Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic  (gelezen 60 keer)

Kevindemen

Reactietopic
« Gepost op: 1 december 2019, 00:11:04 »

Hier kan er op het verhaal worden gereageerd, plus schrijfafspraken kunnen er natuurlijk ook worden gemaakt.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Shaddow

Re: Reactietopic
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2019, 00:14:41 »

Hoi! Ik ga al gelijk wat retconnen; ik was nog iets teveel in dubio over mijn personage dus ik heb het nog verandert toen Kevin dit aan het schrijven was.

Mijn personage zijn superheldennaam wordt Orion, ik baseer hem op mijzelf want dat vind ik leuk, zijn kracht is technopathy wat betekent dat hij met machines kan praten en hij is best wel social anxious en praat veel liever met zijn machines dan met mensen, zeker als hij ze nog niet zo goed kent.

Dus.

Social anxious introverte Marc die praat met robots.
als je vragen hebt, stuur even een appje of een PM, of beide. groetjes <3

Ik schrijf denk ik straks nog wel wat, als ik mijn kamer heb opgeruimd, Zelda Breath of the Wild heb uitgespeeld, Pokémonmeester ben, level 54 ben op Stardew Valley, een gedicht geschreven heb, en niet ontzettend brak ben.

Of net ontzettend brak ben?

Idk man, ik ben nu al brak.
Had ik maar een robot die al deze dingen kon doen :(
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Kid˛

« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2019, 16:41:47 »

Supercool @Smiekero

Sorry, ik heb geen tijd om te schrijven momenteel, maar lees met plezier. :)

Smiekero

« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2019, 17:01:22 »

Supercool @Smiekero

Sorry, ik heb geen tijd om te schrijven momenteel, maar lees met plezier. :)

Leuk om te horen, daar doe ik het voor!
En natuurlijk om de romance, gezien het tussen Henk en Marie niks is geworden helaas.

Kevindemen

« Reactie #4 Gepost op: 4 december 2019, 23:34:32 »

Verhaal vul ik morgen aan.
Momenteel teveel prikkels na een lange dag.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: [1]   Omhoog