Nieuws

Invloed hebben op welke thema's er langs komen? Breng je stem uit in de spelleiderblogs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Soma Kijana!  (gelezen 2518 keer)

Gordijntje

Re: [Discussie] Soma Kijana!
« Reactie #240 Gepost op: 15 maart 2019, 18:16:03 »

Het enige gunstige is die 700 die je krijgt als je er alleen bent. Een visioen dat mogelijk niet eens klopt is niet per se goed en die persoon mag zelf kiezen wie het visioen krijgt. Slechtjes kiezen elkaar daarvoor gewoon uit.

Tanzania heeft geen enkel slecht effect voor goed. Alleen een slecht effect voor slecht met dat random visioen. En Kip en jij werkten samen door Kip te laten melden dat iedereen daar weg moest blijven in verband met vergiftigingsgevaar, dat er helemaal niet is. Jij begon in Tanzania, dus je weet dat goed daar prima naartoe kan.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Tom?100

« Reactie #241 Gepost op: 15 maart 2019, 18:19:23 »

Dat klopt maar niet op de 2e dag want dan was ik opgehangen, dus nu mag het wel weer.

BloodWolf14

« Reactie #242 Gepost op: 15 maart 2019, 18:27:10 »

Goedjes zouden overigens niet zomaar die welpkracht gebruiken en verzwijgen dat die ergens zit als ze nadenken.

Je kunt daarnaast sowieso net als ik vlak voor de DL een melding maken zodat mensen evt nog kunnen switchen. En als slechtjes de welpkracht gebruiken zijn ze ook direct openbaar bekend wanneer er ook maar iemand in hetzelfde land komt.

Ik zit overigens nog steeds met Tijgerkes dood in m'n hoofd. Ik ben namelijk nog steeds in verwarring met hoe dat is gekomen. Heeft een wolf Sil op de lunch gezet? Want dat zou dan toch geen dode opleveren aangezien Sil als lynch werd door de wisselactie en dus geen optie meer was voor de lunch. Of geld dan nog steeds dat alle acties die voor Sil bedoeld waren ook op Tijgerke gelden? En stel Tijgerke kon dus niet meer dood gaan aan een lunch op de al dode Sil, dan hebben we te maken met een andere dodende kracht lijkt me. Graag duidelijkheid hierover voor me.

Gordijntje

« Reactie #243 Gepost op: 15 maart 2019, 18:28:27 »

Dat klopt maar niet op de 2e dag want dan was ik opgehangen, dus nu mag het wel weer.
Je had ook helemaal niets over Tanzania kunnen vertellen op dag 1 en wel op dag 2 toen je er weg was. Maar je koos er samen met Kip voor om te proberen ons uit Tanzania weg te houden. Dat is geen goedjesgedrag van jullie. Je gaf pas op dag 4 - toen je geconfronteerd werd met bezoekers van Tanzania na jou - toe dat ik gelijk heb en dat Tanzania het tegenovergestelde van gevaarlijk is. Als je hier niet mee geconfronteerd was, had je vast niets over de fijne eigenschappen van Tanzania gezegd. Dat zei je immers op dag 2 en 3 ook niet en toen had het prima gekund.

Tom?100

« Reactie #244 Gepost op: 15 maart 2019, 18:29:33 »

De huidenwisselaar werkt in de nacht en daaropvolgende dag. Tijgerke is dus in nacht 2 met sil gewisseld, dus tijdens dag 3 nog steeds. In nacht 3 moest tijgerke rusten dus een goed moment voor de wolven om haar te lunchen

Tom?100

« Reactie #245 Gepost op: 15 maart 2019, 18:30:59 »

Je had ook helemaal niets over Tanzania kunnen vertellen op dag 1 en wel op dag 2 toen je er weg was. Maar je koos er samen met Kip voor om te proberen ons uit Tanzania weg te houden. Dat is geen goedjesgedrag van jullie. Je gaf pas op dag 4 - toen je geconfronteerd werd met bezoekers van Tanzania na jou - toe dat ik gelijk heb en dat Tanzania het tegenovergestelde van gevaarlijk is. Als je hier niet mee geconfronteerd was, had je vast niets over de fijne eigenschappen van Tanzania gezegd. Dat zei je immers op dag 2 en 3 ook niet en toen had het prima gekund.

Ik ga niet eens mijn best doen om me te verdedigen tegen jou. Zodra jij in een tunnel zit kom je er pas uit als de persoon in kwestie sterft hebben we eerder gemerkt. Ben benieuwd hoe vaak je nog fout moet zitten om dit gedrag een keer te veranderen, want ook nu zit je weer mis

BloodWolf14

« Reactie #246 Gepost op: 15 maart 2019, 18:33:57 »

De huidenwisselaar werkt in de nacht en daaropvolgende dag. Tijgerke is dus in nacht 2 met sil gewisseld, dus tijdens dag 3 nog steeds. In nacht 3 moest tijgerke rusten dus een goed moment voor de wolven om haar te lunchen
Haj thanks. Gewoon Tijgerie op de lunch dus.

Lyne

« Reactie #247 Gepost op: 15 maart 2019, 18:35:29 »

Ik zit overigens nog steeds met Tijgerkes dood in m'n hoofd. Ik ben namelijk nog steeds in verwarring met hoe dat is gekomen. Heeft een wolf Sil op de lunch gezet? Want dat zou dan toch geen dode opleveren aangezien Sil als lynch werd door de wisselactie en dus geen optie meer was voor de lunch. Of geld dan nog steeds dat alle acties die voor Sil bedoeld waren ook op Tijgerke gelden? En stel Tijgerke kon dus niet meer dood gaan aan een lunch op de al dode Sil, dan hebben we te maken met een andere dodende kracht lijkt me. Graag duidelijkheid hierover voor me.

sil stierf op lynch en de huidewissel liep sowieso af tijdens de nacht dus tijgerke was gewoon lunchbaar. Sil had door dat tijgerke huidewisselaar was (zie je ook aan zijn stem en wat hij zegt op het DT) dus is het makkelijk om haar op te eten, jammer genoeg hadden ze het door.

Gordijntje

« Reactie #248 Gepost op: 15 maart 2019, 18:46:46 »

Ik ga niet eens mijn best doen om me te verdedigen tegen jou. Zodra jij in een tunnel zit kom je er pas uit als de persoon in kwestie sterft hebben we eerder gemerkt. Ben benieuwd hoe vaak je nog fout moet zitten om dit gedrag een keer te veranderen, want ook nu zit je weer mis
Je hoeft je niet te verdedigen. Je zou in plaats daarvan ons kunnen uitleggen waarom je Kip op dag 1 ons voor Tanzania laat waarschuwen en waarom je op dag 2 of 3 niet gemeld hebt hoe leuk Tanzania is en waarom je dat pas toegeeft op dag 4 toen je geconfronteerd werd met het feit dat je er begonnen bent en het feit dat er niets nadeligs, maar wel iets voordeligs voor goed te vinden is. Wat is hiervan het nut voor goed?
Ik zit niet in een tunnel, hoor. Er zijn al minstens drie goede redenen om op Kip te stemmen en de speeldag erna op jou. Ik zal in dit spel vast nog vaak fout zitten, net als iedereen (ook jij dus) op Kevin na.

Lyne

« Reactie #249 Gepost op: 15 maart 2019, 18:50:49 »

Dit is in tanzania

bij 1 persoon krijg je geld (dat is goed)
bij 2 personen mag je niet met de bus reizen
bij 3 personen krijgt een speler naar keuze een visioen waarbij het mogelijk niet eens klopt over de 1 van de 3 personen aanwezig.
4 personen geen effect

Dus ja, ik vind dit niet echt nuttig voor goed

bij 2 personen verplicht je goedjes om meer geld uit te geven
bij 3 goedjes zorg je ervoor dat goedjes mogelijk een verkeerdelijk visioen krijgen over 1 van de personen aanwezig (ook niet echt nuttig) of informatie voor slecht.
bij 4 is er geen effect.

Dus ja goed blijft hier liever weg

Tom?100

« Reactie #250 Gepost op: 15 maart 2019, 18:52:34 »

En daarnaast mag die speler zelf bepalen wie het visioen krijgt

Wazigekip

« Reactie #251 Gepost op: 15 maart 2019, 18:53:45 »

Je hoeft je niet te verdedigen. Je zou in plaats daarvan ons kunnen uitleggen waarom je Kip op dag 1 ons voor Tanzania laat waarschuwen en waarom je op dag 2 of 3 niet gemeld hebt hoe leuk Tanzania is en waarom je dat pas toegeeft op dag 4 toen je geconfronteerd werd met het feit dat je er begonnen bent en het feit dat er niets nadeligs, maar wel iets voordeligs voor goed te vinden is. Wat is hiervan het nut voor goed?
Ik zit niet in een tunnel, hoor. Er zijn al minstens drie goede redenen om op Kip te stemmen en de speeldag erna op jou. Ik zal in dit spel vast nog vaak fout zitten, net als iedereen (ook jij dus) op Kevin na.
Ik heb die keuze gemaakt om later niet te vertellen dat het wel veilig was. Omdat de effecten van het land in mijn ogen niet echt nuttig waren. Het enigste nuttige is extra geld, maar dat helpt niet echt bij het opsporen en dwarszitten van slechtjes.

Het leek mij nuttiger als spelers andere onbekende landen zouden bezoeken.

Castiel.

« Reactie #252 Gepost op: 15 maart 2019, 18:54:06 »

Zo zo genoeg gebeurt zie ik :) daar ben ik blij mee. Ik zal me licht daar later op laten schijnen vanwege drukte. Maar ben blij dat het potje eindelijk een beetje los is gekomen nu!

Lyne

« Reactie #253 Gepost op: 15 maart 2019, 19:05:28 »

Kan een eventuele helderziende me even contacteren aub

Gordijntje

« Reactie #254 Gepost op: 15 maart 2019, 19:16:14 »

Kan een eventuele helderziende me even contacteren aub
Dat lijkt me een prima plan. Vooral als Lyne hier post wat de hz te melden heeft over het laatste visioen. Dan kan de hz zien of Lyne hier post wat de hz haar gemeld heeft. De hz kan desgewenst in plaats van met Lyne ook met mij contact opnemen. Of met allebei.

Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27   Omhoog