaf. En ben nog niet omgelegd of geconverteerd dus BM zit zo te zien bij goed, dan durf ik ook redelijk maarten op basis van helderziende waar ik nieuwsgierig naar ben maar niet naam van vraag dan ook. Sommige spelers zijn grofweg compleet niet aanwezig daar zie ik een gevaar in een shadow die afwezig speelt zou ik zomaar ook als lone wolf kunnen zien bijvoorbeeld

BloodWolf14

« Reactie #212 Gepost op: 12 januari 2019, 05:01:39 »

Wat denken we trouwens qua rolverdeling? Wolf + sterk hulpje (maybe wel een sjamaan ergens?) of wolf + 2 zwakkere hulpjes? Evt enkel een wolf?

Laat maar horen.

Meringue

« Reactie #213 Gepost op: 12 januari 2019, 10:50:35 »

Oké twee dingen:
Het is een beetje gek dat Hopeful is opgegeten terwijl hij dutchy wilde vermoorden

En Sil is gezien als slecht

dutchy

« Reactie #214 Gepost op: 12 januari 2019, 11:09:29 »

Oké twee dingen:
Het is een beetje gek dat Hopeful is opgegeten terwijl hij dutchy wilde vermoorden

En Sil is gezien als slecht

twee dingen, iemand probeert mij in een kwaad daglicht te zetten en er zit blijkbaar een lek bij hopeful of in je goedjes netwerk.

En we hebben de lone wolf te pakken, mooi.

tijgerke87

« Reactie #215 Gepost op: 12 januari 2019, 12:02:52 »

hopeful deed erg gemakkelijk rol vertellen trouwens, nu hoop ik dat sil ook echt lone wolf is en niet hulpje

BloodWolf14

« Reactie #216 Gepost op: 12 januari 2019, 14:21:27 »

hopeful deed erg gemakkelijk rol vertellen trouwens, nu hoop ik dat sil ook echt lone wolf is en niet hulpje
Vertel hier eens meer over?

tijgerke87

« Reactie #217 Gepost op: 12 januari 2019, 14:23:52 »

zoals ik zeg....  ::)

BloodWolf14

« Reactie #218 Gepost op: 12 januari 2019, 14:38:42 »

Ja, maar hoe kwam hij bij jou voor het vertellen van zijn rol. Aangezien je kennelijk de claim hebt ontvangen. En als jij de enige was is het niet toevallig dat hij deze nacht ook direct dood is?

tijgerke87

« Reactie #219 Gepost op: 12 januari 2019, 14:54:41 »

hoe  kom je erbij dat ik het als enige wist.... dat is een ongegrond aanname die je ook deed over maarten en sjamaan gedoe

BloodWolf14

« Reactie #220 Gepost op: 12 januari 2019, 15:13:04 »

Mwa. Ik heb nog niemand anders gehoord die de claim wist, dus wanneer deze alleen bij jou lag is dat toch verdacht.

Hoe lang wist je hem al?

tijgerke87

« Reactie #221 Gepost op: 12 januari 2019, 15:17:42 »

de bm kwam ermee al dummie .. dus minstens 2 en helderziende ook gok ik ::) blood moet bijna wel minstens hulpje zijn echt kan niet anders

BloodWolf14

« Reactie #222 Gepost op: 12 januari 2019, 15:42:06 »

de bm kwam ermee al dummie .. dus minstens 2 en helderziende ook gok ik ::) blood moet bijna wel minstens hulpje zijn echt kan niet anders
Je beantwoord de vraag niet.

tijgerke87

« Reactie #223 Gepost op: 12 januari 2019, 15:54:40 »

sinds hij zelf naar me toekwam ermee  ::) ik vraag geen claims hij gaf hem zelf al zo'n beetje weg met eerste zin over zijn rol.

Beste bloodwolf, je negeert dat de bm eerst ermee naar buiten kwam, en de helderziende het ook zou weten waarschijnlijk dan en nu richt je al je pijlen op mij als zogenaamde boosdoener. Dat is verspilde moeite ik kan niet iets bekennen wat ik niet ben dus geef gewoon op joh :p

maartenrambo

« Reactie #224 Gepost op: 12 januari 2019, 16:34:11 »

Mijn stem gaat naar Sil.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22   Omhoog