Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 835 keer)

Beast Incarnate.

Re: Nabespreektopic
« Reactie #105 Gepost op: 20 april 2020, 18:18:27 »

Ik wil graag nog 1 keer terugkomen op het gespeelde potje. Neen, deze post zal er geen zijn met kritiek.

@Kevindemen Mijn excuses als je vond dat ik in dit topic eerder er te hard inkwam. Dit was niet de bedoeling en ik had het inderdaad beter kunnen verwoorden. Na een paar dagen gaat relativeren wat makkelijker. Je hebt waarschijnlijk gelijk dat het winnable is. Het feit dat de goedjes te loslippig waren met rollen en al zeker zienende rollen heeft ons niet vooruit geholpen. Ik denk ook dat voor winst, de goedjes actiever moesten zijn in het DTopic.

Nu persoonlijk. @Perry26 Ik zag dat je je excuses aanbood voor de manier waarop je sprak in het potje. Ik wou er toen niet op ingaan, omdat ik me wou focussen op het spel. Echter worden deze zeker gewaardeerd. Ik bied je ook de mijne aan. Los van het feit of ik het eens wat met je benaderingen waarop ik inging, had ik dit anders en beter moeten verwoorden. Ik bied je dan ook mijn excuses aan en hoop dat je deze kan aanvaarden. Het was zeker niks persoonlijks, hopelijk kunnen we eventueel in de toekomst normaal verder.

Wat betreft het potje persoonlijk. De reden waarom we verloren vond ik de rolverdeling an sich. Ik heb hier naar mijn insziens ook persoonlijk schuld aan. Komend van een ander forum en dit niet kennende, had ik niet moeten vasthouden aan mijn bekende ratio's en meer open minded moeten zijn. Dit heeft er misschien ook voor gezorgd dat ik arrogant overkom. Ik zou mezelf niet arrogant willen noemen, maar wel beredeneerd impulsief met genoeg zelfvertrouwen dus ik snap dat dit anders opgevat kan worden. In het potje zelf was het voor mij over op het moment dat ik besloot Castiel. volledig te vertrouwen. Ook na zijn visioen van Bewezen Hoedje heb ik 'm 2 dagen niet vertrouwd. Ik ken Castiel en is als slechtje waarschijnlijk de 2de beste die ik ooit ben tegengekomen. (en neen, ik bedoel daarmee niet dat ik beter ben integendeel. Castiel is als slechtje beter dan mij). Echter gingen de slechtjes er vlot uit en door mijn zicht op de rolverdeling concludeerde ik dat er nog 5-tal zouden inzitten. Op dat moment, rekenen op dat aantal slechtjes, vertrouwde ik Castiel. en daar was mijn potje verloren.

Hoe dan ook wil ik jullie toch allemaal bedanken voor het spel. Zoals Skunki aangeeft, heb ik dit zeer fanatiek gespeeld. In netwerkjes, maar ook geprobeerd dit in het DTopic te doen. Ik had er zoveel tijd niet ingestoken als ik het geen leuk potje vond. Dit kwam door de goeie organisatie van de spelleiding, maar ook door de personen waar ik contact mee had. @SpiritReacher @Skunki @maartenrambo @Nephtysis Het was me een genoegen om jullie te leren kennen.

Cudo's ook aan het G/S koppel Lan/BB om het zo lang uit te houden. De dag erna ging ik er echter vol opgaan. Eigenlijk zijn jullie voornamelijk verraden door Marsofiel voor de mensen die hem kennen en weten hoe hij speelt.

Hopelijk heldert dit wat op voor jullie en ik wens jullie allen nog een fijne dag verder.

SpiritReacher

« Reactie #106 Gepost op: 20 april 2020, 19:03:38 »

Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Perry26

« Reactie #107 Gepost op: 20 april 2020, 19:58:37 »

Dit was wel echt een van de mooiste spellen ooit nu ik het wolvenboard kan zien zeg xD Well played.
Ook een briljante rolverdeling @Kevindemen @Sil, ik wist niet eens dat 2 groepen adel een ding was dat kon. Hoewel ik eerlijk gezegd denk dat 3 stoorwolven misschien toch wel overkil is.

Oh en Beast: excuses aanvaard.  O0
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog