Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 107 keer)

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +24/-46
  • Geslacht: Vrouw
  • €7155
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Nabespreektopic
« Gepost op: 18 augustus 2019, 13:51:31 »

:) Karma is ineens uitgedeeld
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2019, 13:57:50 door Lyne »

BloodWolf14

Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2019, 16:46:22 »

Lol dat had ik niet verwacht :s

Phone0Ix

« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2019, 17:49:20 »

Ik dacht tbh dat de helft burger was en de rest slapende wolf

En ik probeerde dus niet-slapende-wolf te lijken door dat gesprek met Meringue

Wazigekip

« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2019, 20:54:30 »

Ik vond het in ieder wel heel aardig van mijn koppelpartner dat hij besloot om mij niet onder de bus te gooien en me liet meewinnen in plaats van drie naamloze andere spelers.

Lyne

• Crazy woman
  • Spelleidster Lyne
  • Bewoner
  • Overwinningen: +24/-46
  • Geslacht: Vrouw
  • €7155
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Lyne
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2019, 21:09:46 »

Ik vond het in ieder wel heel aardig van mijn koppelpartner dat hij besloot om mij niet onder de bus te gooien en me liet meewinnen in plaats van drie naamloze andere spelers.

Als hij jou onder de bus gooide won hij ook niet hoor, want dan ging hij gewoon mee dood. Het enige wat kon gebeuren was dat hij wel met goed kon meewinnen eventueel en jij niet wanneer je de oude dienstvrouw was.

Je vergat steeds dat jullie nog steeds gekoppeld waren, dus als een van jullie stierf stierf de ander gewoon mee.

Wazigekip

« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2019, 22:39:11 »

Als hij jou onder de bus gooide won hij ook niet hoor, want dan ging hij gewoon mee dood. Het enige wat kon gebeuren was dat hij wel met goed kon meewinnen eventueel en jij niet wanneer je de oude dienstvrouw was.

Je vergat steeds dat jullie nog steeds gekoppeld waren, dus als een van jullie stierf stierf de ander gewoon mee.
Ik bedoelde dus inderdaad ook door bekend te maken dat Dutchy slecht was terwijl ik nog oude dienstvrouw was. Want vrijwel zeker zou Dutchy daardoor een dag eerder zijn gelyncht.
Pagina's: [1]   Omhoog