Nieuws

Hulpspelleideren?
Wil jij ook eens een spel helpen leiden met een tof thema, een vreemde variant of een waarachtige wending? Benader eens een spelleider!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [474] Mededelingen + Variant - Weet jij hoe dit werkt?  (gelezen 344 keer)

Semi-Sjamaan

Re: [474] Mededelingen + Variant - Weet jij hoe dit werkt?
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2019, 12:56:59 »

Ja dat van de wisselaar is duidelijk. Mijn vraag gaat over de vraag van Hope over de adellijken en zielsverwanten ;)

Roandraak

« Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2019, 15:28:37 »

Iedereen die toegang tot boards moet hebben heeft dat gewoon...

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

RickTorreman

« Reactie #17 Gepost op: 18 januari 2019, 14:32:42 »

Wat gebeurt er eigenlijk als ik bijvoorbeeld een wateractie instuur, maar ik ben blijkbaar geen priester of ketter? Wat wordt er dan gemeld? "Het water had geen effect" of "De actie is onschadelijk gemaakt"(of iets in die richting)?
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Tom?100

« Reactie #18 Gepost op: 18 januari 2019, 14:48:44 »

Citaat van: roandraak
-Beul/Priester/Ketter: Als je denkt 1 van deze drie rollen te zijn, mag je dit in het speltopic posten als actie van een dag, óf gokken via PM. Post in het speltopic: Ik ben beul en beul *Pietje*. Indien je daadwerkelijk beul bent, zal het geschieden. Anders zal ik je vertellen dat dit in ieder geval niet het geval is en je kan die dag ook geen actie meer insturen voor een eventuele andere rol die je denkt te zijn. Posts met "Ik gebruik mijn actie op ..." in het speltopic accepteer ik niet. Dus ik wil specifiek zien "ik beul" of "ik water"

Staat gewoon in de beginpost

RickTorreman

« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2019, 22:26:17 »

Oeps...
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"
Pagina's: 1 [2]   Omhoog