Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Adel in rollenpagina aanpassen  (gelezen 230 keer)

loetjef

Re: Adel in rollenpagina aanpassen
« Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2020, 00:43:00 »

Zielsverwant is niet verboden, dus dat boeit verder niet

Oh je bedoelt delen over adelshit. Nee want is een goedjescombi en goedjes mogen adelzijn niet onderling delen

Nog hierop inhakend, waarom niet? Het gaat erom dat je zeker weet dat iemand van dezelfde alliantie is toch? Daarom alleen onboard slechtjes en koppels, maar van een zvw weet je het ook zeker. En voor mensen er tegenin brengen dat een zvw in een koppel kan zitten; dat kan een wolf ook. Dus waarom zou zvw niet mogen? Ik zeg niet dat het fout is, maar ik zie zelf zo snel geen logisch argument :)
You say "What if I get lost?"
I say "You'll just find your way back"

Beschamende fouten: 4 (niet down, maar up)
*Eervolle vermelding voor Anne*

Zabulus

« Reactie #16 Gepost op: 7 juni 2020, 00:47:13 »

Oh je bedoelt delen over adelshit. Nee want is een goedjescombi en goedjes mogen adelzijn niet onderling delen

Nog hierop inhakend, waarom niet? Het gaat erom dat je zeker weet dat iemand van dezelfde alliantie is toch? Daarom alleen onboard slechtjes en koppels, maar van een zvw weet je het ook zeker. En voor mensen er tegenin brengen dat een zvw in een koppel kan zitten; dat kan een wolf ook. Dus waarom zou zvw niet mogen? Ik zeg niet dat het fout is, maar ik zie zelf zo snel geen logisch argument :)
Het argument is: Goedjes mogen het sowieso niet vertellen. Zielsverwanten zijn sowieso goed. Dus die mogen het niet vertellen.

Mexicanobroeder

« Reactie #17 Gepost op: 7 juni 2020, 09:28:58 »

Het gaat vooral omdat men wil dat adel niet als bewijs voor goedheid kan worden gebruikt - zonder dat is het al sterk genoeg. Koppel is een uitzondering  omdat een koppel boven alle partijen staat. Slechtjes omdat dat adel juist wat verzwakt. Tenminste, zoiets was het.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog