Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Hoe ging het?  (gelezen 225 keer)

Kid

Re: [Nabespreking] Hoe ging het?
« Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2020, 14:51:19 »

Nu wil ik wel weten loetjef, heb je mijn eerste bericht daadwerkelijk gedecrypt of gewoon de key uit shaddow zijn bericht gelezen

EDIT: ik had shaddows berichten overigens gewoon hiermee gekraakt

Pfff valsspeler! Ik heb het bericht gewoon eigenhandig gekraakt met deze tabel.

Ik vermoedde dat het bericht van Shaddow begon met hoi kid (bleek hey kid maar het werkte goed genoeg) en aan de hand daarvan heb ik het codewoord gevonden, en dat dan weer gebruikt om de rest van de tekst te vertalen.

Perry, jouw conversatie met Shaddow kon ik vertalen aan de hand van Shaddow's laatste twee woorden. Ik verwachtte dat daar ok doei zou staan, dus dat heb ik toen gebruikt. Dus ik heb echt alles gedecrypt :') #nerdalert

Overigens heb ik geprobeerd duidelijk te maken aan jullie dat ik de teksten had gelezen, en daarmee dus ook het vermoeden had dat er tussen jullie een slechtje zat, namelijk met de volgende tekst:
"Perry. Goed, perry geeft dus op zich wel enigszins wat bijdragen in het topic, dat is meer dan we voor sommigen kunnen zeggen. Maar perry trapte de stemming op kevin door vanaf een gelijke stand naar 6-5. Ook stemt hij nu vrij makkelijk mee op lemac, en ik vind dat persoonlijk een te makkelijk target, zie ook hierboven. Tenslotte vind ik ook die gecodeerde berichten raar, ik betwijfel waar je dat als goedje voor nodig hebt, maar misschien zie ik daar iets over het hoofd.

By the way, die gecodeerde berichten gelden trouwens ook voor kid en shaddow. Ook daar vind ik dit opvallend. Ondanks dat ik voor shaddow op dit moment weinig andere punten zie, houd ik het wel in mijn achterhoofd. Tenzij er trouwens iemand is die deze teksten kan vertalen en dat ook wil delen?"

Hoofdletters: GMOT (codewoord perry/shaddow) en BOOT (codewoord kid/shaddow).

Maar dat is volgens mij door niemand opgepakt :P
Hahaha, heel mooi. :) Ik had het niet door.

Shaddow

« Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2020, 16:42:07 »

Nee ik was gewoon heel teleurgesteld in je Loeka, maar nu niet meer om die reden.
VOTE SHADDOW FOR BM 482514

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Morgothoan

« Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2020, 20:09:18 »

Vind het wel jammer dat (volgens mij?) niemand mijn vriend claim heeft opgevangen.

Dag één DT pagina twee had ik wat gezegd over klaar zijn met verhuizen, het was subtiel maar helaas  :D

Bedankt voor de prijzing van de welpactie, en pff kreeg ik het even warm toen @Kevindemen op mij ging, dat was niet fijn ><

Had ook niet veel andere opties dan dat ik @Semi-Sjamaan ging converteren want damn jij was in een tunnel volgens mij.

Super enthousiaste nieuwe spelers trouwens, leuk om te zien dat ik niet de enige ben  O0 O0

@Lemac wat moest jij wel balen toen je heilig overtuigd was dat Rick goed was.
There is no victory without loss, no joy without sadness, and no understanding without pain, know pain and share pain grows us together (Nagato-pain).

Oja mijn lijstje met favoriete films enzo is nog veeeel langer dan wat er hier staat.

Lemac

« Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2020, 20:12:10 »

Ja... :-[
Eerste spel: 513

dutchy

« Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2020, 20:43:39 »

Wilde je een keer gelynched worden om zo te bewijzen dat je prins was? Was dat je strategie?

Kid

« Reactie #20 Gepost op: 26 maart 2020, 21:36:00 »

Wilde je een keer gelynched worden om zo te bewijzen dat je prins was? Was dat je strategie?

Hadden we op de eennalaatste dag Lemac gelyncht, ook dan hadden we nog grote kans om te winnen.

Eigenlijk alles wat we gedaan hebben, hebben we precies fout gedaan waardoor slecht kon winnen. :')

@Kevindemen Ik moet nog wel eventjes dit toegeven: je had gelijk en ik had naar je moeten luisteren. :'(

Morgothoan

« Reactie #21 Gepost op: 26 maart 2020, 22:06:02 »

En ik ben nu wel echt een beetje klaar slecht te zijn  :P nog maar één keer goed mogen spelen  XD
There is no victory without loss, no joy without sadness, and no understanding without pain, know pain and share pain grows us together (Nagato-pain).

Oja mijn lijstje met favoriete films enzo is nog veeeel langer dan wat er hier staat.

dutchy

« Reactie #22 Gepost op: 26 maart 2020, 22:30:25 »

@Kevindemen Ik moet nog wel eventjes dit toegeven: je had gelijk en ik had naar je moeten luisteren. :'(

Hey, dat was mijn argumentatie in het begin  :D

adriaan

« Reactie #23 Gepost op: 27 maart 2020, 16:46:00 »

Het was wel grappig dat Scarlett en ik koppel waren en dus wisten van elkaar dat we goed waren maar het totaal oneens waren over wie er verdacht waren XD

Scarlett Freeman

« Reactie #24 Gepost op: 27 maart 2020, 16:46:26 »

Nogal jaXD
Pagina's: 1 [2]   Omhoog