Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 992 keer)

Kid˛

Re: Discussietopic
« Reactie #45 Gepost op: 2 december 2019, 22:59:16 »

Daarnaast zeg je dus dat je me niet verdenkt. Interessant, want waarom zou je zo iemand op die plek willen? Je wil daar toch juist iemand die je al meer verdenkt dan de rest.
Ja dat zeg ik NU, nadat nog vier mensen na mij op je hebben gestemd. Op het moment van mijn stem had ik geen enkele reden je niet te verdenken.
Fair point.

Vind ik ook interessant. Dat je direct mijn positie al meer in twijfel wil brengen. "Het zijn maar 5 van de 13"
Je kunt hem ook omdraaien. Interessant dat jij direct je positie wil versterken met "het zijn 5 van de 13". (Zie dit niet als aanval aub het is een VOORBEELD).

Dat doe ik volgens mij niet.

Ik snap dat je pissig bent over alle stemmen, alleen omdat jij iets verkeerd had begrepen. Dat is ook je goed recht. Maar kun je proberen de dingen even in het juiste licht te blijven zien? Niet iedereen die op je stemt heeft per definitie een of andere kwade bedoeling, alleen omdat jij van jezelf weet dat je goed bent. Ik probeer ook maar naar mijn beste kunnen een beslissing te maken over mijn stem.
Ik ben niet pissig daarover. Ik hoop niet dat je mijn fanatisme aanziet voor beledigd zijn of wat dan ook. Als dat zo is, laat ik het wel duidelijker merken. Ik vond het een interessante wending dat mensen direct in het misinterpretateren van de regels door iemand, een kans zagen om die met een vervelende rol op te zadelen. Ik ben vooral benieuwd wat daar achter zat. En ik geloof voor geen seconde dat er tussen die groep niet lachende meeliftende wolfjes zaten.

En met het risico je nog verder in de tunnel te duwen dat Scarlett en ik een of ander geheimzinnig duister bondje hebben, wil ik hier toch even op reageren. HOEZO? Ja dat is eigenlijk mijn enige reactie. HOEZO CONCLUDEER JE DIT NU WEER? Sorry voor de capslock, emoties uiten met typen is lastig. Maar mensen kunnen dus niet uit zichzelf conclusies trekken over andermans post en hier dan op reageren zonder samen slecht te zijn of zielsverwant of koppel of wat je dan ook probeer te insinueren hier?
Ik wil hier wel op reageren, maar het lukt me niet. Ik doe inderdaad insinueringen. Sommigen zullen niet kloppen, sommigen heel misschien wel, maar het hoort bij het spel om conclusies te trekken op basis van aannames. Het is geen rare aanname te denken dat er iets van een verbond is na die posts.

Verder, als je moeite hebt met mijn manier van spelen, of bepaalde gedragingen vervelend vindt, stuur me een PM. Ik wil voor iedereen een leuk spel, hoor, en pas me gerust aan

Castiel.

« Reactie #46 Gepost op: 3 december 2019, 00:37:02 »

Dat hoop ik toch echt niet. Dat je je aan gaat passen. Wees aub gewoon jezelf en speel als jezelf. Als zij je gedrag serieus storend vindt zou dat wel gigantisch overdreven zijn en iedereen moet hier als zichzelf kunnen spelen mijn inziens. Maar dat is mijn mening.

Om inhoudelijk even te reageren op wat je zegt dan:

Jij beweerd dat er waarschijnlijk wel lachende meeliftende wolfjes op jou gestemd hebben momenteel. Die kans acht ik ook zeker aanwezig, op welke volgorde van verdacht zou jij die groep zetten  als je dat nu zou moeten doen?
« Laatst bewerkt op: 3 december 2019, 00:38:56 door Castiel. »
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Dragonfly

« Reactie #47 Gepost op: 3 december 2019, 14:45:19 »

Even kort mijn mening hierover.

Denk dat Kid goed is en gewoon niet zo oplettend was. Smiekero zie ik als een opportunist die hier gebruik van maakte en niet zo zwaar aan tilde. Niet direct als slecht.

Opvallend vind ik dan de post van Yara. De uitleg van haar stem vind ik namelijk niet helemaal kloppend. Zij zegt op Kid te stemmen omdat hij wel actief genoeg is om in het discussietopic te posten, maar zich niet in het spel verdiept heeft... Ze zegt dan dat een speler die dat doet wellicht meer kans heeft op schapen etc.

Even later komt grappig genoeg een post waarin zij uitlegt dat ze het vaak niet eens is met de conclusies die Kid trekt etc. Ik zit op m'n tel lukt me f niet te quoten...

Eigenlijk lees ik in die tweede post dat ze Kid helemaal niet iemand vindt die gemakkelijk meegaat in de meningen van anderen/ schaapt. Dus de argumentatie waarmee ze op Kid gestemd heeft lijkt mij niet kloppend.

Ook de post van Wurn valt me op. Hij is heel resoluut. Hij geeft mij het gevoel dat hij Smiekero een beetje extra "evil" over laat komen om zo zelf uit de spotlight te blijven.

Kid˛

« Reactie #48 Gepost op: 3 december 2019, 18:07:43 »

Die kans acht ik ook zeker aanwezig, op welke volgorde van verdacht zou jij die groep zetten  als je dat nu zou moeten doen?

Ik ga dan voor Scarlett en Yara meest verdacht, Castiel en Jessica de minst, Smiekero ergens tussenin? Maar volgens mij bleek dat wel een beetje uit de discussie.

Verder: ik kan met iemand rekening houden en nog steeds mezelf blijven. Geen zorgen. ;)

Castiel.

« Reactie #49 Gepost op: 3 december 2019, 18:26:07 »

Die kans acht ik ook zeker aanwezig, op welke volgorde van verdacht zou jij die groep zetten  als je dat nu zou moeten doen?

Ik ga dan voor Scarlett en Yara meest verdacht, Castiel en Jessica de minst, Smiekero ergens tussenin? Maar volgens mij bleek dat wel een beetje uit de discussie.

Verder: ik kan met iemand rekening houden en nog steeds mezelf blijven. Geen zorgen. ;)

Okee en acht je de kans dan groot dat zij daadwerkelijk wolf zijn? Of blijft het eigenlijk een beetje gissen momenteel?

Wat Dragon aanhaalt over Wurn was mij nog helemaal niet opgevallen maar nu ze het zegt ben ik wel met haar eens dat daar wat zit. Ik ga denk mijn stem wijzigen in de richting van Wurn of Scarlett.

Smiekero

« Reactie #50 Gepost op: 3 december 2019, 18:32:39 »

Ik zou het niet helemaal eerlijk vinden als Kid nu de zondebok wordt vanwege mijn geinstem, dus ik zal hem ook nog gaan wijzigen. Moet nog bedenken op wie.

Yara

« Reactie #51 Gepost op: 3 december 2019, 22:58:59 »

Uhm ja deadline-stress, toch nog, bedacht me net opeens dat ik wel gestemd had, maar die stem ook weer had verwijderd, dus dat ik nu alsnog op inactief stond, vet onhandig.
Verder weinig onderbouwing voor Wurn, maar ook weinig argumenten tegen. Deze stem meer omdat ik nu toch gedwongen keuze moet maken en nog weinig hoogte van hem heb gekregen (behalve dat ie niet zo weg is van spam en het liever niet in spamgesprekken over het spel heeft, wat ik ook wel kan begrijpen want spam kan nogal intens zijn XD ).

Castiel.

« Reactie #52 Gepost op: 4 december 2019, 00:26:03 »

Awesome! 2 in a row! Ben mislukt gewelpt peepz dus pas op met claims!

Scarlett Freeman

« Reactie #53 Gepost op: 4 december 2019, 03:23:45 »

Bedankt voor de waarschuwing!

Ik zou het kunnen waarderen als mensen de drie speldagen in acht nemen en mij niet vlak voor de deadline aanvallen aangezien ik dan al slaap (Tokyo tijd) ::) Heb nu geluk gehad dat de zondebok niet op mij is gevallen. Ondanks dat sommige nog twijfelde naar mij te wijzigen:

Ik ga denk mijn stem wijzigen in de richting van Wurn of Scarlett.

Kid˛

« Reactie #54 Gepost op: 4 december 2019, 07:11:45 »

Overdag ben ik aan het werk, dus zal vaak gaan gebeuren dat ik pas rond jouw slaaptijd zal reageren. Zal het in mijn achterhoofd houden, meer kan ik niet doen. ;)

Heb je toevallig met mensen contact gehad waar je iets hebt losgelaten, of denk je dat dit puur random eerste nacht is?

In het discussietopic kan ik niets vinden wat naar jou zou wijzen, behalve mijn eigen post, waarin ik noem dat ik jou minder verdacht vind. Het kan zijn dat dat iets getriggerd heeft, maar dat lijkt me wel sterk.

Scarlett Freeman

« Reactie #55 Gepost op: 4 december 2019, 09:29:09 »

Ik vind alle stemwissels maar raar. Snap nog steeds niet waarom KID zo op Yara zit en de verdenking van Wurn vind ik overdreven. Hij geeft duidelijk aan waarom hij zijn keuze maakt en biedt tegelijkertijd aan zich nog aan te passen mocht er een goed argument komen. Kort, helder, juist integer. Is dat nu een slecht ding?

En Bloodwolf, het is toch niet heel raar dat ik mij kan vinden in iemands verdenking? Ik leg zelfs nog uit waarom ik het met haar eens ben én weerleg argumenten tegen haar. Gewoon een beargumenteerde stem. Iedereen vond het verdacht dat zoveel mensen op KID gingen en doen nu alsof hij goed is. Maar eerlijk gezegd heb ik juist het idee dat men heeft weten te voorkomen dat KID zondebok werd (want als ik goed kijk is smiekero nu zondebok?). Dus ik verdenk eerder de mensen die juist niet KID als zondebok wouden.

BloodWolf14

« Reactie #56 Gepost op: 4 december 2019, 09:54:13 »

Waarom dat je Wurn verdedigd?

En ja prima dat je het met haar eens bent, maar zoals ik uitlegde kreeg ik het idee dat je Yara's argumentatie nodig had om zelf te kunnen stemmen. Dat is anders dan het er enkel mee eens zijn. Dit is meer alsof je je achter iemand verschuilt om zo zelf nooit de schuld op je te hoeven nemen als het fout gaat.

Castiel.

« Reactie #57 Gepost op: 4 december 2019, 13:47:42 »

Overdag ben ik aan het werk, dus zal vaak gaan gebeuren dat ik pas rond jouw slaaptijd zal reageren. Zal het in mijn achterhoofd houden, meer kan ik niet doen. ;)

Heb je toevallig met mensen contact gehad waar je iets hebt losgelaten, of denk je dat dit puur random eerste nacht is?

In het discussietopic kan ik niets vinden wat naar jou zou wijzen, behalve mijn eigen post, waarin ik noem dat ik jou minder verdacht vind. Het kan zijn dat dat iets getriggerd heeft, maar dat lijkt me wel sterk.

Ik heb met redelijk wat mensen contact gehad. Heb elk gesprek geanalyseerd maar niks echt gezien waaruit ik kan opmaken dat ik daar naar een bepaalde rol hint. Voor nu ga ik er dus van uit dat het een random poging geweest is. Ik zal zo een shortlist maken van wie ik dat het eerst op mij zou verwachten.

Ik zal proberen rekening te houden met het tijdsverschil Scarlett.

loetjef

« Reactie #58 Gepost op: 5 december 2019, 00:37:54 »

Aangezien de discussie hier behoorlijk stil valt, en Scarlett aangegeven heeft op tijd te willen horen hoe en wat, ga ik maar even posten hierzo.

Ik weet niet hoe het met de rest van de groep zit, maar ik vind het zelf een moeilijke inschatting dit potje. Er zijn een aantal spelers waar ik goed contact mee heb achter de schermen, maar dat geldt uiteraard niet voor alle spelers. Op dit moment neig ik te stemmen op jessicavd, Sammy123 of Scarlett. Dat betekent niet dat de rest is vrijgesproken, dit is gewoon mijn top 3.
Voor @Sammy123 geldt echter dat het haar eerste potje is, dus vind het erg lullig om haar eruit te stemmen, maar dat blijft geen reden. Zou het haar dan ook van harte wille aanraden om zich langzaamaan wat met het spel te bemoeien :)
Jessicavd heb ik eerder al aangegeven, stemde mee op Kid zonder verdere argumentatie of mengeling in de discussie whatsoever, ook het bericht daarna zette mijn inziens nirt veel zoden aan de dijk.
Scarlett komt op basis van gevoel en haar gedrag in dt. Waar jessica geen enkele argumentatie had, had Scarlett die wel, maar vond ik deze, zoals anderen ook al noemen, erg meeliften op anderen en ook niet altijd even logisch. Daarnaast krijg ik het idee dat ze Yara verdedigt, vrij overduidelijk, en als wolf zou het een goede zet zijn om een goede speler intens te verdedigen: sterft Scarlett zelf, dan is Yara een logische tweede. Sterft Yara eerst, dan geeft dat een streepje voor bij Scarlett. En ja, ik vermoed dat Yara goed is, en nee, ik weet dat niet zeker, dus mijn argumentatie is inderdaad gebaseerd op guesses. Wel lijkt Scarlett contact af te houden (wegens drukte, dat moet gezegd worden, maar het voelde als meer).

Het zou tof zijn als de rest zich ook hier van zich laat horen, zowel zij die hierboven genoemd zijn, als alle anderen. Ben benieuwd hoe jullie over alles denken.
You can't step in the same river twice

Castiel.

« Reactie #59 Gepost op: 5 december 2019, 00:40:24 »

Ik vind alle stemwissels maar raar. Snap nog steeds niet waarom KID zo op Yara zit en de verdenking van Wurn vind ik overdreven. Hij geeft duidelijk aan waarom hij zijn keuze maakt en biedt tegelijkertijd aan zich nog aan te passen mocht er een goed argument komen. Kort, helder, juist integer. Is dat nu een slecht ding?

En Bloodwolf, het is toch niet heel raar dat ik mij kan vinden in iemands verdenking? Ik leg zelfs nog uit waarom ik het met haar eens ben én weerleg argumenten tegen haar. Gewoon een beargumenteerde stem. Iedereen vond het verdacht dat zoveel mensen op KID gingen en doen nu alsof hij goed is. Maar eerlijk gezegd heb ik juist het idee dat men heeft weten te voorkomen dat KID zondebok werd (want als ik goed kijk is smiekero nu zondebok?). Dus ik verdenk eerder de mensen die juist niet KID als zondebok wouden.

Om even op het dikgedrukte in te gaan: uhmz ........... JA!  Dat is ZEKER iets wat slechtjes doen. En dat jij dat op deze manier benoemt en het vervolgens als goed bestempeld daar snap ik serieus helemaal niks van.

Slechtjes willen juist doen overkomen dat ze nu even een stem zo zetten maar die eventueel nog wel even aanpassen als er iets anders langs komt. Op die manier kunnen ze zich makkelijk verschuilen achter dat ze zoiets al hebben gezegd en makkelijk switchen zonder dat daar hele gekke vragen bij worden gesteld. Daarnaast verdwijnen slechtjes na dergelijke woorden geregeld gewoon van het toneel en spelen dan de "druk" kaart of wat dan ook. En dan hebben ze op die manier weer een makkelijke stem geplaatst zonder dat daar verder vraagtekens bij worden gezet.

Dus ja, het is weldegelijk logisch dat het wordt benoemt en zeer zeker een slechtjes move. Niemand op de teentjes willen trappen maar ondertussen iemand lichtelijk onder druk zetten. Allemaal dingen waar bij mij zeker wat belletjes gaan rinkelen dat er wel is een wolfje bezig kan zijn.

En waarom jij hem op deze wijze verdedigt? Het is me werkelijk een raadsel. Dus daar hoor ik ook graag even een uitleg over.

Ik heb wel een aantal spelers die mij eventueel als eerste random zouden welpen overigens. Maar dat is puur gissen vanaf mijn kant en tot ik dat concreet kan maken ga ik daar nu niks mee doen.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Omhoog