Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Vertegenwoordiging weerwolfkampioenschap  (gelezen 515 keer)

BloodWolf14

Re: Vertegenwoordiging weerwolfkampioenschap
« Reactie #15 Gepost op: 4 mei 2020, 21:23:53 »

Of waar de makker ook vandaan mag komen...

BloodWolf14

« Reactie #16 Gepost op: 5 mei 2020, 23:12:39 »

Nou, de eerste lynch heb ik in ieder geval overleefd. Helaas is er een Jack Of All Trades op de lynch belandt. Medegoedje met speciale kracht dus foetsie :(

Nu is er een frikkin' 12 uur durende nacht though waarin ik zelf helemaal niets mag zeggen. Oftewel, morgenochtend om 11 uur mag ik weer gaan posten. Ik zit me echt volledig op te vreten nu. Door de engelse taalbarrière (die ik toch meer ervaar dan gedacht) heb ik eigenlijk de hele speldag wat rustiger aan gedaan. Like, totaal niet hoe ik hier normaal speel en graag wil spelen, maar gewoon doordat ik telkens niet goed wist wat mensen nu exact bedoelden of omdat ik niet zeker wist hoe ik mezelf duidelijk wilde gaan uiten zonder direct verdacht te worden gevonden... Ja, ik wordt op het moment nogal verdacht doordat ik in het begin stemde voor een BM op iemand die ik in diezelfde post dus als goed noemde, maar we spelen zonder BM XD

In de ogen van anderen stemde ik dus op een speler ik net als goedje benoemde en daar struikelden mensen nogal over.

Maargoed, nu de DL is geweest heb ik eindelijk een houvast aangezien ik iemands rol weet en dus allemaal verbanden kan gaan benoemen, maar juist NU mag ik NIETS zeggen en morgen ben ik die hele flow ofc kwijt en moet ik alles opnieuw gaan doorlezen wat een hels werk wordt. Ik zit hier nu echt van 'AAAARRRRGGH laat me m'n shit posten en daarna weer vertrekken' maar nee. Ik moest dit even kwijt :P

Shaddow

« Reactie #17 Gepost op: 6 mei 2020, 08:39:58 »

Kan je niet gewoon de post alvast maken en opslaan op google docs of Whatsapp of een pm naar jezelf?
VOTE SHADDOW FOR BM 482514

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

BloodWolf14

« Reactie #18 Gepost op: 6 mei 2020, 12:05:55 »

Nah. Ik bedacht me dat het wellicht wel handig was om het Dt gewoon nogmaals door te lezen vandaag zodat ik er direct weer in zat dus dat heb ik gedaan :)

Maar ik zit er weer in nu dus we gaan knallen!

BloodWolf14

« Reactie #19 Gepost op: 8 mei 2020, 00:53:56 »

Whelp mijn kampioenschap is al over. Ben keihard op de lynch gezet door slechtjes en geen enkel leek er ook maar over na te denken om te switchen.

Er waren 13 levende spelers waarvan ik en een andere speler allebei 5 stemmen hadden. Ik uiteindelijk 6 stemmen. Ik was echter vrij zeker dat hij ook een goedje is. Beetje jammer maarja...

Ik zit nu in de spectatorchat op Discord en daar was echt iedereen zo van "yooo BloodWolf we waren voor je aan het cheeren. Hoezo ben jij ooit op de lynch beland?" Vet geniaal XD

bert-boefjes

« Reactie #20 Gepost op: 8 mei 2020, 06:58:04 »

Ah jammer! Maar dat hoeft niets te betekenen! Volgens mij kijken ze ook naar hoe je gespeeld hebt. Als ik het me goed herinner was Dixie ook in een potje er goed/vrij snel uit. Maar uiteindelijk kreeg ze een wildcard om toch naar de finale te mogen gaan.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

fannieklm

« Reactie #21 Gepost op: 8 mei 2020, 09:22:36 »

ach wat jammer....

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #22 Gepost op: 8 mei 2020, 11:45:44 »

Wat balen zeg! :(

Skunki

« Reactie #23 Gepost op: 8 mei 2020, 11:47:00 »

Balen inderdaad, hopen op die wildcard!  O0

BloodWolf14

« Reactie #24 Gepost op: 8 mei 2020, 14:01:39 »

Gezien de reacties op Discord schat ik de kans dat ik die krijg nog best aannemelijk, al was de persoon die als eerste gelyncht werd ook wel sterk op dag 1 al. We gaan het zien :)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog