Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag

Auteur Topic: [Welkom] Je bent opgepeuzeld, of de dorpelingen vonden je niet zo leuk  (gelezen 494 keer)

dutchy

Re: [Welkom] Je bent opgepeuzeld, of de dorpelingen vonden je niet zo leuk
« Reactie #90 Gepost op: 20 januari 2019, 10:33:58 »

No worries, was in the heat of the moment.  :)

We waren er bijna en had je graag zien winnen that's all, @Tijgerke87  (A)

tijgerke87

« Reactie #91 Gepost op: 20 januari 2019, 11:39:45 »

oke blij om, "tiny violin playing for myself-moment" trouwens wanneer ik zag dat ik mezelf gered had  :P

dutchy

« Reactie #92 Gepost op: 20 januari 2019, 12:04:39 »

oke blij om, "tiny violin playing for myself-moment" trouwens wanneer ik zag dat ik mezelf gered had  :P

Niet alleen jezelf gered, maar ook nog gepromoveerd naar Lone Wolf.  (A)

tijgerke87

« Reactie #93 Gepost op: 20 januari 2019, 12:17:30 »

yeahh niet alle promoties zijn leuk heb alleen afgeleerd niet de conversie-wolf verrot te schelden , voor de rest haat ik zzoiets nog steeds terwijl ik er het beste van maak.

En ja dat is tegenstrijdig  ;D

BloodWolf14

« Reactie #94 Gepost op: 20 januari 2019, 15:16:03 »

@tijgerke87 je verdedigde Shadow wel pittig obvious trouwens. Slecht zijn is niet alleen maar liegen tijgerke. Je kunt gewoon heel het potje iemand verdacht gaan maken. Dan lieg je niet eens per se. Ligt er maar hoe je het ziet :P

Als ik je een tip zou geven voor slecht spel: Ga nooit hard in op verdenkingen op je medeslechtje. Als je terug leest zie je dat wanneer Shadow stemmen krijgt jij direct begint tegen te sputteren en aangeeft dat hem stemmen niet handig is etc etc. Dat was voor mij al aanleiding geweest om jou te stemmen. En verder had ik je iets meer op de achtergrond gehouden. Snel iemand verdenken en vasthouden en dan de rest het af laten maken :P

tijgerke87

« Reactie #95 Gepost op: 20 januari 2019, 16:04:14 »

ik zou als goedje ook op zoek gaan naar de lone wolf ipv het hulpje  ::) dat heb je toen ik nog slotenmaker was ook kunnen zien ik ging voor dutchy toen shadow te duidelijk bekende omdat ik zoiets had van "ja daaag ik ga niet voor het hulpje maar voor de lone wolf"

Jij zegt dus dat ik precies zo moet spelen als waarom ik als slechtje zo makkelijk betrapt word ?? dat is niet goed voor mij als slechtje ik moet zo veel mogelijk mijn speelstyl als goedje aanhouden. Ga in godsnaam alsjeblieft niet iemand met een speelstijl als ik die als goedje juist actief is en als slecht meestal passief zeggen passief te gaan spelen.

dank je maar nee dank je ^^
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog