Nieuws

493: Levensverzekering
Spel 493 van Roandraak is een variant waarbij je een levensverzekering kan kopen, maar daar moet je wel zuinig mee omgaan, want het kan je zomaar je stemrecht kosten... Weet jij de juiste strategie? Schrijf je in!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 119 keer)

Kevindemen

Nabespreektopic
« Gepost op: 11 juli 2019, 23:46:48 »

Jeej, het is afgelopen! Wat ben ik blij dat het is afgelopen zeg.
Mag misschien zelf niet hard roepen (was zelf ook inactief de meest belangrijke speldag),
maar denk dat dit spel qua inactiviteit echt een dieptepunt is bereikt eigenlijk zeg. xD

In ieder geval gefeliciteerd Dragonfly, ik denk dat ik je sowieso de winst wel het meest gunde! :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Kevindemen

Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2019, 23:59:26 »

Ben even zo vrij geweest alle boards vast voor je open te zetten.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Lyne

« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2019, 00:00:00 »

Ben even zo vrij geweest alle boards vast voor je open te zetten.

Je bent een schat  ;)

BloodWolf14

« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2019, 00:03:25 »

Nou, weet ik dus ook weer dat ik geen positieve invloed ben op activiteit als spelleider XD

tijgerke87

« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2019, 00:09:16 »

ik had er niet op gerekend dat er zo weinig activiteit was, deed puur mee om het spel vol te krijgen. Motiveert weinig heeel hard best te doen met zo weinig tijd als rest inactief doet

Kevindemen

« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2019, 00:29:49 »

Qua rolverdeling vind ik hem persoonlijk teveel in het voordeel van goed.
Denk dat het beter had gewerkt als Zielsverwant of Helderziende eruit was gehaald en Damon Ijzeren Hein.
Als goed actief had gespeeld denk ik niet dat er tegen huidige verdeling op viel te boksen,
met kans op per ongeluk alle slechtjes dood doordat Helderziende Damon gelijk bekeek,
zeker niet omdat een jager niet valt te doden als die weet dat die Damon moet doodknallen.
Maar dat is een aanname en zou eigenlijk met wel actief spel eens moeten worden uitgeprobeerd :P

Kevindemen

« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2019, 00:33:36 »

Nou, weet ik dus ook weer dat ik geen positieve invloed ben op activiteit als spelleider XD
Ik raakte op een gegeven moment zo gedemotiveerd door de afwezigheid van activiteit,
dat ik inactief was op de dag dat we anders de winst gewoon hadden binnen gehaald.
Dragonfly was eigenlijk op een gegeven moment de enige speler die echt actief iets deed bij goed, denk ik zo.

BloodWolf14

« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2019, 02:13:18 »

Jupp geloof ik ook. Sowieso vind ik als speler kleine potjes minder leuk omdat je minder te doen hebt. Dat helpt de activiteit bij niemand denk ik :s

tijgerke87

« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2019, 12:16:54 »

Trouwens @Lyne slaapt manlief nog steeds op de bank of mag hij het echtelijk bed weer in? XD

Kevindemen

« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2019, 16:20:09 »

Die mag na dit spel naast de bank slapen gok ik. ^^

RickTorreman

« Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2019, 17:51:22 »

Trouwens @Lyne slaapt manlief nog steeds op de bank of mag hij het echtelijk bed weer in? XD
Die mag na dit spel naast de bank slapen gok ik. ^^
Haha.

Ik had een heel plan uitbedacht voor mogelijke claim, maarja, toen ging ik dood.
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Lyne

« Reactie #11 Gepost op: 12 juli 2019, 22:07:13 »

Op de bank? Hoezo?

tijgerke87

« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2019, 23:51:57 »

Op de bank? Hoezo?

Lijkt mij wel een stunt warrior je minstens in rl half uurtje op bank moet slapen... inactief worden in spel van je eigen vrouw
Pagina's: [1]   Omhoog