Nieuws

Spelleiderblog
Al onze spelleiders hebben een eigen spelleiderblog. In het teken van de nieuwe zomerplanning die online staat, vind je hier binnenkort meer informatie over hun spellen. Je kunt ook spelleiders altijd contacteren als je een idee voor een spel hebt.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Recente foutmeldingen  (gelezen 401 keer)

Roandraak

Recente foutmeldingen
« Gepost op: 7 maart 2019, 21:00:06 »

We zien als team steeds vaker dat mensen vreemde foutmeldingen zien (wij ook).

Als je zoiets ziet, kan je dan hier posten hoe wat waar wanneer en waarom? Zo veel mogelijk details zoals browser, tijd, screenshots, wat deed je.

Bvd ;)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

BloodWolf14

Re: Recente foutmeldingen
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2019, 18:04:58 »

Ik denk dat ik te veel post. Excuses :s

Aappen21

« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2019, 18:11:18 »

Ik had zoiets een paar weken geleden zoiets gehad.ik kon op een bepaald deel niets meer posten.
Lyne heeft wel de screen ergens war, wel ik zelf heb geen idee hoe dat zou moeten posten otzo
Altijd als je denkt dat het niet moeilijker verzonnen kan worden komt deze aap uit de mouw

BloodWolf14

« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2019, 18:52:42 »

Voor screenshots gewoon sites als tynipic.com gebruiken. Dan krijg je na het uploaden al direct een mooie [IMG] code die je naar hier kunt kopiëren.

Ik had een tijdje terug ook een foutmelding waardoor ik het forum niet op kon. Maar dat was al lang voordat de recente foutmeldingen kwamen en duurde ook maar eventjes dus was geen probleem. Wanneer die weer komt zal ik het wel melden (mits ik er dan op kan XP)

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2019, 20:00:22 »

Oh had er van de week één. Had ff een screenshot moeten maken, maar kon dus een specifiek bericht niet posten.. Ik kon vd rest gewoon overal op reageren, maar wanneer ik dat ene bericht ergens wilde posten, ging dat niet :p

123berber

« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2019, 21:29:06 »

Datzelfde probleem had ik een tijdje terug ook!! Heel frustrerend!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Roandraak

« Reactie #6 Gepost op: 11 maart 2019, 12:43:12 »

Was het een specifieke reactie op een topic, of had je meer het idee dat het om bepaalde tekens ging die je niet kon posten en hij daarom bleef hangen?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

123berber

« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2019, 13:52:18 »

Was het een specifieke reactie op een topic, of had je meer het idee dat het om bepaalde tekens ging die je niet kon posten en hij daarom bleef hangen?

Het was een reactie op een specifieke topic. (Ik probeerde wel steeds dezelfde reactie.) Ik heb dit op meerdere apparaten geprobeerd met verschillende internetverbindingen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

« Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2019, 12:24:45 »

Ik wilde 3x eenzelfde post plaatsen bij het nieuwe spelers café, maar kreeg telkens deze melding:

Deze pagina werkt niet
www.weerwolvenvanwakkerdam.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500

Waar het aan ligt geen idee want hij laad deze post bijvoorbeeld wel direct.

Aappen21

« Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2019, 12:40:25 »

Schrijf je de post in andere woorden eens opnieuw?
Altijd als je denkt dat het niet moeilijker verzonnen kan worden komt deze aap uit de mouw

BloodWolf14

« Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2019, 13:11:37 »

Gedaan en nu werkt het dus wel.

Ik had al geprobeerd om aanhalingstekens en smileys weg te halen, maar dat hielp ook niets dus ik snap er echt de ballen van. De quote weghalen deed ook niks.

Nu heb ik een ongeveer evenlange post gemaakt en doet hij het wel. Weird.

BloodWolf14

« Reactie #11 Gepost op: 22 maart 2019, 12:50:06 »

Zelfde foutmelding weer

Roandraak

« Reactie #12 Gepost op: 22 maart 2019, 12:51:58 »

Oke, ik heb dit zelf nog nooit gehad. Alleen met 'zelfde foutmelding weer' kunnen we weinig :)
Citaat
Zo veel mogelijk details zoals browser, tijd, screenshots, wat deed je.

BloodWolf14

« Reactie #13 Gepost op: 22 maart 2019, 13:20:08 »

Gaat was lastiger op telefoon, maar ik kreeg weer de melding dat wvw.nl mijn verzoek niet kon verwerken.

Was een post van de grootte van mijn laatste serieuze post in spel #101 aan het schrijven. Heeft ongeveer dezelfde grootte als de vorige keer dat ik de foutmelding kreeg (±3 alinea's van een aantal zinnen). De tijd dus zo'n 3 minuten voordat ik die postte.

Ook nu lag het echt aan de post want de rest van het forum deed het hem.

Om het op te lossen kon ik niet copy-pasten moest ik echt opnieuw naar het topic gaan, op reageren klikken én de hele post opnieuw intikken. Kopiëren, plakken en daarna aanpassen werkte niet.

Browser trouwens altijd op Chrome. Zowel op telefoon als op laptop. De foutmelding heb ik nu geloof ik wel 2x op de telefoon gehad. Zal eens moeten zien of het op de laptop ook voorbij komt.

Roandraak

« Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2019, 14:00:19 »

Zat je toevallig op trage wifi op traag netwerk?

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog