Nieuws

Je inschrijven voor een spel? Dat doe je in het inschrijfsysteem! Zorg wel dat je een Voorstel- en Personagetopic hebt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Soma Kijana!  (gelezen 2514 keer)

Gordijntje

Re: [Discussie] Soma Kijana!
« Reactie #300 Gepost op: 17 maart 2019, 16:46:40 »

Ik ben geen wolf en bewijs daarvan heb je niet want die is er niet.
Jawel.
1. Je hebt met Kip en Tom ergens gezeten en jullie willen niet vertellen waar (wel aan Lyne natuurlijk) om daar een fake visioen te genereren  met daar een leuk gecomponeerd verhaal omheen waarom het heel goed voor goed is om de naam van dat land niet te openbaren, waardoor jullie niet gecontroleerd kunnen worden;
2. Je hebt afgelopen nacht expres een visioen dat goed is voor goed om zeep geholpen door ergens te blijven terwijl je had beloofd er weg te gaan.
3. Je stemt deze speeldag snel op Kip omdat hij niet wisselbaar is, maar switcht daarna naar Anne, die goed moet zijn;
4. Je bent niet op zoek naar wolven. Je deelt geen enkele mening of verdachte, behalve goedje Anne dan. Dat geldt trouwens ook voor Kip, Tom, Lyne en Berber (en ook nog voor een paar goedjes die graag op de achtergrond blijven). Noem mij één post waar een van jullie meer dan een verachte benoemt......

Ik zie 123Berber als een offboard hulpje die geen idee had wie zijn medeslechtjes waren op het moment dat hij in paniek een visioenland ontvluchtte. Nu weet hij dat wel en wil hij ineens wel meewerken. Hij weet namelijk al dat er geen levende hz in het spel zit, dus dat het geen kwaad kan om mee te werken aan een visioen dat hem toch niet zal ontmaskeren.
Volgens Lyne heeft Momske Berber overgehaald om toch aan het visioen mee te werken. Momske weet daar echter helemaal niets van. Liegt Berber dan of Lyne of allebei? Ik zie voor Momske geen reden om erover te liegen.

Mijn wolven zijn Kip, Tom, Zabulus en Lyne en ik zie 123Berber als hulpje. Ik begrijp Kips stem op Berber dan ook. Hulpjes kunnen niet lunchen.

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +18/-37
  • Geslacht: Vrouw
  • €5649
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #301 Gepost op: 17 maart 2019, 16:51:12 »

Ik moet me echt beheersen hoor om niet te schrijven wat ik wil schrijven.

Zabulus

« Reactie #302 Gepost op: 17 maart 2019, 16:51:44 »

Je mag het best weten hoor. Vraag het per om en je krijgt het te weten  :D

Gordijntje

« Reactie #303 Gepost op: 17 maart 2019, 17:03:16 »

Ik moet me echt beheersen hoor om niet te schrijven wat ik wil schrijven.
Dankjewel. Dit is een spel van liegen en bedriegen, maar dat kan prima op een niet persoonlijke manier. Als ik het niet met jou eens ben, zou dat zomaar kunnen betekenen dat we verschillende allianties hebben en dat mag. Het hoeft niet te betekenen dat ik er niets van snap of dat je boos moet worden, hoor. Je kunt b.v. overwegen om terug te schrijven met argumenten waarom jij gelijk hebt en ik totaal niet. Per pm heb ik je op jouw verzoek mijn standpunt al meermalen verklaard. Ga b.v. eens in op die vier redenen waarom volgens mij Zabulus wolf moet zijn of de reden waarom volgens jou Momske moet liegen en jij de waarheid spreekt. Je was er z󠺥ker van dat Momske Berber overtuigd had.

Heb jij eigenlijk verdachten behalve een mogelijk hulpje die volgens mij goed is? En waarom zou je een mogelijk hulpje willen lynchen?

123berber

« Reactie #304 Gepost op: 17 maart 2019, 17:07:35 »

Volgens Lyne heeft Momske Berber overgehaald om toch aan het visioen mee te werken. Momske weet daar echter helemaal niets van. Liegt Berber dan of Lyne of allebei? Ik zie voor Momske geen reden om erover te liegen.

Voor de mensen die geen idee hebben over welke gave hier gesproken wordt. In Centraal Afrikaanse republiek is er een gave voor 3 personen. De gave houdt in:
- Ben je slecht dan krijgt de helderziende een extra visioen met jou erbij.
- Ben je goed dan krijgt de sjamaan een extra visioen met jou erbij.

Dit was het tweede land wat ik bezocht, nog vrij vroeg in het spel. Ik was op dat moment niet van plan om daar te blijven vanwege:
a) er zijn nog zat landen te ontdekken waar wellicht betere gaves zijn.
b) dan had ik met drie mensen daar moeten zijn en mensen dus expliciet moeten vragen naar mijn land te komen. Hierdoor zou ik vatbaar zijn voor een landenwelp.

Momske heeft mij niet overgehaald, ik heb 14 maart tegen haar gezegd naar dat land te gaan als er nog steeds twijfels zijn...

Daarnaast wil ik nog iets bekennen mbt de dood van Sil. Toen Lyne zei 70% zeker te weten van Sil zijn slechtheid had ik direct het vermoeden dat het om dit landeffect ging. Ik wist namelijk van Jessicavd dat Sil, Zabulus en Momske die dag naar dat land gegaan zijn. Ik heb hierom contact met Wazigekip en Lyne opgenomen, omdat ik de 70% wel kon bekrachtigen en ik redenen had om aan te nemen dat hij dus echt slecht kon zijn. Volgens mij heb ik hiermee juist extra bijgedragen aan de dood van Sil. @Wazigekip @Lyne en @jessicavd kunnen dit allemaal bevestigen.

Dat Gordijntje ook zo zeker weet dat Wazigekip en Lyne slecht zijn vind ik ook frappant. @Gordijntje hoe verklaar jij de dood van Sil. Deze is dood dankzij Lyne in overleg met ook Wazigekip. Stap alsjeblieft uit je tunnelvisie, want waarom zouden ze zo actief bijdragen aan de lynch van een wolf?
En ja, het verhaal over Tanzania en Zuid-Soedan rammelt aan alle kanten, maar er zijn zoveel dingen over beweert door verschillende personen dat ik niet zou weten wie daarover de waarheid zou kunnen spreken.

En Momske heeft mij niet overtuigd, ik heb dit zelf aangegeven.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Zabulus

« Reactie #305 Gepost op: 17 maart 2019, 17:13:48 »

Even kort reageren op je 'bewijzen'

1. dat wil ik best en heb dat ook laten zien  :D. Je hoefde het enkel lief te vragen  ;D

2. Uiteraard was dat expres  ::), net als dat ik per ongeluk daar kwam om goed juist te helpen. Oh wacht, dat deed ik juist expres en in overleg en ging niet weg per ongeluk. Sommige mensen zien alleen het slechte in anderen.

3. Ik stem en wijzig mijn stem. Nu moet ik wel een wolf zijn  ::). Het zijn geen argumenten en als je gewoon logisch nadacht dan is het gewoon zeer aannemelijk dat Anne sjamaan is. Je kent de argumenten maar wilt het om wat voor reden dan ook niet zien.

4. Dat is je enige valide punt wat ik erken. Maar ik heb dan ook van te voren gezegd dat ik weinig actief zou zijn. Dus dit had je van te voren kunnen verwachten

Wazigekip

« Reactie #306 Gepost op: 17 maart 2019, 17:17:33 »

Bij deze toch maar een stemwijziging naar Anne.

Lyne heeft op dit moment sowieso veel meer informatie dan ik dus vertrouw ik op haar conclusie.

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • €5649
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
« Reactie #307 Gepost op: 17 maart 2019, 17:40:20 »

Dankjewel. Dit is een spel van liegen en bedriegen, maar dat kan prima op een niet persoonlijke manier. Als ik het niet met jou eens ben, zou dat zomaar kunnen betekenen dat we verschillende allianties hebben en dat mag. Het hoeft niet te betekenen dat ik er niets van snap of dat je boos moet worden, hoor. Je kunt b.v. overwegen om terug te schrijven met argumenten waarom jij gelijk hebt en ik totaal niet. Per pm heb ik je op jouw verzoek mijn standpunt al meermalen verklaard. Ga b.v. eens in op die vier redenen waarom volgens mij Zabulus wolf moet zijn of de reden waarom volgens jou Momske moet liegen en jij de waarheid spreekt. Je was er z󠺥ker van dat Momske Berber overtuigd had.

Heb jij eigenlijk verdachten behalve een mogelijk hulpje die volgens mij goed is? En waarom zou je een mogelijk hulpje willen lynchen?

Dit is dus het probleem gordijn, wij staan beide aan dezelfde kant. Daarom frustreert me dit enorm.

geen enkel goedje stapt na een visioen (fake door landeffect of door illusiewolf of waarheid) stapt af op de persoon die gezien is als illusiewolf... GEEN ENKEL

Want hoe KAN dat goedje met 100% zekerheid weten dat het visioen dat ze heeft aangekregen FAKE IS. Juist totaal niet!!

Als goedje zet ik heeeeeeeeeel dat visioen ( als ziener niet maar aangezien jij zegt dat ze dat niet is en het visioen MOET gekregen hebben door het landeffect dat aanwezig is in het land waar volgens jou geen antigif ligt) openbaar en zeg hey ik kreeg vannacht een visioen wrs door een landeffect en zag persoon x als illusiewolf geen idee of dat klopt of niet. Maar ik zou nooit prive naar die persoon stappen.

En exact dat maakt Anne hoogswaarschijnlijk sjamaan. Dat wrs door een illusie van sil in de nacht dat je gezien bent illusiewolf zag en hoopte een wolf te zien in jou is zoveel logischer dan dat een goedje naar jou zou toestappen en zeggen hey ik had vannacht een visioen van jou als illusiewolf.

Kom op gordijn stap uit die verdomde tunnel. 

Gordijntje

« Reactie #308 Gepost op: 17 maart 2019, 17:45:17 »

Als slecht aanstuurt op de lynch van Anne, die hooguit een offboard kan zijn, moet goed vooral niet gespreid stemmen.
Mijn wolven zijn Kip, Tom, Lyne en Zabulus. Daar heb ik meer dan voldoende argumenten voor gegeven. Mijn stem staat op Kip, maar ik ben bereid om te switchen. PM me maar.

Zabulus, dankjewel voor je informatie dat het om Gambia gaat. Zit iemand nu in Gambia of zat iemand er op dag 3?
Je kwam naar de CAR om te helpen omdat Momske je had gezegd dat dat een visioen op een goedje zou genereren. Je had dus geen reden om te weigeren. dat zou verdacht zijn. Pas toen je er was, zag je dat er een mogelijk slechtje ontmaskerd zou worden en dat het om een van de drie aanwezigen zou gaan. Er is toen achter de schermen geregeld welke drie er naartoe gelokt zouden worden en jij besloot te blijven ondanks het dringende verzoek van Momske om daar weg te gaan, waardoor het visioen niet doorging.
Wie zijn jouw wolven?

Berber, op het CAR-board staat dat je niet wilde meewerken omdat je bang was voor de sjamaan, maar er was die nacht al een sjamaan doodgegaan. Ik denk dat je niet wilde blijven omdat je bang was voor een hz. Je hoefde niemand te vragen ernaartoe te gaan. Momske regelde dat allemaal. Hij heeft er meerderen naartoe gelokt door een deel van de waarheid te vertellen. Goed gespeeld van Momske.
Wat betreft Sil vind ik het opmerkelijk dat Sil gelyncht is door mijn wolven. Ik denk dat Sil de hz was die als illusiewolf stierf op de dag dat er een nepvisioen op illusiewolf was en dat de wolven - toen niemand op het DT meldde dat er iemand als illusiewolf gezien was - op Sils lynch aanstuurden omdat hij nauwelijks aanwezig was en zich dus niet goed of te laat zou verdedigen. Een geloofwaardig argument waarom Sil wolf moest zijn heb ik niet gelezen.
Momske heeft je niet overgehaald om morgen naar de CAR te gaan? Lyne beweert op het CAR-board dat Momske je overtuigd heeft, maar Momske weet daar niks van. Ik zit daar nu met Lyne, Zabulus en zieke Roan. Met z'n vieren dus, omdat Zabulus tegen de afspraak in bleef waardoor het visioen niet doorging. Misschien kan Roan het bevestigen als hij in staat is om te reageren.
Wie zijn jouw wolven?

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • €5649
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
« Reactie #309 Gepost op: 17 maart 2019, 17:53:33 »

what the hell gordijn waarom zeg je waar 4 personen zitten? eventjes doelwitten en landinfomatie geven terwijl er mensen zijn en dan ook nog zeggen wanneer iemand gaat. Goed bezig

Zabulus

« Reactie #310 Gepost op: 17 maart 2019, 18:04:40 »

Dit is de druppel

Gordijntje

« Reactie #311 Gepost op: 17 maart 2019, 18:18:19 »

Dit is dus het probleem gordijn, wij staan beide aan dezelfde kant. Daarom frustreert me dit enorm.
Probeer van je frustratie af te stappen en me argumenten te geven waarom ik in een tunnel zit en jij niet slecht bent. Je steunt Kip, Tom en Zabulus veel te hard en je wilt iemand lunchen die geen wolf kan zijn.

geen enkel goedje stapt na een visioen (fake door landeffect of door illusiewolf of waarheid) stapt af op de persoon die gezien is als illusiewolf... GEEN ENKEL
Jawel. Goedjes die ineens vanuit het niets een visioen krijgen en de boel niet vertrouwen. Of zieners die hun visioen niet vertrouwen. Wie het zeker niet zullen doen zijn onboards, want die weten dat ik geen illusiewolf kan zijn. Daarom ook vind ik iedereen die de lynch stuurt naar iemand die onmogelijk een onboard kan zijn zo verdacht.

Want hoe KAN dat goedje met 100% zekerheid weten dat het visioen dat ze heeft aangekregen FAKE IS. Juist totaal niet!!
Wie weet zag ze in haar land dat er daar met illusies geknoeid kon worden? Maar ik heb haar ervan overtuigd dat het fake was en dat ze iemand in vertrouwen moest nemen over haar visioen en dat ik haar niet kon lunchen. En toen Sil als uitgerekend illusiewolf stierf, was ze helemaal overtuigd.

Als goedje zet ik heeeeeeeeeel dat visioen ( als ziener niet maar aangezien jij zegt dat ze dat niet is en het visioen MOET gekregen hebben door het landeffect dat aanwezig is in het land waar volgens jou geen antigif ligt) openbaar en zeg hey ik kreeg vannacht een visioen wrs door een landeffect en zag persoon x als illusiewolf geen idee of dat klopt of niet. Maar ik zou nooit prive naar die persoon stappen.
En exact dat maakt Anne hoogswaarschijnlijk sjamaan. Dat wrs door een illusie van sil in de nacht dat je gezien bent illusiewolf zag en hoopte een wolf te zien in jou is zoveel logischer dan dat een goedje naar jou zou toestappen en zeggen hey ik had vannacht een visioen van jou als illusiewolf.
Ik heb nooit gezegd dat Anne geen ziener kan zijn. Dat zeg jij. En je wilt haar lynchen. Eerst omdat ze iets op het DT gezegd had wat ze helemaal niet had gezegd en nu om dit. Ze kan best ziener zijn of een goedje die vanuit het niets een visioen kreeg, maar ze is gegarandeerd geen wolf. Dan zou ze me niet per pm benaderd hebben.

Kom op gordijn stap uit die verdomde tunnel.
Mijn tunnel bevalt me prima en ik word per pm gesteund.

what the hell gordijn waarom zeg je waar 4 personen zitten? eventjes doelwitten en landinfomatie geven terwijl er mensen zijn en dan ook nog zeggen wanneer iemand gaat. Goed bezig
Dat maakte 123berber al duidelijk. Ik vul alleen maar aan. Ik zit er met twee wolven en een goedje, dus het board is heus al wel op de hoogte. Goedjes kunnen ook landenwelp als effect hebben.

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • €5649
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
« Reactie #312 Gepost op: 17 maart 2019, 18:24:55 »

Wat denk je dat ik al de hele tijd probeer te doen?

Zabulus

« Reactie #313 Gepost op: 17 maart 2019, 18:31:25 »

Mooie reactie Lyme  XD

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • €5649
  • Bekijk inventory