Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Wat is je kantclaim? En wat is morgen je kantclaim?  (gelezen 456 keer)

fannieklm

Re: [Discussie] Wat is je kantclaim? En wat is morgen je kantclaim?
« Reactie #15 Gepost op: 2 augustus 2020, 10:01:49 »

Gefeliciteerd Jessica!

BloodWolf14

« Reactie #16 Gepost op: 2 augustus 2020, 12:14:00 »

Yesss congratz met de aanstelling.

Heb je al een plan de campagne toevallig?

En ik plaats mijn stem nu alvast op Jinkii. Ik miste haar nog met een kleine reactie de eerste dag. Past wel in het plaatje van een wolf die achterover leunt en geen aandacht wil.

jessicavd

« Reactie #17 Gepost op: 2 augustus 2020, 14:31:05 »

Mijn plan is goed opletten en evt reageren op afwijkingen

Maar nu heb ik natuurlijk nog niets gezien dus wacht ik rustig af .
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

« Reactie #18 Gepost op: 2 augustus 2020, 16:31:59 »

Mijn stem heb je wel gezien zag ik. Aangezien je in privé kwam :P

Vanwaar de keuze om direct daar na te vragen ipv openbaar?

jessicavd

« Reactie #19 Gepost op: 2 augustus 2020, 16:37:18 »

Omdat ik graag dat even wil weten in privé,  is voor.mij makkelijker terug te lezen ...

En aangezien ik na een 3 maanden pauze rustig starten wil en dat gaat lekkerder in privé

O ja wie wil met mij in pb chatten ... :)
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

BloodWolf14

« Reactie #20 Gepost op: 2 augustus 2020, 16:41:16 »

Seems legit als reden. Al denk ik dat het beter voor een discussie hier is om gewoon openbaar vragen te stellen enzo. Of dingen te openbaren die privé gezegd zijn zoals ik nu heb gedaan ^^

Morgothoan

« Reactie #21 Gepost op: 2 augustus 2020, 16:53:41 »

Seems legit als reden. Al denk ik dat het beter voor een discussie hier is om gewoon openbaar vragen te stellen enzo. Of dingen te openbaren die privé gezegd zijn zoals ik nu heb gedaan ^^

Goed plan! Share and share together klinkt als een prima plan!
There is no victory without loss, no joy without sadness, and no understanding without pain, know pain and share pain grows us together (Nagato-pain).

Oja mijn lijstje met favoriete films enzo is nog veeeel langer dan wat er hier staat.

Morgothoan

« Reactie #22 Gepost op: 2 augustus 2020, 20:45:56 »

Ik heb wel het idee dat er veel in pm bij mensen gebeurt door de inactiviteit hier  XD dus mijn box staat bij deze (daarvoor ook al trouwens) hartstikke open!
There is no victory without loss, no joy without sadness, and no understanding without pain, know pain and share pain grows us together (Nagato-pain).

Oja mijn lijstje met favoriete films enzo is nog veeeel langer dan wat er hier staat.

fannieklm

« Reactie #23 Gepost op: 2 augustus 2020, 20:46:10 »

Ik zou ook zeggen dat we veel kunnen hebben aan openbaar dingen delen. Helemaal in zo'n klein groepje vallen vreemde dingen dan meer op denk ik.

Wat ik zag en ergens vreemd vind is de stem van Angelique.
Ze geeft als eerst aan dat ze BM wil worden en stemt dan op Jessica waarmee ze zelf geen mogelijkheid meer heeft. Nu heeft Morgothoan ook op Jessica gestemd en had het dus niet uitgemaakt, maar had hij op Angelique gestemd was het gelijkspel geweest.
Blijkbaar was het dus een lege beste van Angelique dat ze BM wilde zijn.

Angelique

« Reactie #24 Gepost op: 2 augustus 2020, 21:00:24 »

Ik zou ook zeggen dat we veel kunnen hebben aan openbaar dingen delen. Helemaal in zo'n klein groepje vallen vreemde dingen dan meer op denk ik.

Wat ik zag en ergens vreemd vind is de stem van Angelique.
Ze geeft als eerst aan dat ze BM wil worden en stemt dan op Jessica waarmee ze zelf geen mogelijkheid meer heeft. Nu heeft Morgothoan ook op Jessica gestemd en had het dus niet uitgemaakt, maar had hij op Angelique gestemd was het gelijkspel geweest.
Blijkbaar was het dus een lege beste van Angelique dat ze BM wilde zijn.

Eigenlijk geef je al uitleg voor je eigen opmerking... Op dat moment had het in mijn ogen vrij weinig zin om op iemand anders dan Jessica te gaan stemmen, want de kans dat ik nog BM zou worden was al niet meer heel groot. En ik kon mij verder ook gewoon vinden in de redenatie om Jessica BM te maken, dus waarom dan niet op haar stemmen uiteindelijk?

Perry26

« Reactie #25 Gepost op: 2 augustus 2020, 22:00:41 »

Eigenlijk geef je al uitleg voor je eigen opmerking... Op dat moment had het in mijn ogen vrij weinig zin om op iemand anders dan Jessica te gaan stemmen, want de kans dat ik nog BM zou worden was al niet meer heel groot. En ik kon mij verder ook gewoon vinden in de redenatie om Jessica BM te maken, dus waarom dan niet op haar stemmen uiteindelijk?
Ja, maar gewoon met de meerderheid meestemmen is toch wat een wolf die niet wil opvallen zou doen, nietwaar XD

Overigens snap ik niet waarom Bloodwolf  op Jiniki stemt.

Angelique

« Reactie #26 Gepost op: 2 augustus 2020, 23:00:37 »

Ja, maar gewoon met de meerderheid meestemmen is toch wat een wolf die niet wil opvallen zou doen, nietwaar XD

Overigens snap ik niet waarom Bloodwolf  op Jiniki stemt.

En precies die opmerking proves a point, want waarom zou ik zo stemmen als ik weet dat er vragen over kunnen gaan komen omdat het iets zou zijn wat een wolf zou kunnen doen?

BloodWolf14

« Reactie #27 Gepost op: 2 augustus 2020, 23:41:37 »

Ohww we spelen nu dubbele psychologie eh :P

Maar serieus, ik vind dit best een valid point. Weet niet of het direct iets is om op te lynchen though.

Ik zet Perry voor nu ook richting groen. Ik gok dat hij als wolfje enkel had gepusht op Angelique, waar hij nu mijn stem ook direct erbij pakt. Voelt voor mij als een goedjesreactie.

Waterwork

« Reactie #28 Gepost op: 2 augustus 2020, 23:45:40 »

Yesss congratz met de aanstelling.

Heb je al een plan de campagne toevallig?

En ik plaats mijn stem nu alvast op Jinkii. Ik miste haar nog met een kleine reactie de eerste dag. Past wel in het plaatje van een wolf die achterover leunt en geen aandacht wil.

Ik zou dit nog even afwachten want Jinki is redelijk vaak wat minder actief dat was hij ook al trouwens bij de Mol dus ik vind niet dat je hier gelijk al een conclusie op mag trekken

Angelique

« Reactie #29 Gepost op: 2 augustus 2020, 23:52:44 »

Ohww we spelen nu dubbele psychologie eh :P

Maar serieus, ik vind dit best een valid point. Weet niet of het direct iets is om op te lynchen though.

Ik zet Perry voor nu ook richting groen. Ik gok dat hij als wolfje enkel had gepusht op Angelique, waar hij nu mijn stem ook direct erbij pakt. Voelt voor mij als een goedjesreactie.

Wordt die dubbele psychologie niet altijd gebruikt? Het feit is en blijft gewoon dat je negen van de tien keer niks kan afleiden uit de BM stemming. Zeker nu niet als er maar 1 slechtje is in het begin.
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog