Nieuws

493: Levensverzekering
Spel 493 van Roandraak is een variant waarbij je een levensverzekering kan kopen, maar daar moet je wel zuinig mee omgaan, want het kan je zomaar je stemrecht kosten... Weet jij de juiste strategie? Schrijf je in!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gastspelleiderspel bekend  (gelezen 224 keer)

Kevindemen

Gastspelleiderspel bekend
« Gepost op: 18 juni 2019, 13:33:17 »

Uitslag Gastspelleiderspel

We hebben ้้n inzending, dus dat betekend dat we al direct een winnaar hebben! Er is geen poll nodig. Gefeliciteerd, nog anonieme Gastspelleider. Je mag zelf ervoor kiezen om jezelf te openbaren of mensen nog eventjes te laten gokken wie je bent. In ieder geval hoop ik dat iedereen veel zin heeft om dit spel te spelen! Nogmaals gefeliciteerd!

Citaat
Verhongering en uitdroging

In deze variant zijn er niet alleen de standaard doodsoorzaken die het forum kent. Er zijn er namelijk nog meer, namelijk verhongering en uitdroging!
Er zullen extra bijrollen in het spel zitten, die voedsel of drinken kunnen “uitdelen”. Echter kiezen ze niet zelf bij wie het voedsel en het drinken terecht komen. De burgemeester speelt hier namelijk een rol in, maar niet alles zal door de burgemeester verdeeld worden! De burgemeester verdeeld namelijk maar 25% van de “oogst”. De andere 75% worden op een stapel gegooid, en daar zal je een raadsel voor moeten oplossen. Hoe eerder je het antwoord weet, hoe meer keuze je hebt. Het is toegestaan om voedsel en drinken weg te geven aan andere personen, maar of dat slim is, is iets anders.
Ook mag je niet heel de pot pakken, je mag namelijk maar 2 dingen pakken. De eerste drie personen die het raadsel goed hadden mogen er 3.

Je hebt een voedsel-gehalte en een drink-gehalte. Dit kan je vullen door te eten en te drinken. Het maximum is 20. Elk stukje voedsel en beetje drinken levert een ander getal op. Afhankelijk van het weer zal er een bepaald gehalte van je voedsel en drink afgaan.

Het weer speelt dus ook een rol. Het weer zal niet realistisch zijn, de ene dag kan het 10 graden zijn, de volgende 25, die daarna -5, etc.

Wanneer ga je dan dood door de nieuwe doodsoorzaken?
Je verhongert als je voedsel-gehalte op is.
Je droogt uit als je drink-gehalte op is.

Iedereen begint met een klein beetje voedsel en ietsje drinken.

Verder:
Geen verhaal.
Netwerken mag.
Verplicht stemmen (duh).

Bij voedsel moet je denken aan Brood(Bakker), Vlees(Slager), Aardappelen/Groente(Boer), Vis(Visser).
Bij drinken moet je denken aan Water(Waterzuiveraar), Wijn(Wijnmaker), Vruchtensap(Sapmaker).
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

Re: Gastspelleiderspel bekend
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2019, 15:17:36 »

WAJOO WVW TURNED INTO MINECRAFT. Love it ^-^

RickTorreman

« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2019, 13:56:49 »

Maar, wie is het dan? Ik denk iemand die minecraft speelt  :P
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Nobody

« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2019, 14:13:33 »

O, ik ben het^^  Was vergeten hier op te reageren.
404 Error - body not found

RickTorreman

« Reactie #4 Gepost op: 27 juni 2019, 14:18:44 »

Speel jij minecraft dan?

Nobody

« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2019, 14:43:00 »

Al een tijd niet meer
404 Error - body not found

BloodWolf14

« Reactie #6 Gepost op: 27 juni 2019, 15:30:38 »

Tijd om terug te keren op onze meesterlijk geweldige server dus :)

Kevindemen

« Reactie #7 Gepost op: 27 juni 2019, 20:16:23 »

Ik ben het stiekem gewoon zelf en doe dit als ้้n van mijn andere persoonlijkheden... :O
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

« Reactie #8 Gepost op: 27 juni 2019, 20:27:11 »

Meesterzet. Niemand die het verwacht.

Aappen21

« Reactie #9 Gepost op: 27 juni 2019, 22:04:09 »

Ik ga er vanuit dat het bloodwolf was als promotie voor zen server  :P
Vēnī, vīdī, vīcī

BloodWolf14

« Reactie #10 Gepost op: 28 juni 2019, 16:29:20 »

Ssssst

RickTorreman

« Reactie #11 Gepost op: 29 juni 2019, 21:24:09 »

Oh, nice! Lijkt me echt gaaf, maar als je geen MC (meer) speelt, waar heb je het dan op gebaseerd? Of gewoon herinneringen van MC?
Pagina's: [1]   Omhoog