Nieuws

492: Wederopstanding
Spel 492 van adriaan is een variant waarbij doden tot leven gewekt kunnen worden... eng. De grens tussen leven en dood vervaagt... durf jij het aan? Schrijf je in!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Wie is de mol again?

Ja maar zonder thema
Ja maar met thema(idee
Nee
Ik ben aappen21 en moet de stemmen zien
Anders namelijk(post of msg me)

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: En de winnaar is..(wie is de mol)  (gelezen 84 keer)

Aappen21

En de winnaar is..(wie is de mol)
« Gepost op: 30 juli 2019, 21:10:40 »

@Katz
@black-and-white
@RickTorreman
@Golovior
@Waterwork
@123berber
@wschoolf1
@Lyne

Met een pot van 1765 euro hebben jullie het wel redelijk gedaan... het kon natuurlijk better maar ook slechter.. Voor mij was dit een heel vaag spelletje mensen die op zichzelf stemmen tijdens de test? Raare gedachtes tijdens opdrachten? Mischien was niet alles jullie schuld want ik vind persoonlijk dat we een goede mol hadden die het zeker jullie moeilijk heeft gemaakt.

Nu is het toch het moment voor de uitslag!
Is het waterwork die stil maar slim het spel speelde? Samen met het bondje gordijntje kwam die heel ver! Maar was dit wel allemaal nodig? Hij wist soms de opdrachten niet alste goed uittevoeren maar was dit echt zo? Een ding is zeker dat hij zeker veel moeite heeft gedaan als kandidaat maar mischien ook wel als mol?

Of is het toch Lyne die onzichtbaar was voor bijna het hele spel? Ze deed haar uiterste haar best maar toch viel bijna elke opdracht slecht uit bij haar. Ze had vooral in het begin veel moeite omdat ze moest invallen in een spel of was ze toch een mol die geen moeite hoefde te doen? Katz was de eerste die toen nog op black and white stemde en die is nu ook weg? Had die gewoon veel fout of ben jij gewoon niet de mol?

123berber ik zeg niets te weinig als ik zeg dat jij door de meerheid minimaal een keer verdacht werd en opgesteld werd? Je liet jokers gaan voor de groep. Maar was je gewoon zelf verzekerd of had je de jokers helemaal niet nodig? Een ding is zeker je bent er helemaal vsn overtuigd lyne is sinds een aantal testen je mol! Was dit wel slim?

De verliezer met 4 goede antwoorden en de foute mol is...
Spoiler: toon
Waterwork!

Dan blijven
123berber en lyne
over wie van de twee is wie? Of better gezegd wat is wat? Een van jullie is de mol en de ander de winnaar...
De winnaar zat op de goede mol en had 10 vragen goed... de mol had er 8 goed en de goede mol...
De mol is..
Lyne

En dat maakt de winnaar...
123berber

Zou de winnaar ff me een Pm willen sturen daarna maak ik het geld naar de gene over!

Wat was de belangerijkste hint naar de mol?

leterlijk 3... 3 stond voor black and white inschrijvingsnummer en zijn naam het zijn maar 3 woorden...

Ik ben benieuwd naar nog tips tricks en alles wat je er in wilt zetten. Zet sommige spoiler dingen ff in een spoiler zodat niet iedereen zijn fun verpest word als ze naar benenden scrollen en daardoor de mol al zien voor ze het willen zien.

Ik wil een speciaal thanks naar @Roandraak (ik twijfelde of ik je hiervoor mocht tagen maar wauw wel dat je er las) hij is een geweldige staf die mij geholpen heeft met alles er om heen zoals boards maar ook vervangers! Zonder hem was dit nooit gelukt en daarvoor bedankt!

De rest bedankt voor jullie inzet tijd en moeite in dit spel! Ik hoop dat het voor idereen leuk was! Althans daar was het streven na

« Laatst bewerkt op: 31 juli 2019, 08:48:50 door Aappen21 »
Vēnī, vīdī, vīcī

Roandraak

Re: En de winnaar is..(wie is de mol)
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2019, 10:32:07 »

Bedankt voor het leiden Aappen, leuk gedaan!

(En geen probleem ;))

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Aappen21

« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2019, 21:01:47 »

Mocht er ooit nog anomie voor zijn let me know. Ik heb er veel van geleerd (zoals dat opdrachten korte moeten)en heb dankzei golovior een heel apart leuk idee gekregen voor een vervolg. Maar dont worry dit jaar komt er war niets het moet eerst nog door de volgende dingen:

1 animo
2 moet weer ander soort opdrachten maken/uitwerking
3 mijn studie enzo moeten er niet onderlijden.

En mischien mollen we dan ooit nog eens opnieuw tot die tijd zul je me war minder actief vinden. Mocht er nog invallers nodig zijn voor iets kan je me vast wel ergens via bereiken.(maar niet spam aub)

Vēnī, vīdī, vīcī

123berber

« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2019, 23:23:01 »

Bedankt! Ik heb er van genoten!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aappen21

« Reactie #4 Gepost op: 3 augustus 2019, 22:26:49 »

Wacht ff wie was er nog meer mij?  :P althans gaf het aan bij dr stemming XD

Bedankt! Ik heb er van genoten!
Fijn om te horen :)!