Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 155 keer)

Kevindemen

Nabespreektopic
« Gepost op: 20 augustus 2020, 23:34:19 »

Zag dat deze er nog niet was. BB vroeg of ik de boards kon openzetten. Dit doe ik op een later moment nog.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Aappen21

Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2020, 08:36:59 »

Ik denk dat deze rolverdeling te sterk was voor goed
Vēnī, vīdī, vīcī

Kevindemen

« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2020, 09:31:53 »

Eens. Dat was ook mijn indruk toen ik hem voor het eerst zag.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Perry26

« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2020, 09:45:07 »

Nouja, het zat hem er vooral in dat de 2 zielsverwanten ook de rol vriend hadden en dus onwelpbaar zijn waardoor het spel zo snel gewonnen was voor goed. Zodra ik dat doorhad had ik het winnen met een lijk onmiddelijk opgegeven. Eigenlijk heeft dit spel me dus voornamelijk overtuigd dat deze issue toch echt eens moet worden opgepakt XD

Angelique

« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus 2020, 10:28:50 »

Nouja, het zat hem er vooral in dat de 2 zielsverwanten ook de rol vriend hadden en dus onwelpbaar zijn waardoor het spel zo snel gewonnen was voor goed. Zodra ik dat doorhad had ik het winnen met een lijk onmiddelijk opgegeven. Eigenlijk heeft dit spel me dus voornamelijk overtuigd dat deze issue toch echt eens moet worden opgepakt XD

Idd, wij waren best wel sterk aangezien je eigenlijk een niet-te-doden blok vormt met zijn tweeen. En als je dan ook al heel snel de wisselaar vindt die zichzelf bewijst en de priester, dan ben je heel snel klaar en is het puur een kwestie van afstrepen. De grootste twijfel zat hem nog in de kostuums die erbij kwamen kijken...

redeast

« Reactie #5 Gepost op: 21 augustus 2020, 11:17:38 »

Ja ik denk inderdaad dat slecht geen schijn van kans had. Ook hielp een cupido in dat opzicht niet. Had de cupido zich gekoppeld aan een goedje dan hadden alle goedjes elkaar nog sneller gevonden, had een cupido zich gekoppeld aan een slechtje, zoals nu gebeurde, dan was er sabotage vanuit het wolventeam waarbij slecht geen enkel middel had om dat op te heven.
"Every day could be your last"

Perry26

« Reactie #6 Gepost op: 21 augustus 2020, 11:23:24 »

Wat zou er eigenlijk gebeurt zijn als de cupido zich aan een NPC had gekoppeld?

fannieklm

« Reactie #7 Gepost op: 21 augustus 2020, 11:50:23 »

ik mocht een naam noemen en geen kostuum  :P

Rick

« Reactie #8 Gepost op: 21 augustus 2020, 11:52:38 »

Ik vond de kostuums trouwens een erg leuk experiment! Ik zou nog steeds ervoor kiezen dat de deadline voor verplaatsen iets eerder is dan de echte deadline (al werd daar in dit spel geen misbruik van gemaakt), en dat iemand die vergeten is te verplaatsen een willekeurige valide verplaatsing doet, gewoon zodat niemand op die manier een voordeel kan halen uit inactief zijn. Maar verder zou ik het graag nog een keer proberen met meer spelers! Het zorgt er wel voor dat je in sommige gevallen extra risico's durft te lopen omdat je kostuum toch nog onbekend is, en in sommige gevallen dat je de moeilijke keuze maakt een bewezen goedje op te hangen omdat je het kostuum van haar partner niet zeker weet. :P

Kevindemen

« Reactie #9 Gepost op: 23 augustus 2020, 19:54:08 »

Boards staan open :D
Pagina's: [1]   Omhoog