Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 521 keer)

BloodWolf14

Re: Discussietopic
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2019, 22:31:24 »

Oke uberhaupt, zijn er al mensen die met anderen in pm wat hebben gesproken? Want als het daar net zo dood is als hier op het Dt dan zou het wel heel slecht zijn XD

jessicavd

« Reactie #31 Gepost op: 14 juli 2019, 23:02:54 »

ik ben wel met een paar mensen in gesprek dus bij mij is het niet zo heel erg doods nu .
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

« Reactie #32 Gepost op: 14 juli 2019, 23:27:39 »

Hoezo spreekt niemand mij dan ook aan XD

Ik heb echt het idee dat het spel volledig dood is blijken mensen gewoon in gesprek te zijn :o

Nu ben ik zelf ook veel aan het werk dus ben minder aan het pm'en oeps, maar zal morgen eens iedereen aanspreken. Ben dan vrij ^^

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +24/-46
  • Geslacht: Vrouw
  • €7139
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #33 Gepost op: 15 juli 2019, 02:27:38 »

Hoezo spreekt niemand mij dan ook aan XD

Ik heb echt het idee dat het spel volledig dood is blijken mensen gewoon in gesprek te zijn :o

Nu ben ik zelf ook veel aan het werk dus ben minder aan het pm'en oeps, maar zal morgen eens iedereen aanspreken. Ben dan vrij ^^

Je kan zelf toch ook pm's sturen toch?

BloodWolf14

« Reactie #34 Gepost op: 15 juli 2019, 03:18:41 »

Zoals ik al zei, ben ik zelf veel aan het werk dus WvW stond op een lagere prio, maar het verbaast me dat anderen dan wel pm's kunnen krijgen kennelijk maar bijvoorbeeld ik niet. Wat maakt dat anderen kennelijk handiger zijn om pm's naar te versturen? Vind ik opvallend :)

Wazigekip

« Reactie #35 Gepost op: 15 juli 2019, 12:26:11 »

Ondanks de alternatieve stemmethode is dit een normaal spel. Dus heel raar is het nou ook weer niet dat er op dag 2 nog geen stortvloed aan infromatie beschikbaar is.

Dat RickTorreman (en BloodWolf ook trouwens) zondebok wilde worden is ook weer niet heel opvallend als je erover denkt. Normaal zijn er ook een heel aantal spelers die geen burgemeester willen worden. Dit is best vergelijkbaar. Een burgemeester heeft extra positieve stemkrachten maar loopt daardoor wel meer risico om als doelwit uitgekozen te worden. Een zondebok heeft net andersom, hetzelfde als spelers die geen burgemeester willen worden dus.

De oproep van Jessica kan een aantal oorzaken hebben. Blijkbaar is de actie opgemerkt door Jessica(of iemand anders), maar is onbekend wie verantwoordelijk is ervoor. Het eerste dat in mijn hoofd naar boven komt is een scenario met een wisselaar en een huidenwisselaar waarbij de wisselaar dus huidenwisselaar is geworden, maar niet weet wie de nieuwe wisselaar is. Maar er zijn talloze rollen met merkbare effecten en mogelijke scenario's.

Ik heb Jessica eigenlijk nog nooit blufacties zien ondernemen, dus waarschijnlijk is er wel werkelijk een merkbare actie op haar uitgevoerd. De rollen om dingen op te merken zijn voornamelijk rollen van goedjes(de sjamaan is eigenlijk de enigste slechte rol die dingen kan opmerken, maar die verwacht ik sowieso niet in een klein spel eigenlijk) dus ik acht de kans best groot dat Jessica daarom goed is.

Ik heb niet echt aanwijzingen wie dan wel slecht is, al is de kans groot dat ik om aardig te zijn wel de stukken actievere spelers even het voordeel van de twijfel geef. Ook om te voorkomen dat dit spel eindigt zoals het vorige spel.

RickTorreman

« Reactie #36 Gepost op: 15 juli 2019, 12:47:40 »

Het eerste dat er in mij opkwam was een Grafdelver + Lijk, waarvan jessica het lijk is geworden, maar toen bedacht ik mij dat er maar 8 spelers in het spel zitten, en een grafdelver wel heel erg OP zou zijn, nietwaar? Tenminste, dat lijkt voor mij wel het geval..
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

jessicavd

« Reactie #37 Gepost op: 15 juli 2019, 12:54:22 »

Het eerste dat er in mij opkwam was een Grafdelver + Lijk, waarvan jessica het lijk is geworden, maar toen bedacht ik mij dat er maar 8 spelers in het spel zitten, en een grafdelver wel heel erg OP zou zijn, nietwaar? Tenminste, dat lijkt voor mij wel het geval..
Dan had ik niet opelijk de oproep geplaatst hoor ...
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Wazigekip

« Reactie #38 Gepost op: 15 juli 2019, 14:57:05 »

Een normale grafdelver kan sowieso pas vanaf nacht 2 in actie komen.

Waterwork

« Reactie #39 Gepost op: 15 juli 2019, 16:16:35 »

Ik heb nog niet echt iets verdachts gezien heb daarintegen ook met niemand PM contact. Mijn verdachte blijft nu Rick na die stem op mij als Zondebok. Maar ik hoor graag wat anderen erover denken.

Shaddow

« Reactie #40 Gepost op: 15 juli 2019, 16:27:32 »

Ja sorry, ik was het weekend vrij druk en tbh ben ik een beetje vergeten dat dit spel bestaat, dus ik lees vanavond weer bij.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Wazigekip

« Reactie #41 Gepost op: 15 juli 2019, 21:20:04 »

Ik heb redenen om aan te nemen dat Shaddow een heel grote kans maakt om slecht te zijn. Een boardslechtje(vrijwel zeker een weerwolf) specifiek zelfs. Ik kan de details niet zomaar vrijgeven zonder extra gevaar te lopen.

Al is Shaddow zelf door een denkfout van mij wel ook zelf al op de hoogte van de informatie. En als hij inderdaad slecht is zal hij ongetwijfeld ook wel proberen om offboard slechtjes op de hoogte te stellen van deze informatie.

In ieder geval lijkt het mij een heel goed idee om Shaddow heel veel stemmen te geven.

RickTorreman

« Reactie #42 Gepost op: 15 juli 2019, 21:35:08 »

Interessant...
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

BloodWolf14

« Reactie #43 Gepost op: 15 juli 2019, 22:43:43 »

Interessant...
Meer heb je er niet op te zeggen?

En ikzelf kan met deze info van je niet veel Kip. Ik heb tot nu toe nog niet veel van Shaddow gezien maar in pm leek hij me niet gek over te komen. Ik ga niet met je stem mee aangezien ik op deze manier te weinig info hebt. Ik ben benieuwd wat anderen gaan doen.

Ikzelf ga op Rick stemmen. Ik vind zijn blijdschap na de Zondebok geworden te zijn wat overdreven. Verder heb ik eigenlijk nog bij niemand iets gehoord wat me doet vermoeden dat ze kans hebben slechtje te zijn.

Wazigekip

« Reactie #44 Gepost op: 15 juli 2019, 22:58:58 »

Dat komt niet als een hoor grote verrassing hoor. Hij wilde ook al niet op jou stemmen. Jij staat dan ook op de tweede plaats op mijn verdachtenlijst.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog