Nieuws

Wat zullen toch de komende thema's zijn? Bekijk het in ons programma!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Vertegenwoordiger voor WvW-kampioenschap  (gelezen 270 keer)

adriaan

Vertegenwoordiger voor WvW-kampioenschap
« Gepost op: 3 april 2019, 12:49:17 »

Ook dit jaar mogen wij weer een vertegenwoordiger sturen voor het WvW-kampioenschap!
Het kampioenschap bestaat uit een voorronde en een finale. Uit de voorrondes wordt door een jury telkens iemand gekozen die het beste heeft gespeeld en dus naar de finale gaat. Twee jaar geleden schopte Dixie het namens ons tot de finale. Een jaar geleden liep het voor Kevindemen minder goed af, maar nu gaan we voor de herkansing.
Let er dus op dat de kandidaat:
- voldoende tijd moet hebben
- goed en begrijpelijk Engels moet kunnen spreken, gezien het een internationaal toernooi is

Tot 10 april 13:00 heb je de tijd om te nomineren. Je nomineert iemand door mij een PM te sturen met een naam en een motivatie voor je nominatie van maximaal 50 woorden. Je mag ook jezelf nomineren. Na 10 april opent de poll met iedereen die de nominatie heeft geaccepteerd, die poll loopt 4 dagen en dan hebben we onze vertegenwoordiger!

Kevindemen

Re: Vertegenwoordiger voor WvW-kampioenschap
« Reactie #1 Gepost op: 4 april 2019, 09:45:14 »

Nog een tip: houd rekening met de verschillende tijdzones. Het gros van de discussie vond tegen het einde van de deadline plaats, maar dat kan nu net een moment zijn dat je je bed warm moet houden. Veel tijd is dus zeker een must.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Phone0Ix

« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2019, 20:01:39 »

Hebben jullie die rollenlijst gezien? xD

adriaan

« Reactie #3 Gepost op: 5 april 2019, 00:27:47 »

Hebben jullie die rollenlijst gezien? xD
Inderdaad is iets anders waar je rekening mee moet houden dat het spel heel anders werkt dan bij ons :)

BloodWolf14

« Reactie #4 Gepost op: 5 april 2019, 10:55:33 »

Waar vind je die lijst ergens?

Roandraak

« Reactie #5 Gepost op: 5 april 2019, 14:59:10 »

Copy plak van verdere info die ik heb:

2. SEASON 6 FORMAT

The tournament structure
  • 187 communities will participate, each sending one representative.
  • QUALIFIERS: 11 Qualifying Games will be played, consisting of 17 players each. I.e. every representative plays in one Qualifying Game. The players themselves vote post-game to determine who is deserving of advancement. 1st place will advance directly to the Finale Game (i.e. 11 of the 17 finalists are found this way), while the 2nd place finishers will advance directly to one of the two Wildcard Games.
  • WILDCARDS: A Jury consisting of finalists from Season 5 will discuss and vote to determine 23 players in total deserving of a second chance. They will play in 2 Wildcard Games along with the aforementioned 2nd place finishers that advanced directly to these games. From each game, three players will advance to the Finale Game based on a post-game player vote, just like in the qualifying phase.
  • THE FINALE: The Finale Game is played. Once it has completed, the players vote to determine who shall receive the title of Season 6 Champion and a winner’s certificate signed by Dmitry Davidoff, the creator of mafia.
This year’s setup: Mad17
The setup is called Mad17 and features 17 players.

13x Town
4x Mafia

Each of the following 17 roles will be assigned at random to one player in the game without regard for the player's alignment. Each role is restricted to using its action only on the nights listed on the chart.

Relevant mechanics info
- Day start
- Role reveals at death are alignment only. You will not learn a player's exact role when they die.
- Majority is not in effect.
- Votes are automatically locked in at LYLO.
- Mafia factional kills are assigned. They can be tracked, watched, or roleblocked.
- Mafia share a factional Night Kill, which is a single standard shot for their faction.
- Mafia members may perform the faction kill in addition to their regular action at the same time.
- Mafia may communicate at any time.
- Tied votes will result in a player being lynched at random from among the tied players.
- Each individual player may make a maximum of 200 posts per day phase (this restriction is lifted 2 hours before day end).
- The game will have a host to oversee everything and make sure everyone’s following the code of conduct, but otherwise the game is completely automated (automatic votecounts, thread locks and reveals roles automatically, the bot receives and processes actions, etc.).

3. SEASON 6 TIMELINE

There will be 11 Qualifying Games, and your representative plays in just one of these. They will have start dates during the months of April, May and June. So in other words, as long as your representative can play sometime during that period, they should be good and I’ll make sure they get scheduled into a game that suits their schedule well. I.e. if your rep is busy until June, that isn’t a problem.

Wildcard games will be played in July, and the Finale Game sometime in August/September (whenever we can work out something that suits everyone).

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Phone0Ix

« Reactie #6 Gepost op: 6 april 2019, 15:14:04 »

Miss een idee om op een bepaalde manier de rollenlijst eens te testen? Ik weet niet hoe sinds er al heel veel rondes tegelijk zijn nu, maar dan kan degene die we uiteindelijk sturen even een strategie bedenken en uittesten.

En ik heb iemand genomineerd :)

Roandraak

« Reactie #7 Gepost op: 7 april 2019, 21:53:37 »

Mijn aankomende spel wordt het iig niet. Heb een hulpspelleider. Zal het even in de groep gooien

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

adriaan

« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2019, 22:47:46 »

Spel 437 was een spel dat met dezelfde regels werd gespeeld als het championship, dus dat kan je in ieder geval doorlezen!

adriaan

« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2019, 22:18:35 »

Lieve forummers, jullie hebben massaal genomineerd, dus bedankt daarvoor! Helaas waren de meeste genomineerden niet opgewassen tegen de druk die het vertegenwoordigen van ons prachtige forum met zich meebrengt :P en heeft bijna iedereen de nominatie afgeslagen. Met slechts één uitzondering.
Citaat
Ik wil graag Phone0Ix nomineren.

Ik ken hem als een enthousiaste speler met veel ervaring met online spellen zoals Weerwolven van Wakkerdam. Hij kent het spelletje ondanks dat hij pas kort op ons forum zit goed, en hij doet altijd hard zijn best. Ik denk dat hij het hele kampioenschap actief mee zou doen. :)

Aangezien er slechts één kandidaat is, is er geen poll en gaat Phone0Ix namens ons naar het kampioenschap! Veel succes!

@Thingyman

Thingyman

« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2019, 22:23:04 »

Thank you, adrian and Kevindemen, for your help. And thanks to everyone else expressing interest in the Championship and nominating people :)

I'll be contacting your representative right away! :D

Phone0Ix

« Reactie #11 Gepost op: 10 april 2019, 22:40:58 »

Ik moet dit invullen:

BIO:
[Insert whatever information or fun facts that you wish here. Talk about your mafia-related accolades, impressive stats, fun anecdotes, favorite role to play, strengths and weaknesses, your approach to the game, other players' quotes about you, or take out the piss on the whole thing and make some jokes. The ball is entirely in your court, this will be how you present yourself to your fellow competitors and to the many spectating communities.]

Wat zal ik er neerzetten?

adriaan

« Reactie #12 Gepost op: 10 april 2019, 22:42:02 »

Ik denk dat je dat zelf toch het beste weet :P

Phone0Ix

« Reactie #13 Gepost op: 10 april 2019, 22:43:56 »

Daar heb je gelijk in

BloodWolf14

« Reactie #14 Gepost op: 11 april 2019, 03:05:33 »

Ik wil even melden dat ik zelf ben genomineerd en me echt vereerd voel dat mensen met kennelijk capabel genoeg vonden. Ik denk dat ik qua vereisten om mee te kunnen doen het ook prima had kunnen doen. Heb bijvoorbeeld genoeg vrije tijd (nog wel), kan het spel prima spelen en beheers de Engelse taal wel op voldoende niveau voor dit spel. Ik zat dan ook hard te twijfelen of ik me wilde laten inschrijven of niet maar heb toch nee gezegd. Dit omdat ik merk dat ik laatste tijd (zie mn ban) op random momenten mn complete motivatie kan verliezen voor het spel. De ene dag kan ik de hele middag met plezier een heel Dt uitpluizen en complottheorieën verzinnen, maar de dag erna kan ik gewoon zo weinig zin hebben dat ik het forum open en het 10 sec later weer sluit om wat anders te gaan doen. Met die wisselvalligheid voelde ik me niet verantwoord genoeg om mee te doen helaas. Misschien een volgend jaar wanneer ik weer ritme in mn leven heb XP

En ik wens je alle succes Phone! :D
Ik denk dat je prima ons kan vertegenwoordigen en ben blij met je interesse erin als redelijke nieuwkomer op dit forum. Leuk dat je je meteen zo verbonden voelt dat je dit wil/kan doen ^^

Als je nog hulp nodig hebt (al is het maar met de taal) bied ik me aan dus je kunt me altijd berichten :)
Pagina's: [1] 2   Omhoog