Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 67 keer)

RickTorreman

Nabespreektopic
« Gepost op: 21 juli 2019, 23:40:42 »

Ik kan jullie niet vragen wat jullie van de variant vonden, maar wat vonden jullie van de rest?
Bespreek het hier na!
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Phone0Ix

Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2019, 23:41:43 »

Was een leuk potje!

Kevindemen

« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2019, 23:41:44 »

Er is geen dodenboard, was ik te lui voor omdat ik verwachtte dat dit spel toch niet lang genoeg zou duren voor echt een discussie daar.
Zal het wolvenboard nu direct openzetten, al is daar met één wolf ook niet echt heel veel besproken natuurlijk :P
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Wazigekip

« Reactie #3 Gepost op: 21 juli 2019, 23:44:48 »

Het was in ieder geval een onverwachte rolverdeling. Dat is altijd positief. En iets dat niet zo makkelijk te doen is met maar 5 spelers.

Ik heb het scenario van een weerwolf met ijzeren hein wel overwogen, maar achtte het te onwaarschijnlijk.

BloodWolf14

« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2019, 00:09:15 »

Ik was uberhaupt al vergeten dat ik ook nog Ijzeren Hein was XD

Ik ga idd nu op jou stemmen

En ik hoop niet dat dit een truc van Bloodwolf is om op de laatste seconde naar mij te wisselen in de hoop dat ik Wazigekip neerschiet...
Dit is overigens bijna exact wat ik wilde. Door de stemming naar compleet gelijk te maken hoopte ik de indruk te wekken dat ik een goedje was die het maar aan het lot over liet. Kennelijk werkte dat bij Kip exact zoals gepland XD

De enige andere planning was dat het schot van Phone ook nog eens naar Kip zou gaan vanwege dezelfde reden en nog eens de reden dat ik op het andere mogelijk slechtje stem en dus misschien zo in een beter daglicht kwam te staan ^^

Maar toch nog prima uitgespeeld dacht ik zo. Complimenten aan Phone trouwens. Je bleef mooi op mij zitten ondanks dat Kip moeilijk liep te doen :)

Phone0Ix

« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2019, 00:43:04 »

Ik liet mijn schot op jou staan voor het geval je een wolf was die op het laatste moment wisselde

Dus als ik was gelyncht had ik jou geschoten ipv Wazigekip

BloodWolf14

« Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2019, 01:08:58 »

Dan was ik dus alsnog niet gestorven ;)

Kevindemen

« Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2019, 02:16:16 »

Al had je niet gewonnen als je Phone had gelynched en gelunched. Want Kip was BM en leefde dan nog.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Phone0Ix

« Reactie #8 Gepost op: 22 juli 2019, 12:58:05 »

Yep

BloodWolf14

« Reactie #9 Gepost op: 22 juli 2019, 16:46:00 »

Al had je niet gewonnen als je Phone had gelynched en gelunched. Want Kip was BM en leefde dan nog.
Ja het was sws lastig. Zeker toen Phone bekend maakte dat hij Jager was XD
Pagina's: [1]   Omhoog