Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Open sollicitaties forumteam  (gelezen 896 keer)

Shaddow

Re: Open sollicitaties forumteam
« Reactie #15 Gepost op: 1 september 2020, 14:31:24 »

Verder, niet voor mij, maar misschien wel voor anderen; mocht je wel willen solliciteren maar all้้n als je niet met mij in het forumteam komt bijvoorbeeld, laat dit dan gewoon weten in je sollicitatie, dat kan vast. Misschien wil je het dan wel naar een ander persoon sturen.

Tom?100

« Reactie #16 Gepost op: 3 september 2020, 13:45:26 »

Verder, niet voor mij, maar misschien wel voor anderen; mocht je wel willen solliciteren maar all้้n als je niet met mij in het forumteam komt bijvoorbeeld, laat dit dan gewoon weten in je sollicitatie, dat kan vast. Misschien wil je het dan wel naar een ander persoon sturen.

Aangezien ik niet solliciteer en me dus verder buiten deze discussie ga houden, maar dit punt wel belangrijk vind om te delen, wil ik wel even hierop inhaken. Ik denk dat als iemand solliciteert dat die persoon rekening moet houden met het feit dat hij/zij in het team komt met personen waar die liever niet mee in een team zit. Dat soort demands lijken mij niet op zijn plaats om te maken als je solliciteert voor zo'n functie, je wilt in het team, graag of niet. Als dat met mensen is waar je niet zo graag mee werkt, maar dat het wel het beste is voor het forum, so be it. Dan vind ik het ook niet chill als die persoon dan zegt nee doe toch maar niet want...

Roandraak

« Reactie #17 Gepost op: 5 september 2020, 22:21:56 »

Ik ben het eens met het feit dat je de beste mensen op het forum wil hebben, en dat dat voorgaat op 'of je ze chill vindt'. Dan moet je een stap terug doen.
Ik denk echter wel dat het (meer dan) geoorloofd kan zijn om aan te geven dat je sollicitieerd en op welke voorwaarden. Voor mij zal deze sollicitatie een onderhandeling twee kanten op zijn. Ik heb een eis, het huidige team misschien ook.

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de verdere procedure. Anders wordt het zo'n echoput waar het forumteam zichzelf uitkiest en met wie zij het beste samen denken te werken.
Zijn dat ook de mensen die het forum dragen? Zijn dat ook de mensen die een breed draagvlak hebben onder de leden?

M󣨴 mijn sollicitatie er komen en in overweging genomen worden, lijkt het mij belangrijk dat de leden het vertrouwen in mij hebben. Niet zozeer het team.

Ik doe niet aan sarcasme, ik b้n sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Shaddow

« Reactie #18 Gepost op: 10 september 2020, 11:31:41 »

Dus vandaag is de laatste dag voor de aanmeldingen? Zijn er al veel aanmeldingen binnen?

BloodWolf14

« Reactie #19 Gepost op: 10 september 2020, 12:42:10 »

Dus vandaag is de laatste dag voor de aanmeldingen? Zijn er al veel aanmeldingen binnen?
Jepp laatste dag vandaag. Ik laat het verder nog even stil hoe veel aanmeldingen er zijn ;)

Shaddow

« Reactie #20 Gepost op: 10 september 2020, 16:30:45 »

Spannend!

Shaddow

« Reactie #21 Gepost op: 11 september 2020, 15:18:44 »

SPANNENDDDD

Shaddow

« Reactie #22 Gepost op: 13 september 2020, 21:51:07 »

Is er iets bekend van wanneer we hier terugkoppeling op kunnen verwachten?

adriaan

« Reactie #23 Gepost op: 13 september 2020, 22:17:32 »

Ja, morgenavond hebben we een vergadering en snel daarna horen de sollicitanten meer :)

Roandraak

« Reactie #24 Gepost op: 13 september 2020, 23:24:24 »

Ik wil graag het speerpunt transparantie aandragen.

Snap er echt de ballen van hoe dit nu verloopt en wat er besproken wordt.

Ik doe niet aan sarcasme, ik b้n sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Kevindemen

« Reactie #25 Gepost op: 13 september 2020, 23:48:11 »

Yo Roan, ik ben het vaak met je eens, maar op het moment is er nog niks besproken, dus is er niks om de ballen van te snappen.
Heb even geduld, neem een kopje thee, en wacht rustig af. Op het moment valt er niks te communiceren, want er is niks nieuws besproken. :D

In het teken van transparantie: ik kan niet bij de vergadering zijn dus ik zet op papier al mijn punten en deel die met wie er bij van het team wel bij is.
Daarin reageer ik niet alleen op de sollicitaties, maar ook op de aangedragen plekken waar het huidige team wil zitten.
Het team gaat de sollicitaties bespreken en gaat afwegen wie er het beste op welke plaats zou zitten. Ik lees hierover graag de notulen.
Ik hoop dat andere teamleden ook een kritische blik maandagavond werpen op of een mede teamlid op de juiste plek zit, of dat een sollicitant toch beter is.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2020, 23:52:13 door Kevindemen »
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Shaddow

« Reactie #26 Gepost op: 16 september 2020, 11:19:25 »

SPANNEND

Nobody

« Reactie #27 Gepost op: 18 september 2020, 10:30:37 »

Als iemand marketing wilt doen en het denkwerk wilt doen, dan wil ik wel designs voor maken.
Ben maanden niet meer online geweest wegens andere dingen en ik heb echt geen zin om marketing te doen en na te denken (sorry).
Mijn hersens zijn dood, maar mijn handen werken nog.

Use me.
404 Error - body not found

Kevindemen

« Reactie #28 Gepost op: 18 september 2020, 13:55:50 »

Top Nobody :D
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

BloodWolf14

« Reactie #29 Gepost op: 18 september 2020, 14:15:39 »

Okay die laaste opmerking komt wat gek over XD

Maar chill dat je het aanbied!
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog