Nieuws

Nieuwe zomerplanning
Heb jij al gezien welke toffe spellen er in de zomer worden gespeeld? De nieuwe zomerplanning staat online. Bekijk hem dus snel eventjes en krijg een indruk wat voor gaafs er allemaal aankomt!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreektopic] Ik heb het lichtknopje gevonden!  (gelezen 166 keer)

adriaan

[Nabespreektopic] Ik heb het lichtknopje gevonden!
« Gepost op: 17 mei 2019, 22:50:45 »

Gordijntje veranderde haar stem 6 seconden te laat. Dat was maar goed ook voor haar. Anders was crushergirl gelyncht en had Jessica BloodWolf de nieuwe BM gemaakt (gezien hij 1 op haar lijstje was en Gordijntje 2), en was het spel nog niet voorbij geweest.
Verder hebben de wolven weliswaar een hulpje geluncht maar zijn ze verder totaal niet dwarsgezeten tijdens het spel door de beschermengel en ook de vele valse engelen hebben hen niet het vuur aan de schenen kunnen leggen. Zie verder het infotopic voor de hele verdeling.

crushergirl

Re: [Nabespreektopic] Ik heb het lichtknopje gevonden!
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2019, 22:53:07 »

Lyne was hulpje, of niet?
Never trust anyone to much, remember, the devil was once an angel.

adriaan

« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2019, 22:57:51 »

Nee, Phone0Ix. Zoals gezegd, dit staat in het infotopic

crushergirl

« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2019, 23:00:00 »

Had em nog niet gezien, telefoon is een beetje sloom  XD

Zag het al aankomen, er is een gegeven moment waarop Gordijntje de spelleider begint te cc’en. Jammer dat ik geen tijd had echt actief online te komen.

Gefeliciteerd slecht! En weer heel erg goed gespeeld gordijn!

jessicavd

« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2019, 23:07:58 »

Daar had ik ook naar gekeken die cc van gordijntje naar Adriaan , zag ook dat gordijntje te veel aandrong op bloodwolf ik zei haar dat ik Bloodwolf  geloofde goed te zijn en ik niet op m wilde stemmen ... maar het was helaas al te laat :(
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Gordijntje

« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2019, 23:17:11 »

Bedankt voor het leiden, Adriaan.

Jij wisselaar, Crusher? Ik dacht na je pm aan Jessica, Wolfbite en mij dat je hacker was. Ik wist toen nog niet dat Phone een hulpje was, dus dacht ik aan twee wolven, een hacker en zes Valse Engelen. Wat een enge rol, zo'n wisselaar tussen vier zielsverwanten. Het spel had daarmee alle kanten uit gekund. Dankjewel voor het compliment trouwens.

Is het gek dat ik me als slechtje na een overwinning door list en bedrog toch niet helemaal senang voel? Hebben jullie dat ook?

In een wereld vol schapen verschijnt vanzelf een wolf (Loesje).

adriaan

« Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2019, 23:20:06 »

Wat een enge rol, zo'n wisselaar tussen vier zielsverwanten.
(A)
Het veroorzaakte helaas niet zo veel verwarring als ik hoopte doordat ze 2 keer met degene wisselde die die nacht lunch was :P

Gordijntje

« Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2019, 23:33:46 »

Cc's naar de spelleider doe ik als goedje trouwens ook heel vaak. Veel spelleiders vinden het leuk om mee te lezen wat er achter de schermen gebeurt. Dus denk er niets van als ik dat nog eens doe. Het zegt niets over mijn alliantie.

adriaan

« Reactie #8 Gepost op: 17 mei 2019, 23:39:17 »

Cc's naar de spelleider doe ik als goedje trouwens ook heel vaak.
Dat kan ik bevestigen. En ik kan ook bevestigen dat ik het leuk vind om dat mee te krijgen. Vaak gebeurt er iets achter de schermen en veranderen mensen van stemmen/acties/oid en heb ik geen idee waarom.

Gordijntje

« Reactie #9 Gepost op: 17 mei 2019, 23:55:39 »

(A)
Het veroorzaakte helaas niet zo veel verwarring als ik hoopte doordat ze 2 keer met degene wisselde die die nacht lunch was :P

Ja en beide keren zou de wissel mislukt zijn omdat Lyne ZV was en Phone slecht. De enige in het spel die wisselbaar was, was Wolfbite.

BloodWolf14

« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2019, 00:05:37 »

Godsamme. Kan er verder even niks over kwijt ;D ;D

Gordijntje

« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2019, 00:14:09 »

Godsamme. Kan er verder even niks over kwijt ;D ;D
Sorry. Ik deed alsof ik je op het allerlaatste moment geloofde. Ik wist niet of ik BM zou worden, dus ik moest nog toneelspelen.

crushergirl

« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2019, 00:41:25 »

Als wisselaar een van de enige twee zonder enig zeker contact is inderdaar echt zwaar stom. Het enige dat ik uit kon sluiten was in dit geval een onboard slwchtje en een goedje zonder zielsverwant. En zelfs dat werkte niet

BloodWolf14

« Reactie #13 Gepost op: 18 mei 2019, 03:35:25 »

Zucht. Wordt vermoeiend om zo vaak slechtjes aan te wijzen om alsnog te verliezen omdat niemand mee gaat :/

Gordijntje

« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2019, 14:49:05 »

Zucht. Wordt vermoeiend om zo vaak slechtjes aan te wijzen om alsnog te verliezen omdat niemand mee gaat :/

Waarom Waterwork en ik je dag 3 wilden lynchen is duidelijk: we waren slecht. Waarom Crusher dat wilde, weet ik niet precies. Misschien door mijn post waarin ik Waterwork en haar zogenaamd voor het blok zette? Ze dacht blijkbaar dat niet alleen ik Jessica en Wolfbite op goed zette, maar wij elkaar en dat Waterwork dus met jou slecht moest zijn omdat zij goed was. Dat Wolfbite jou dag 2 en 3 wilde lynchen komt omdat je in zijn val trapte. Je volgde hem op mij zonder enige onderbouwing terwijl hij naar eigen zeggen een non-argument gaf en dat is wolfs. Dat kon ik goed gebruiken. Vanaf dat moment zat en bleef Wolfbite natuurlijk vol op jou.
Je hebt ons allemaal behalve de drie eerste doden Lyne, je ZV Castiel en Phone die wel slecht was en die jij als goed zag, als verdachte benoemd. En je hebt ons ook allemaal wel een keer op goed gezet, op Wolfbite na die daadwerkelijk goed was. Tja, dan krijg je dus zijn stem. Weet je nog toen ik jou verdacht vond en daarna twijfelde tussen Crusher en Waterwork? Toen vond jij Wolfbite en Jessica juist erg verdacht en zette je Crusher en Waterwork juist op goed. Het DT is gesloten, dus ik kan niet meer citeren.
Je bent een prima wolvenzoeker en een waardig tegenstander, maar dit potje schilder je jezelf af als een betere wolvenzoeker dan je in werkelijkheid bent. Je wilde nota bene wisselaar Crusher op dag 3 lynchen. Misschien was het je gelukt van de lynch te blijven als je een slechtje had aangewezen?

Pagina's: [1] 2   Omhoog