Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 323 keer)

t4nd

Re: Nabespreektopic
« Reactie #15 Gepost op: 25 november 2019, 06:27:01 »

Vermoeiend spel dit :(

Eerst een hele tijd als g/s koppel niet slecht bezig (vond ik persoonlijk), maar slecht deed écht maar wat in het begin. Ik heb LW nog gepusht om uit de groep yara / loetjef / scarlett / tijgerke iemand te lunchen én te converteren - maar blijkbaar wilden ze liever wachten om te converteren tot de krachten weg waren. Ik snap nog altijd niet dat slecht ook niet gewoon communiceerde...

Toen ik geconverteerd werd stierven plots alle wolven en werd LW inactief. Op dat moment dacht ik al aan een 3de koppel, en met die extra moord had ik eigenlijk effectief de gedachte van een orc/goed-koppel. Vandaar dat ik op dat moment nog steeds de info in ons koppelboard aanpaste en niets nuttigs zei op het wolvenboard (niet dat LW het nog las, maar bon - je weet maar nooit).

Op basis van gedrag dacht ik eerst dat wurn deel was van het koppel, vandaar dat ik hem daar lunchte en eens wisselde naar waterwork om te kijken of er reactie kwam.

Maar rlly - ik snap nog steeds niet dat het hele netwerkje blind bleef geloven dat Yara goed moest zijn terwijl het vrij duidelijk was dat er daar een dubbele agenda zat. Maar goed, ook stom van mij dat ik haar niet geluncht heb maar ik zat nog steeds half met de gedachte dat ze lijk was en die kan ik niet opeten :(
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Scarlett Freeman

« Reactie #16 Gepost op: 25 november 2019, 08:28:53 »

Shaddow en ik heb Yara wel degelijk gewantrouwd. Ik heb zelfs nog overwogen haar te priesteren in het begin (wat ook niet goed zou hebben uitgepakt voor goed). Maar ik moet zeggen dat ze het echt goed hebben gespeeld achter de schermen. Ik ging ze steeds meer vertrouwen door hun gedrag. Zo stemde Yara er mee in dat ik haar verdacht zou maken in het dt, iets wat een slechtje normaal gewoon niet zou doen. En ze speelde hun eigen verwarring ook erg goed, waardoor je oprecht het idee had dat ze geen kennis hadden van het wolvenboard.
Shaddow heeft echt nog een tijdje op Yara (willen) staan. Ging ook mis doordat we Yara middels hofdame stemmen wouden checken, wat natuurlijk niet zou werken omdat Loetjef dat al kapot had gemaakt XD Er waren gewoon genoeg andere targets en dan hang je niet iemand op die goed bezig is. Haar stemgedrag kwam overigens ook volledig door hoe wij onderling afstemde om te spreiden, dus dat kwam op ons niet raar over. Mijn stemgedrag was nml ook niet ideaal XD

Fun fact, er werder erg veel grapjes gemaakt over Yara die bijv. de orc was Wurn. Ik kan me voorstellen dat de spam erg spannend voor hen moet zijn geweest, maar dat het het gesprek ook zo luchtig maakte dat ze met veel dingen wegkwamen.

himan

• De man die tegen jou hallo zegt
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-49
  • Geslacht: Man
  • €9659
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar himan
  • Bananana tudutuduuduu, bananana tuduuduuduu
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2019, 14:25:33 »

Ik heb heerlijk foute conclusies getrokken(behalve richting mijn einde dat ik t4nd niet vertrouwde). Topspel weer :P Hoewel veel wissels die we hebben gedaan op goedjes door al die rollen(huidenwisselaar, yeti, vrienden) niet lukten. Als je daar je conclusies uit moet trekken wordt het wel erg moeilijk.

Kid

« Reactie #18 Gepost op: 25 november 2019, 17:16:04 »

Ik heb heerlijk foute conclusies getrokken(behalve richting mijn einde dat ik t4nd niet vertrouwde). Topspel weer :P Hoewel veel wissels die we hebben gedaan op goedjes door al die rollen(huidenwisselaar, yeti, vrienden) niet lukten. Als je daar je conclusies uit moet trekken wordt het wel erg moeilijk.

In het begin van het spel dat het ik: oh nice, keisterke rol. Aan het einde dacht ik: tsja, beetje waardeloos in deze setting. :P
My sun is your sun

Beschamende fouten: oneindig in het kwadraat (13)
*Loeka is sowieso beter dan ik*

t4nd

« Reactie #19 Gepost op: 25 november 2019, 18:22:20 »

In het begin van het spel dat het ik: oh nice, keisterke rol. Aan het einde dacht ik: tsja, beetje waardeloos in deze setting. :P

Kom kom, ik heb toch met jou gewisseld? :p
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

himan

• De man die tegen jou hallo zegt
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-49
  • Geslacht: Man
  • €9659
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar himan
  • Bananana tudutuduuduu, bananana tuduuduuduu
« Reactie #20 Gepost op: 26 november 2019, 01:54:55 »

Altijd fijn een g/s koppel met conversie die weet dat je wisselaar bent. Ik had het misschien beter maar gewoon open kunnen gooien. :P

Kid

« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2019, 07:12:34 »

En ik wist niet of ik je kon vertrouwen. :P
My sun is your sun

Beschamende fouten: oneindig in het kwadraat (13)
*Loeka is sowieso beter dan ik*

noicreC

« Reactie #22 Gepost op: 1 december 2019, 17:46:16 »

Oef een beetje laat.
Maar gefeliciteerd :D

Ik merkte al vanaf het begin af aan dat er geen vertrouwen was binnen het wolvenboard. Dat was een beetje jammer. Mja, gezien de hoeveelheid G/Sjes binnen het wolvenboard was dat ook niet een vreemde gedachtengang haha.

Ergens wel jammer. Ik weet dat G/Sjes super leuk zijn en het is ook hardstikke vet dat een G/S gewonnen heeft.. maar als het wolvenboard vanaf dag 1 al overtuigd is dat er een G/S onder hun zit.. Nja, ik vond het helaas niet zo superleuk spelen(Geen excuses voor mijn inactiviteit, dat heeft daar ook echt niets mee te maken verder, excuses again!). Ik zou eens een spel van je willen spelen zonder koppels Kevin :)

Kevindemen

« Reactie #23 Gepost op: 1 december 2019, 18:17:03 »

Haha tsja wat vaker inschrijven.
Je hebt de pech enkel die spellen mee te doen :p
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog