Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 78 keer)

Kevindemen

Nabespreektopic
« Gepost op: 24 juli 2019, 00:28:48 »

Het spel is afgelopen. Je kunt hier het spel nabespreken.
Boards worden later open gegooid, ik ga nu eerst pitten :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

jessicavd

Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2019, 00:31:31 »

IK heb gisteren gestemd kevin  :-[

« Laatst bewerkt op: 24 juli 2019, 00:35:32 door jessicavd »
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Kevindemen

« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2019, 00:33:00 »

Haha, mijn post aanpassing en jou bericht kruisten elkaar. Was het al aan het aanpassen :p
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

jessicavd

« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2019, 00:33:20 »

top ;)
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

dutchy

« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2019, 07:15:47 »

vond de rolverdeling wel erg pittig voor slecht, geen dodende nachtrollen en wel een zienende rol. Voor de rest lekker gespelleidt, Kevin

BloodWolf14

« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2019, 14:21:41 »

Opzich counterde de apostaten de ziennerrol wel. Zeker omdat ze 2 van de 3 in een visioen kunnen blocken. Maarja, dan moet je wel de goede vinden :P

Kevindemen

« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2019, 14:48:08 »

Sowieso is er maar 1 visioen gelukt, waarvan hij 'Jessica' en zichzelf zag. Tweede visioen mislukte. Andere visioenen zouden ook nog kunnen mislukken omdat we met vrienden te maken hebben die uit huis gingen. Eerste visioen was ook mislukt als de vrienden niet net in een andere volgorde hun acties hadden ingestuurd. Gooi btw nu de boards open :D

BloodWolf14

« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2019, 14:54:31 »

Kennelijk was het genoeg though :P

Ik had trouwens een sjamaan gemaakt van de vevloekte denk ik. Dan is de kans wat groter dat je als eenzaam slechtje de rest vind. Al zou het maar op het laatst zijn.
Pagina's: [1]   Omhoog