Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Klein weekendje  (gelezen 282 keer)

adriaan

[Nabespreking] Klein weekendje
« Gepost op: 23 mei 2020, 21:06:51 »

Dat was snel!

Perry26

Re: [Nabespreking] Klein weekendje
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2020, 21:08:44 »

Dat ging makkelijk...

adriaan

« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2020, 21:12:26 »

Dat ging makkelijk...
Ja dat vond ik ook XD op zich was er voor beide lynches niet echt hard bewijs of zo

Perry26

« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2020, 21:14:39 »

Ja ik snap echt niet waarom Angelique zo probeerde wschoolf te beschermen. Wist ze dat jij verdwaald was ofzo,?

adriaan

« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2020, 21:16:02 »

Nee, dat wist ze niet. Ik denk dat ze zo probeerde te spelen als ze zou doen als ze goed was en dat ze hem dus gewoon oprecht niet verdacht vond overkomen en dat probeerde uit te dragen, wat nu dus in haar nadeel werkte.

Perry26

« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2020, 21:27:01 »

Het was trouwens ook heel handig dat de omroeper gelijk opgegeten was, zodat we wisten dat we een leugenwolf zochten.

Wat ik ook even kwijt wilde: zodra ik mijn rol zag kreeg ik onmiddelijk een hartverzakking omdat ik bang was dat alle burgers omroeper of geheim agent waren ofzo. Vandaar dat ik ook wilde checken hoeveel spelers een testrol hadden  :P

Angelique

« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2020, 21:36:16 »

Nee, dat wist ze niet. Ik denk dat ze zo probeerde te spelen als ze zou doen als ze goed was en dat ze hem dus gewoon oprecht niet verdacht vond overkomen en dat probeerde uit te dragen, wat nu dus in haar nadeel werkte.

Ik wist het dus uiteindelijk wel, maar pas nadat ik mijn stem al geplaatst had. Dus de stem op Perry was zeker oprecht. Verder had ik het wel een soort van opgegeven toen ik al twee stemmen had  :P.

En er was niet echt een reden om voor 123berber te gaan, behalve dat ik niet weer Kevin als eerste wilde lynchen en berber een goede tweede was.

wschoolf1

« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2020, 21:40:02 »

In een laatste poging te redden wat er te redden viel heb ik inderdaad contact gezocht met angelique. Zonder enige clue proberen te vissen of ik een collega-wolf kon vinden.

Maar goed wist al te veel.

123berber

« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2020, 21:56:32 »

Goed gedaan goed! :D

WCeend!! Zomerspelen 2014

DemocratischeZwijmelaars

« Reactie #9 Gepost op: 24 mei 2020, 01:45:56 »

Had door die omroeper wel veel meer aan mijn rol. Wist daardoor dat de laatste wolf een leugenwolf was en dat Lyne dus gegarandeerd goed was.

Thnx voor het leiden! Leuke verdeling! :)

Kevindemen

« Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2020, 00:07:23 »

Jeej.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: [1]   Omhoog