Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 361 keer)

himan

• De man die tegen jou hallo zegt
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-51
  • Geslacht: Man
  • €9681
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar himan
  • Bananana tudutuduuduu, bananana tuduuduuduu
Re: Nabespreektopic
« Reactie #15 Gepost op: 19 juni 2020, 15:48:00 »

Ik heb heerlijk volledig fout gezeten. Niemand nam de verantwoordelijkheid na drie neutraaltjes/goedjes dood, dus dan is het het best dat ik als goedje het maar neem met mijn sterkste vermoeden. Die was overduidelijk fout.

Kevindemen

« Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2020, 17:40:27 »

Redeast was Sjamaan? Maar gaf mij aan als wolf? Mega huh? Of begreep ik dit alles verkeerd?

Verder vond ik dit heel moeilijk te volgen maar was het wel heel makkelijk buiten schot te blijven.
Volgens mij wilde Redeast je dood omdat je als Valse Engel gezien was,
want je was natuurlijk Wolf in Schaapskleren, wat ook werkt op de Sjamaan.
Ah dat verklaart een hoop XD Ik dacht dat slecht wel op een meerderheid zou staan, dus vandaar de gok die ik nam
Slecht stond in aantallen op meerderheid, maar er waren nog 2 moordende goede rollen over die winst konden afpakken :P
Kon dus nog niet met zekerheid zeggen of slecht had gewonnen.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

himan

• De man die tegen jou hallo zegt
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-51
  • Geslacht: Man
  • €9681
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar himan
  • Bananana tudutuduuduu, bananana tuduuduuduu
« Reactie #17 Gepost op: 19 juni 2020, 18:31:26 »

Redeast was Sjamaan? Maar gaf mij aan als wolf? Mega huh? Of begreep ik dit alles verkeerd?

Verder vond ik dit heel moeilijk te volgen maar was het wel heel makkelijk buiten schot te blijven.
Volgens mij wilde Redeast je dood omdat je als Valse Engel gezien was,
want je was natuurlijk Wolf in Schaapskleren, wat ook werkt op de Sjamaan.
Ah dat verklaart een hoop XD Ik dacht dat slecht wel op een meerderheid zou staan, dus vandaar de gok die ik nam
Slecht stond in aantallen op meerderheid, maar er waren nog 2 moordende goede rollen over die winst konden afpakken :P
Kon dus nog niet met zekerheid zeggen of slecht had gewonnen.

Ik zat inderdaad nog van: laat me leven, iedereen dood. Maar helaas ik zat helemaal mis. XD

bert-boefjes

« Reactie #18 Gepost op: 19 juni 2020, 18:58:08 »

Acties vielen ook vrij goed voor jullie. Want goed had best veel sterke rollen, maar die vielen allemaal net verkeerd.
Al had er de laatste dag wel een yolo priesteractie mogen vallen. Ik bedoel, als redeast priesteren was mislukt waren we sowieso dood geweest, dus waarom niet redeast priesteren?

Al hadden we dan allemaal Castiel. wel vertrouwd. En door de gelijkstand zou het sowieso moeilijk zijn.

Het was ook erg lastig dat de andere neutrale rollen Grafdelver en Fluitspeler beiden al erg snel eruit lagen. In eerste instantie was Spiritreacher ook een van de spelers die ik graag had willen hacken in het spel.
Voor mij was het ook wel even schrikken hoor dat Angelique zich aan me gekoppeld had. Kreeg ik volgens mij een uur voor de eerste deadline te horen, maar ik vond het wel gezellig.

Wat ik denk dat ik zelf een volgende keer in zo'n variant zou doen, of dat nou op een wolven, adel, zielsverwant, koppelboard is. Ik zou als eerst een lijst maken met alle spelers en daarbij makkelijke plaatjes zoeken, zodat je makkelijker weer wie wie bedoeld in de discussie. Op sommige momenten zag ik posts en was de boodschap me wel duidelijk maar dan niet aan wie die gericht was.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

« Reactie #19 Gepost op: 19 juni 2020, 19:11:37 »

Betreft voorkeur rollen. Volgens mij had iedereen die iets ingestuurd had een vd 3 rollen gekregen. Al heb ik weinig naar de neutrale suggesties geluisterd, anders was het Grafdelvers van Wakkerdam geweest :3 die inzending was populair.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Mexicanobroeder

« Reactie #20 Gepost op: 19 juni 2020, 19:19:57 »

Had ik niks ingestuurd? Oeps.

BloodWolf14

« Reactie #21 Gepost op: 20 juni 2020, 15:06:14 »

Eerlijk gezegd: ik denk niet dat deze variant vaker hoeft voor mij. Ik mis toch wel echt het discussiëren (in diepte) met anderen. Wat ik nu vooral zag en voelde was dat je eigenlijk weinig info had waarop wat te doen was. De helft van de spelers (naar mijn idee) hadden geeeen idee van wat ze konden doen XD

Het hielp ook niet dat ik veel weg was en daardoor (onder andere) acties vergat enzo :s

redeast

« Reactie #22 Gepost op: 20 juni 2020, 16:09:15 »

Opzich wel eens. Ik was meer bezig met uitvogelen wat mensen precies bedoelden met de plaatjes dan weerwolven van wakkerdam spelen XD
"Every day could be your last"

Kevindemen

« Reactie #23 Gepost op: 20 juni 2020, 16:10:33 »

Haha, ja. Het was al voor het inschrijven gezegd he. :D
De vorige editie was meer dan een jaar terug, denk dat mocht er nog een komen dit wel hetzelfde minimaal zal zijn.
In mijn ogen is dit leuk voor een keertje op zijn tijd, maar niet iets wat je op reguliere basis wil spelen.

Kevindemen

« Reactie #24 Gepost op: 20 juni 2020, 16:14:29 »

Meer dan 2 jaar terug zelfs. Was januari 2018 :O

Het voorkeurinstuursysteem wil ik wel vaker gaan hanteren,
om te kijken of daar rekening mee kan worden gehouden bij mijn volgende spellen.
Heb zelf het idee dat het wel leuk is, om een kans te hebben een rol naar keuze te hebben?

redeast

« Reactie #25 Gepost op: 20 juni 2020, 18:54:38 »

Ik vond het leuk om een keer een rol te kunnen spelen die ik nog nooit gehad heb :) De variant is wel leuk voor een keer, voor de afwisseling maar inderdaad niet te vaak.

redeast

« Reactie #26 Gepost op: 20 juni 2020, 18:57:25 »

Overigens zijn mijn favo “rollen” extra rollen, dus misschien dat dat ook een optie kan zijn om door te geven :P

loetjef

« Reactie #27 Gepost op: 20 juni 2020, 19:03:09 »

Dan wil iedereen cupido worden :')
You say "What if I get lost?"
I say "You'll just find your way back"

redeast

« Reactie #28 Gepost op: 20 juni 2020, 19:08:15 »

Ja dan maak je het halve spel Cupido en dan krijg je zo'n mooie keten en dan sterft het halve spelersveld in de eerste nacht XD

Kevindemen

« Reactie #29 Gepost op: 20 juni 2020, 19:24:17 »

Dan wil iedereen cupido worden :')
Ik ben voor <3 Maar ging om hoofdrollen, niet bijrollen.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog