Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreek] Die ene is weg!  (gelezen 241 keer)

tijgerke87

Re: [Nabespreek] Die ene is weg!
« Reactie #15 Gepost op: 20 januari 2019, 10:11:04 »

gait is echt een zij... in rl nog gecheckt :P

Maar jessica waarom het risico lopen op lone wolf toevoegen als adel terwijl je ook mocht besluiten niet een derde toe te voegen, het gaf me nu minstens eens kans om te winnen..

Gait

« Reactie #16 Gepost op: 20 januari 2019, 10:29:49 »

gait is echt een zij... in rl nog gecheckt :P

Ik heb je al een poosje niet gezien, misschien is het wel veranderd (v) (m) ???

BloodWolf14

« Reactie #17 Gepost op: 20 januari 2019, 14:25:30 »

Nice. Gg Gait :D

Ik baalde echt dat Maarten me toch bekeek. Had het idee dat we anders toch prima door hadden kunnen gaan :P

Wel jammer dat Shadow niet direct werd weggestemd. Hij was 100% slecht dus hem lynchen had al een stem voor slecht weggehaald + een extra dag gegeven om de wolf nog te zoeken. Was de beste keuze leek mij :o

maartenrambo

« Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2019, 14:33:19 »

Sorry  bloodwolf  ik twijfelde heel erg of je goed was. Aangezien weerhamster ook een leuke schuil rol is.
Stom dat ik tijger op der woord vertrouwde en niet eerst der bekeken had. Voor ik der aan adel toevoegde samen met jessica

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

tijgerke87

« Reactie #19 Gepost op: 20 januari 2019, 16:06:13 »

Sorry  bloodwolf  ik twijfelde heel erg of je goed was. Aangezien weerhamster ook een leuke schuil rol is.
Stom dat ik tijger op der woord vertrouwde en niet eerst der bekeken had. Voor ik der aan adel toevoegde samen met jessica

leuke is dat wat ik deed meestal juist teken is dat ik goed ben, je had ook niemand kunnen toevoegen en met zn 2en kunnen blijven @maartenrambo dan had je mij bevestigd dat helderziende bij jou zat.. of bij jessica dat was even een "ehmmm iene miene mutte"

jessicavd

« Reactie #20 Gepost op: 20 januari 2019, 18:14:52 »

ik ging er blind van uit dat je haar had gezien ... en Gait vond jou en tijgertje verdacht ,wilde ook dat ik op jou zou stemmen en dat weigerde ik pertinent .. hij was er gefrustreerd door ..was goed te merken ;) gelukkig heeft hij het alsnog top gedaan O0
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Hopeful

« Reactie #21 Gepost op: 20 januari 2019, 18:31:00 »

Vond het een leuke ronde, maar man wat war het frustrerend toen niemand har ddoorpakte toen ik Dutchy wilde omleggen dag drie en die nacht dood ging. Ik wilde echt schreeuwen Dutchy is lone wolf!!!!!!!

Gait

« Reactie #22 Gepost op: 20 januari 2019, 22:53:40 »

ik ging er blind van uit dat je haar had gezien ... en Gait vond jou en tijgertje verdacht ,wilde ook dat ik op jou zou stemmen en dat weigerde ik pertinent .. hij was er gefrustreerd door ..was goed te merken ;) gelukkig heeft hij het alsnog top gedaan O0

Ik ben een 'zij'

En ik was gefrustreerd omdat je voornamelijk niet leek te willen begrijpen waarom ik Shadow niet wou pakken xD Ik wou de lone wolf eruit hebben en ik zag bij shadow absoluut niet de lone wolf xD

jessicavd

« Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2019, 08:01:23 »

ik snapte t maar ik las dat adels absoluut elkaar niet mochten verraden bij anderen dat ze adels waren dus moest t zo doen ...
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Roandraak

« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2019, 21:55:28 »

Ik heb je al een poosje niet gezien, misschien is het wel veranderd (v) (m) ???
Van het weekend nog gezien. Was een leuke meet :)

Baal er nog steeds van dat ik zo vroeg uit het spel lag :X

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog