Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Ben ik nu nog steeds een beginner?  (gelezen 310 keer)

loetjef

Re: [Nabespreking] Ben ik nu nog steeds een beginner?
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2019, 23:15:24 »

Ben ik eindelijk een keer grafdelver  :'( Ach, ik heb me wel goed vermaakt desondanks.
You say "What if I get lost?"
I say "You'll just find your way back"

Beschamende fouten: 4 (niet down, maar up)
*Eervolle vermelding voor Anne*

Yara

« Reactie #16 Gepost op: 28 oktober 2019, 23:23:31 »

Maar mijn favoriete onderdeel van het spel was dat Loetjef geen lijk mocht maken.

hahaha, oh serieus als er ook nog een lijk was gekomen... Net wat dit spel nodig had XD

BloodWolf14

« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2019, 00:49:32 »

Bloodwolf speelde zo raar... Dat, en mijn gebrek aan kennis van het zielsverwant board maakten deze wel lastig.
Ja wajooooo ik heb me sinds die dubbele welpclaim echt in elk gat moeten wurmen om te overleven. Jullie hebben me na die wisselaarsclaim nog wel echt vet lang geholpen though door die Yeti te bevestigen ;D
Echt hoe ik die lynch overleefde wtf. Ik kan me de ergernis van DZ enorm voorstellen (als die er was)

Ik moet zeggen dat ik trouwens dacht dat Smiekero en Loetjef een Delver/Lijk koppel waren. Die zielsverwanten had ik trouwens echt niet verwacht in zo'n klein potje. Is best pittig sterk nog om die kennis te hebben. Zeker in combinatie met alle goedjesrollen die er verder in zaten :P

Dat ik Kevins post nooit heb gezien was trouwens wel echt balen. Ik wist namelijk direct dat hij de welp was, maar doordat we beiden de actie claimden en tegen elkaar in gingen moest ik me ineens verdedigen tegen mijn eigen bekende welp en hem verdacht maken zonder hem toch de doden huh wat?!?? Ja beetje jammer :s

Smiekero

« Reactie #18 Gepost op: 29 oktober 2019, 00:57:11 »

Bloodwolf speelde zo raar... Dat, en mijn gebrek aan kennis van het zielsverwant board maakten deze wel lastig.
Ja wajooooo ik heb me sinds die dubbele welpclaim echt in elk gat moeten wurmen om te overleven. Jullie hebben me na die wisselaarsclaim nog wel echt vet lang geholpen though door die Yeti te bevestigen ;D
Echt hoe ik die lynch overleefde wtf. Ik kan me de ergernis van DZ enorm voorstellen (als die er was)

Ik moet zeggen dat ik trouwens dacht dat Smiekero en Loetjef een Delver/Lijk koppel waren. Die zielsverwanten had ik trouwens echt niet verwacht in zo'n klein potje. Is best pittig sterk nog om die kennis te hebben. Zeker in combinatie met alle goedjesrollen die er verder in zaten :P

Dat ik Kevins post nooit heb gezien was trouwens wel echt balen. Ik wist namelijk direct dat hij de welp was, maar doordat we beiden de actie claimden en tegen elkaar in gingen moest ik me ineens verdedigen tegen mijn eigen bekende welp en hem verdacht maken zonder hem toch de doden huh wat?!?? Ja beetje jammer :s

Je stond wel direct in het middelpunt van de belangstelling inderdaad  ;D

BloodWolf14

« Reactie #19 Gepost op: 29 oktober 2019, 01:04:12 »

Ik zie nu ook dat ik trouwens (HAHA... pls kill me) overenthousiast ben geweest met het woordje 'trouwens'. Jeetje dat jullie mijn posts kunnen verdragen...

Kid

« Reactie #20 Gepost op: 29 oktober 2019, 07:11:05 »

Yara, was leuk om met je samen te spelen trouwens. Voor mij ben je ook 100% de man of the match, vanwege hoe je in één dag spelen alles uitgezocht had. Ook je fanatisme is super.

Ik vond team goed in deze ook wel erg sterke rollen hebben. Het hielp voor de spanning dat het goedjesteam inactiefjes had.

En sorry DZ, maar ik vind je berichtjes nog steeds shady. :P
Beschamende fouten: oneindig in het kwadraat (13)
*Loeka is sowieso beter dan ik*

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2019, 12:39:57 »

En sorry DZ, maar ik vind je berichtjes nog steeds shady. :P

>:( stommert! Maar maakt niet uit.. Moest die avond werken dus kon mezelf ook niet verdedigen.

@Chris, ja stond wel raar te kijken toen ik zag dat ik gelyncht was. Was wel beetje dom van goed xd

Kevindemen

« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2019, 13:37:48 »

Grappig genoeg speelde ik gewoon met de instelling burger te zijn en ook op zoek te moeten naar de wolven. Ik zou als burger net zo goed hebben geroepen mislukt gewelpt te zijn haha. En net zoveel losse kogels hebben afgevuurd. Is mijn speelstijl. En mijn manier om informatie te winnen.

Kevindemen
Wist het. :D Voorspelbaar wolfje dat je bent.
Bloodwolf en Wurn zijn de wolven, ik ga straks op het dodenboard wel kijken of dat klopt :D #yolo
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2019, 13:40:22 door Kevindemen »
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Kevindemen

« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2019, 13:43:56 »

Alleen het shady wisselaarverhaal was bedoeld als kamikaze actie om juist nog wat chaos te brengen en niet mij of Bloodwolf te hoeven lynchen. Naast uiteraard naar Bloodwolf hinten dat ik de welp moest zijn in de hoop dat hij het kon gebaren aan een medewolf, zodat we iemand anders konden lynchen. Dat liep alleen niet zo als gepland xD
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2019, 18:28:26 »

Verder was de actie op zichzelf wel perfect want ik snapte het als wolf direct ;)

Nu was het voor jou alleen een beetje lastig geweest wanneer je een goedje had gewelpt. Dan zouden we als wolven wellicht niet in de picture zijn gekomen, maar dan was je sowieso dood geweest ja. Of ik en Wurn hadden het een dagje weten te rekken ofzo :P

Wurn

« Reactie #25 Gepost op: 29 oktober 2019, 18:39:31 »

@Chris, ja stond wel raar te kijken toen ik zag dat ik gelyncht was. Was wel beetje dom van goed xd

Ja dat was echt rechtpraten van iets dat zo krom was als een hoepel. Daarom ben ik ook maar gaan verkondigen dat ik ook de yeti-vermoedens bevestig. XD Gelijk hele discussie daarna over de yeti. Moooooooi. Aandacht afgeleid, DZ op de lynch.  (6) Dan is zo'n burgemeesterstem toch nog wel handig. XD

Howl with me fellow wolves. Howl!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog