Nieuws

493: Levensverzekering
Spel 493 van Roandraak is een variant waarbij je een levensverzekering kan kopen, maar daar moet je wel zuinig mee omgaan, want het kan je zomaar je stemrecht kosten... Weet jij de juiste strategie? Schrijf je in!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: 493- Nabespreektopic  (gelezen 74 keer)

Roandraak

493- Nabespreektopic
« Gepost op: 7 september 2019, 21:50:59 »

Jammer van de inactieven :(

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Wazigekip

Re: 493- Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2019, 22:17:50 »

Nou, van de levensverzekeringen hebben we nu niks kunnen testen.

Door mijn gelukstreffer was het wel snel beslist. Want via de waarschijnlijkheidanalyse kwam Damon daarna als waarschijnlijkste tweede wolf uit de bus.

En sorry Adriaan. Ik was van plan om Damon te lynchen, maar doordat ik zag dat hij inactief zou sterven heb ik voor jou gekozen om zo mijn winstkansen te vergroten.

Phone0Ix

« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2019, 00:02:34 »

Sad

Phone0Ix

« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2019, 00:02:59 »

Win ik trouwens of niet eig.?

Roandraak

« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2019, 11:38:41 »

Je wint

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Phone0Ix

« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2019, 12:06:16 »

Oké

adriaan

« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2019, 00:41:34 »

Sorry, ook erg stom dat ik uiteindelijk niet op tijd gestemd heb. Beslissing te lang uitgesteld omdat ik twijfelde en uiteindelijk de tijd vergeten. Maar door de burgemeestersstem maakte het uiteindelijk niet uit (soort van gelukkigerwijs). Ik denk dat ik Phone zou hebben gestemd.

BloodWolf14

« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2019, 12:54:05 »

Ik moet zeggen dat ik het wel balen vond dat ik werd geluncht. Ik wilde het potje namelijk wat actief krijgen, oa via pm's. Alleen nu werd ik dus direct de nacht gepakt nadat ik daar mee was begonnen. Beetje jammer :s

Daarna was het potje ook echt dood...
Pagina's: [1]   Omhoog