Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 546 keer)

Wazigekip

Re: Discussietopic
« Reactie #45 Gepost op: 15 juli 2019, 23:24:54 »

Ok, die zag ik totaal niet aankomen. Ik zal even uitleggen wat er is gebeurd.

Ik werd tijdens de vorige dag benaderd door iemand die beweerde dorpsgek te zijn en die maar 2 rollen zag terwijl hij 3 spelers bekeek. De door de dorpsgek genoemde rollen zijn allemaal gelinkt aan de bekeken spelers met 1 uitzondering. De rol van Shaddow ontbrak. Er is maar 1 uitzondering waarom een dorpsgek maar 2 rollen ziet ipv 3, namelijk omdat 1 van de spelers door een apostaat is afgeschermd. Dus was duidelijk dat Shaddow door een apostaat van visioenen is afgeschermd.

Daarna besloot Shaddow om opeens zonder verklaarbare reden massaal dwars te gaan liggen en weigert in te willen stemmen met een plan om samen op 1 van de overige niet bewezen spelers te stemmen.(BloodWolf dus voor wie dat nog niet duidelijk was)

Mijn conclusie was dan dus ook dat Shaddow waarschijnlijk slecht was en een aposaat wilde voorkomen dat een slechtje ontdekt zou worden door een visioen. En dat Bloodwolf waarschijnlijk ook slecht was en dat Shaddow en hij daardoor niet op elkaar wilden stemmen.

Duidelijk zat ik flink ernaast dus.

BloodWolf14

« Reactie #46 Gepost op: 16 juli 2019, 00:13:19 »

Ik merk het. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat er zo veel mensen zo easy meestemmen met een plan waar niet veel informatie over bekend is.

Dat Rick zo easy meestemt bevestigd mn vermoeden alleen maar meer over hem. Dutchy uit het niets is ook iets wat me opviel.

dutchy

« Reactie #47 Gepost op: 16 juli 2019, 08:10:29 »

Ok, die zag ik totaal niet aankomen. Ik zal even uitleggen wat er is gebeurd.

Ik werd tijdens de vorige dag benaderd door iemand die beweerde dorpsgek te zijn en die maar 2 rollen zag terwijl hij 3 spelers bekeek. De door de dorpsgek genoemde rollen zijn allemaal gelinkt aan de bekeken spelers met 1 uitzondering. De rol van Shaddow ontbrak. Er is maar 1 uitzondering waarom een dorpsgek maar 2 rollen ziet ipv 3, namelijk omdat 1 van de spelers door een apostaat is afgeschermd. Dus was duidelijk dat Shaddow door een apostaat van visioenen is afgeschermd.

Daarna besloot Shaddow om opeens zonder verklaarbare reden massaal dwars te gaan liggen en weigert in te willen stemmen met een plan om samen op 1 van de overige niet bewezen spelers te stemmen.(BloodWolf dus voor wie dat nog niet duidelijk was)

Mijn conclusie was dan dus ook dat Shaddow waarschijnlijk slecht was en een aposaat wilde voorkomen dat een slechtje ontdekt zou worden door een visioen. En dat Bloodwolf waarschijnlijk ook slecht was en dat Shaddow en hij daardoor niet op elkaar wilden stemmen.

Duidelijk zat ik flink ernaast dus.

Ja, je zat er flink naast,

Citaat
en boardslechtje(vrijwel zeker een weerwolf) specifiek zelfs

Bij een dergelijke statement wil ik wel meegaan, zeker in overleg met iemand die ik vertrouw. Je hebt dus twee doden veroorzaakt, 1/4 van de spelers. Mazzel dat de dode weer voorkomen is vannacht.

dutchy

« Reactie #48 Gepost op: 16 juli 2019, 08:12:10 »

Ik merk het. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat er zo veel mensen zo easy meestemmen met een plan waar niet veel informatie over bekend is.

Dat Rick zo easy meestemt bevestigd mn vermoeden alleen maar meer over hem. Dutchy uit het niets is ook iets wat me opviel.

Uit het niks? Er gebeuren ook dingen achter de schermen  ;)

Het "plan" was natuurlijk ook om WK uit te testen, dat heeft gefaald.

RickTorreman

« Reactie #49 Gepost op: 16 juli 2019, 09:31:14 »

Interessant...
Meer heb je er niet op te zeggen?

En ikzelf kan met deze info van je niet veel Kip. Ik heb tot nu toe nog niet veel van Shaddow gezien maar in pm leek hij me niet gek over te komen. Ik ga niet met je stem mee aangezien ik op deze manier te weinig info hebt. Ik ben benieuwd wat anderen gaan doen.

Ikzelf ga op Rick stemmen. Ik vind zijn blijdschap na de Zondebok geworden te zijn wat overdreven. Verder heb ik eigenlijk nog bij niemand iets gehoord wat me doet vermoeden dat ze kans hebben slechtje te zijn.

Ik had er op dat moment nog niet veel over te zeggen nee. Ik was nog steeds aan het denken over wat te zeggen. Ik had ook wat anders aan mijn hoofd.

Mijn stem op Shaddow was eigenlijk best wel simpel uit te leggen. Ik dacht dat het om een zienerclaim ging die naar WazigeKip is gestuurd. WazigeKip wist bijna vrij zeker dat het om een weerwolf ging, dus dat zegt in mijn ogen genoeg... Blijkbaar was dat niet zo.

En is het tegenwoordig verboden om blij te zijn met de eerste keer een Blauwe naam sinds dag 1 te hebben in het infotopic?
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

BloodWolf14

« Reactie #50 Gepost op: 16 juli 2019, 14:41:45 »

Het is niet verboden, maar het is wel zo dat deze blauwe naam een wat andere inhoud heeft dan de normale blauwe ;)

BloodWolf14

« Reactie #51 Gepost op: 18 juli 2019, 17:48:50 »

Ik ga nu naar werk dus ben er tot vanavond laat niet weer denk ik. Ik hoorde zo dat er wat opgeroepen wordt om tegen mij te gaan stemmen? Sorry hoor, maar als ik dat zo hoor denk ik eerder dat er slechtjes aan de gang zijn om stemmen op mij te krijgen om me er zo uit te werken.

Lekker zonder argumenten in het Dt en achter de schermen iemand op de lynch krijgen.

Mijn stem staat in ieder geval weer op Rick. Ik heb verder alleen nog twijfels bij Dutchy maar Rick staat dan hoger op het lijstje.

Beter leef ik na vandaag nog anders hebben de wolven het straks easy...

RickTorreman

« Reactie #52 Gepost op: 18 juli 2019, 17:59:59 »

Ik moet zo werken, in like 4 minuten. Ik heb mijn stem ingestuurd, maar kan m nie wijzigen tenzij ik voor de deadline klaar ben. Ik zal dan asap een uitlge plaatsen over mn visie
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

jessicavd

« Reactie #53 Gepost op: 18 juli 2019, 20:28:57 »

Ik ga nu naar werk dus ben er tot vanavond laat niet weer denk ik. Ik hoorde zo dat er wat opgeroepen wordt om tegen mij te gaan stemmen? Sorry hoor, maar als ik dat zo hoor denk ik eerder dat er slechtjes aan de gang zijn om stemmen op mij te krijgen om me er zo uit te werken.

Lekker zonder argumenten in het Dt en achter de schermen iemand op de lynch krijgen.

Mijn stem staat in ieder geval weer op Rick. Ik heb verder alleen nog twijfels bij Dutchy maar Rick staat dan hoger op het lijstje.

Beter leef ik na vandaag nog anders hebben de wolven het straks easy...
Ik denk omdat het komt dat het best moeilijk te zoeken is wie er een slechtje is .
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

« Reactie #54 Gepost op: 18 juli 2019, 21:33:40 »

Niet dat ik mensen veel zie zoeken. Ik moet voor pm contact bijvoorbeeld zelf de hele tijd naar iedereen toestappen om een gesprek aan te knopen.

Toevallig is er dan een rol die een handige actie heeft waardoor er iets is gebeurd, maar anders zou het hier nog stil zijn.

Op wie gaat iedereen stemmen? Ik ben wel even benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Misschien helpt dat anderen nog op de komende dag.

dutchy

« Reactie #55 Gepost op: 18 juli 2019, 23:48:42 »

mooi een slechtje dood. Dacht het al van rick, te veel opvallende dingen en dan met name wat hem fataal werd: zondebok willen zijn.

jessicavd

« Reactie #56 Gepost op: 18 juli 2019, 23:56:12 »

zo toch 1 slechtje eruit gewipt  ;D.

dutchy

« Reactie #57 Gepost op: 18 juli 2019, 23:57:38 »

twijfelde je daar aan dan?

jessicavd

« Reactie #58 Gepost op: 19 juli 2019, 00:04:27 »

Ik was gevraagd om op bloodwolf te stemmen maar nadat hij vertelde wat hij was heb ik de keus gemaakt om op rick te stemmen .
Dit bleek de juiste keuze te zijn  :)

BloodWolf14

« Reactie #59 Gepost op: 19 juli 2019, 02:48:30 »

Credits naar Jessica voor de goede keuze :)
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog