Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Debatclub "Het Sprekende Wolfje"  (gelezen 387 keer)

Zabulus

Re: Debatclub "Het Sprekende Wolfje"
« Reactie #30 Gepost op: 3 januari 2020, 10:54:24 »

Er van uitgaande dat rick niet meer reageert mogen volgens de originele opzet t4nd en bloodwolf met elkaar discussiëren over elkaars oplossingen. En daarna komt ons oordeel

t4nd

« Reactie #31 Gepost op: 4 januari 2020, 08:48:31 »

Ah, ok.

Ik zie op zich vrij veel gelijkenissen tussen onze betogen, dus helaas ook weinig discussiepunten  :-X
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Zabulus

« Reactie #32 Gepost op: 5 januari 2020, 16:52:22 »

Als @BloodWolf14 het daar mee eens is zal ik donderdag mijn oordeel hier plaatsen

Lijkt me dat @Kid² en @Waterwork het ook vanaf dan kunnen plaatsen  :)

BloodWolf14

« Reactie #33 Gepost op: 5 januari 2020, 22:22:55 »

Ik zal de posts in de bus nog eens doornemen. Van wat ik me zo herinner hadden t4nd en ik redelijk dezelfde oplossingen dus wat betreft zal het wel goed zitten. Misschien kan ik echter nog wat kritiekpuntjes vinden zodat we iets extra's vinden of verbeteringen hebben nog :P

t4nd

« Reactie #34 Gepost op: 10 januari 2020, 08:13:41 »

Aangezien er nog geen reacties bijgekomen zijn wil ik nog een korte aanvulling doen (A).

Om de site actiever te krijgen is er sowieso actie nodig. Een eerste stap zou kunnen zijn om na te gaan wie er allemaal op regelmatige basis inlogt en die spelers in groepen te bekijken. De meest actieven spreek je aan en je polst waarom zij wel/niet op regelmatige basis spellen spelen, en wat je zou kunnen veranderen om hen meer te laten spelen. Je werkt de lijst af tot je de semi-actieven gehad hebt (minstens 4 dagen per week inloggen). Ik denk dat je op die manier wel een 30tal spelers bereikt, en met die informatie kan je proberen een oplossing te pitchen. Die koppel je terug naar de spelers die je gesproken hebt, en je kijkt of ze willen meewerken.

Zoals reeds gemeld is het grote probleem dat het forum niet actief lijkt. Daarom moet je het duidelijker stellen. Spelleiders zijn in principe actieve mensen op het forum, maar een spel leiden vraagt wel wat tijd. Ga dus (deels) terug naar de basis en laat de "speciale" spellen wat achterwege. Kijk wanneer op welke dagen de meeste nieuwe accounts zich aanmelden, en laat nieuwe spellen standaard in die periode beginnen. Als ik moet gokken zou ik denken dat de meerderheid zich aanmeldt in het weekend, dus dan kan je elke week op maandag een nieuw spel laten beginnen. De groep actieve accounts probeer je zover te krijgen dat ze (gemiddeld) 1 op 2 spellen spelen, zodat elk spel ook effectief kan doorgaan.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog