Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Leef ik nog?  (gelezen 150 keer)

adriaan

[Nabespreking] Leef ik nog?
« Gepost op: 28 augustus 2019, 22:41:15 »

Zo dat spel kwam vlak voor de deadline ineens tot een vlot einde. De beide stoorwolven hebben nog wel wat verwarring geschopt maar net niet genoeg (het was leuker geweest als er vandaag naar een goedjesrol was gestoord).
De spelleiderinfo heb ik zojuist naar dit board verplaatst en de rest gaat ook zo open.

Meringue

Re: [Nabespreking] Leef ik nog?
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:44:27 »

En we stonden er aan het begin van deze speldag zo goed voor

gefeliciteerd goedjes

adriaan

« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:45:28 »

Als jij gebeuld was geweest was het ook een stuk lekkerder voor de slechtjes geweest dan het beulen van BW :p

Lyne

« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:46:02 »

En we stonden er aan het begin van deze speldag zo goed voor

gefeliciteerd goedjes

Je hebt jezelf zo verdacht gemaakt door stoorwolf te benoemen. Dus ik had door dat jij zelf stoorwolf was.

adriaan

« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:47:17 »

To be fair het zou gek geweest zijn als er dit spel géén stoorwolf in had gezeten. Anders wordt het erg makkelijk

Damon

« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:47:57 »

De tweede stoorwolf gaf het eigenlijk zelf een beetje weg: er klopte gewoon iets niet

En dan zijn we verder gaan zoeken. Het was heel opvallend dat Meringue over een stoorwolf begon. Dus vroegen we ons af wat de gevolgen zouden zijn: beulsactie overdag levert gewone weerwolf op, dus de lynch zou sowieso sterven met dezelfde rol, indien er inderdaad gestoord zou zijn.

Ik maakte een post waarin stond dat Dutchy Shaddow zou teruggebracht hebben, maar dat kon helemaal niet. Niemand viel erover, terwijl Kip meestal struikelt over dat soort info. En hij volgde te makkelijk op Shaddow. Toen begon ik echt na te denken over het waarom van de stoorwolf-vermelding en de consequenties daarvan.

Als we Shaddow ophingen en die stierf als gewone weerwolf, zouden we helemaal niks meer zeker weten, als die stoorwolf écht was. Ik wilde wel eens kijken of hij zichzelf kon bewijzen

Evelien was aasgier, daar was ik vrij zeker van
Ik helderziende
Lyne bengel
WW beul

Shaddow wolf of zijn eigen rol

WK en Meringue waren eigenlijk nog de twee enige onbekenden. En toen uitkwam dat Meringue een leugentje had verteld over de claim van Evelien, namen we het risico tot een last minute stemming op haar.

Was een heel leuk einde vond ik persoonlijk en nogmaals kudos aan Shaddow om het niet op te geven en ons uiteindelijk naar de juiste conclusie te leiden.

Damon

« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:48:46 »

To be fair het zou gek geweest zijn als er dit spel géén stoorwolf in had gezeten. Anders wordt het erg makkelijk

Klopt. Het terugbrengen van spelers is voor slecht helemaal niet zo'n voordelige zaak :)

Waterwork

« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:52:38 »

Wow dit ging echt op het laatste moment de goede kant op. Ik was op het laatst niet meer online maar jongens goed gedaan. Ik wil mijn actie voor Bloodwolf wel uitleggen. Ik had al langere tijd contact met BW en ik had al een onderbuikgevoel dat hij slecht was gewoon op de manier hoe hij reageerde alleen is het natuurlijk erg raar om een onderbuikgevoel iemand veracht te maken maar toen Lyne zei dat hij slechtje was dacht ik ik neem wel het risico en dat heeft gelukkig goed uitgepakt.

tijgerke87

« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2019, 22:56:22 »

klein belangrijk foutje je kon al weten wist eigenlijk op dag 2 mn alliantie al anja en niemand van slecht deed een poging anders was maarten geaasgierd

BloodWolf14

« Reactie #9 Gepost op: 29 augustus 2019, 00:21:56 »

Je had al voor goed gekozen Evelien ;)

Ik wilde je eigenlijk nog overtuigen, maar ik geloofde eerst niet in nog een neutraalje aangezien zowel Phone als Shaddow al als neutraal gestorven waren. Opzich verwachtte ik nog wel een Aasgier maar durfde het risico nog niet te nemen om open kaart te spelen. Datzelfde gold overigens ook voor Shaddow, ik wilde hem wel naar slecht trekken aangezien we op dat moment met een goedjeslynch (4 v 4 met BM bij goed) hadden kunnen winnen als hij naar slecht kwam.

Ik kreeg alleen geen bevestiging van Adriaan of een neutraaltje nog extra tijd kreeg wanneer hij opnieuw tot leven zou komen. Dit zei Shaddow namelijk. Ook daar dus teveel twijfel. Als ik beide had overtuigd naar slecht te komen hadden we echt supereasy kunnen winnen, zelfs met mijn dood nog.

Die dood was overigens ook lucky want Kip kon Meringue of mij afschermen van een Zieneractie en hij koos Meringue. Als hij dan toevallig mij had gekozen hadden we een clean win kunnen hebben want dan had ik denk ik nog doorgezet om Shaddow over te halen en heel misschien tijgerke dus ook nog :)

Wel goed uitgespeeld goed. De beulactie had ik echt helemaal niet zien aankomen dus gg daarvoor Waterwork :P

tijgerke87

« Reactie #10 Gepost op: 29 augustus 2019, 00:28:18 »

Nopes had niet gekozen bewust niet eerste keer geaasgierd omdat ik oprecht gezien feit dat slecht er sterk voorstond slecht willen kiezen. Maar Al's jullie mij niet willen in het team prima dan help ik goed  (A) :D

Shaddow

« Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2019, 07:23:15 »

Ik maakte een post waarin stond dat Dutchy Shaddow zou teruggebracht hebben, maar dat kon helemaal niet. Niemand viel erover, terwijl Kip meestal struikelt over dat soort info. En hij volgde te makkelijk op Shaddow. Toen begon ik echt na te denken over het waarom van de stoorwolf-vermelding en de consequenties daarvan.

Als we Shaddow ophingen en die stierf als gewone weerwolf, zouden we helemaal niks meer zeker weten, als die stoorwolf écht was. Ik wilde wel eens kijken of hij zichzelf kon bewijzen

Was een heel leuk einde vond ik persoonlijk en nogmaals kudos aan Shaddow om het niet op te geven en ons uiteindelijk naar de juiste conclusie te leiden.

Sorry voor mijn boze rants aan het einde <3

Ik was echt even gefrustreerd :')

BloodWolf14

« Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2019, 10:58:05 »

Nopes had niet gekozen bewust niet eerste keer geaasgierd omdat ik oprecht gezien feit dat slecht er sterk voorstond slecht willen kiezen. Maar Al's jullie mij niet willen in het team prima dan help ik goed  (A) :D
Naja ik had je er wel graag bij gehad bc he, dan hadden we supereasy winst, alleen door ons gesprek kreeg ik het idee dat je al goed had gekozen of dat in ieder geval van plan was dus ik durfde niet verder te gaan :s

Damon

« Reactie #13 Gepost op: 29 augustus 2019, 22:57:47 »

Sorry voor mijn boze rants aan het einde <3

Ik was echt even gefrustreerd :')

Was wel deels daardoor dat we je bleven geloven hoor <3
Pagina's: [1]   Omhoog