Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Waar loop jij het meest warm voor?

Expeditie Robinson
- 4 (33.3%)
Wie Is De Mol
- 2 (16.7%)
The Resistance
- 3 (25%)
1 Nacht Weerwolven
- 0 (0%)
Iets anders, deel het met ons
- 3 (25%)

Totaal aantal stemmen: 12

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wolf, in - Verdere mutaties forumteam  (gelezen 313 keer)

adriaan

Wolf, in - Verdere mutaties forumteam
« Gepost op: 8 oktober 2019, 20:53:45 »

Lieve allemaal!

Na het directe vertrek van Roan hebben wij natuurlijk verder gekeken naar hoe we het forumteam nu willen inrichten. Daarbij werd ook al snel duidelijk dat Damons motivatie om verder te gaan in het forumteam als Global Mod laag was. Hij is hiermee ook gestopt binnen het forumteam. We danken hem hartelijk voor zijn inzet!

Maar er is natuurlijk ook goed nieuws te melden. In de nieuwe planning maakten Kevindemen en Lyne bekend te zullen stoppen als spelleider en kondigden hun afscheidsspel aan. Echter, een mens kan zich natuurlijk bedenken. Uiteindelijk vonden zowel Kevin als Lyne het leiden van spellen toch te leuk om het bijltje erbij neer te gooien. Dat betekent dat we ze allebei als spelleider mogen houden! :D

Verder hebben we ook besloten dat de lijn tussen spelleiders en Global Mods verdwijnt. Global Mods hadden vaak weinig te doen en zitten er maar een beetje voor Jan Doedel bij. Concreet houdt dit in dat alle leden van het forumteam zichtbaar zullen zijn als spelleider; zij kunnen ook allemaal spellen leiden, maar zullen afhankelijk van tijd misschien niet altijd precies elk seizoen evenveel spellen leiden. Daarbij gaan wij er wel voor zorgen dat er een evenwicht in de spellen komt tussen 'gewone' spellen, spellen met een verhaal, speciale/variantspellen en wat groter aangezette spellen! Al dit houdt in dat Skeilah nu ook spelleider is, welkom!

En dan hebben we ook nog een helemaal nieuwe naam te verwelkomen! We hebben wat rondgekeken om een nieuwe naam in het forumteam te halen, die door het hierboven genoemde ook spelleider zal zijn. Daarbij was de keuze niet lastig; al is het een relatief nieuw lid (nu ruim een jaar), hij is actief op alle delen van het forum en een enthousiaste speler. Zowel als spelleider als op andere plekken (hij gaat bijvoorbeeld ook onze social media bijhouden) zal hij een aanwinst zijn. BloodWolf14, welkom in het team! :D

En ik kan ook een tipje van de sluier oplichten, gaan we hier binnenkort ook andere spellen aanbieden...? Stay tuned!

BloodWolf14

Re: Wolf, in - Verdere mutaties forumteam
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2019, 11:48:55 »

Dankuuuu ^^

We hebben er zin in :D

Shaddow

« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2019, 14:12:38 »

Jeuj welkom Bloodwolf en gefeliciteerd Skeilah!
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Skeilah

• Spellenstop. Only forumchatting!
  • Moderator
  • Bewoner
  • Overwinningen: +6/-13
  • Geslacht: Vrouw
  • €4182
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Skeilah
  • Braafste burger & Wangknijpschattigste WvW'er 2018
    • SCNVM - The Blog
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2019, 14:18:19 »

Thank youuu!

t4nd

« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2019, 14:38:56 »

Congrats allebei ;)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

BloodWolf14

« Reactie #5 Gepost op: 9 oktober 2019, 15:29:33 »

Danku ^^

Kevindemen

« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2019, 13:08:41 »

Om wat variatie in het spellenaanbod te brengen hebben we achter de schermen enkele ideeën besproken. Niet alleen over hoe er meer balans kan komen tussen de soorten spellen (balans verhaal, gewoon spel en spel met intensieve variant), maar ook hoe we meer variatie aan spellen kunnen bieden. Zo teaste Adriaan al een beetje dat we mogelijk binnenkort ook andere spellen gaan aanbieden. Puur voor een beetje variatie. Maar wat zijn dan extra andere spellen? Zie de poll die ik zometeen bovenaan dit topic start om een indruk te krijgen. Via de poll wil ik vast polsen waar de meeste vraag naar is.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2019, 16:32:13 »

Persoonlijk denk ik dat een Expeditie Robinson wel leuk is wanneer de opdrachten goed bedacht zijn. Kan ook een mix worden met RL zodat je echt interactieve spellen krijgt.

maartenrambo

« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2019, 12:49:11 »

Hunted

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Kevindemen

« Reactie #9 Gepost op: 12 oktober 2019, 01:19:35 »

Hunted
Ik ken de opzet van het programma deels, maar kijk het niet.
Als je een idee hebt hoe dit naar een forumversie te vertalen valt, wordt het altijd gewaardeerd om mee te denken :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Shaddow

« Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2019, 09:56:42 »

Ik ging echt supergoed op die plaguevariant van Damon en Lyne, of de warcraft? variant van Wazigekip. Met dat je ook wat gebouwen kan bouwen en resource management hebt

Verder ben ik supergroot voorstander van alle formats waarbij je een map hebt, x vakjes per dag kan bewegen, en er op bepaalde vakjes dingen gebeuren, net als bij hunger games van Dixie en Heartless iirc en de Post Apocalyps van Gait.

En natuurlijk Verhaal Zonder Spel, maar ik weet niet of we dat nog opkrijgen en het is leuker met een format denk ik.

Dungeons and Dragons zou ook wel kunnen werken.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

tijgerke87

« Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2019, 10:41:33 »

oewww voor dundgeons and dragons wil ik wel helpen met verhaal en concept (fanatiek speelster zelf)

maartenrambo

« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2019, 11:41:41 »

Hunted
Ik ken de opzet van het programma deels, maar kijk het niet.
Als je een idee hebt hoe dit naar een forumversie te vertalen valt, wordt het altijd gewaardeerd om mee te denken :D
  Geen idee zo  een twee drie. Ga er eens over na denken

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

t4nd

« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2019, 17:08:34 »

Andere mogelijke suggesties:

- Big Brother
- De grote honeymoon show
- Cluedo
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Zabulus

« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2019, 18:47:13 »

Een moord-mysterie is leuk. Om dat echter te koppelen aan een weerwolven-spel lijkt me lastig (om het goed te doen)
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog