Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe leden in het Forumteam  (gelezen 374 keer)

Waterwork

Nieuwe leden in het Forumteam
« Gepost op: 1 oktober 2020, 19:49:34 »

Beste allemaal,

Jullie hebben waarschijnlijk wel gehoord dat er sollicitaties waren voor het forumteam.
Nu zijn de sollicitaties geweest en is het forumteam compleet.
Er zijn 5 categorieën namenlijk Forumbestuur, Spelleiders, Marketeer, Technische Staf en Niet Weerwolven spellen.
Per categorie stel ik de nieuwe leden aan jullie voor met een stukje die ze zelf geschreven hebben.

Forumbestuur
Kevindemen was al lid in het Forumbestuur en hij heeft nu hulp gekregen van mij.

Ik ben Waterwork oftewel Marc 26 Jaar afkomstig uit het risicogebied Noord Holland(Purmerend).
Ik speel hier nu een paar jaar op het forum en vind het harstikke leuk om onderdeel uit te maken van een hechte groep.
Ik ben lid nu van het bestuur en je mag naar mij komen met al je vragen of klachten of als je gewoon ergens over wilt praten mijn deur staat altijd open.

Spelleiders:

Deze groep heeft veel nieuwe leden erbij en zullen Adriaan ondersteunen in het leiden van de spellen en in de post onder dit bericht vind je hun taken en wat ze willen doen maar eerst stel ik ze aan jullie voor

Redeast :
Hey hey. Ik ben Redeast, al ga ik dagelijks door het leven als Qing. Op dit moment studeer ik aan de TU Delft, maar tussen de studie door zal ik hier op het forum spellen gaan leiden. Graag speel ik ook nog een spelletje van een andere spelleider mee, dus daar zullen jullie mij ook nog regelmatig zien. Ik heb er zin in met jullie aan dit mooie forum te bouwen!"

Skunki :
Ik, Skunki ben ook van de partij als nieuwe spelleider. Voor het eerst een actief account in 2009, daarna een periode weg geweest en sinds corona ben ik het forum trouw gebleven. Mijn echte naam is Tim, maar ik luister naar beide namen. Ik kijk met heel veel plezier uit om samen met de hulp van alle leden dit forum weer actief en nieuw leven in te blazen, dus schroom vooral niet om me aan te spreken voor al je ditjes en datjes die het forum kunnen helpen!

LoetjeF :
Woehoe! De grootste stresskip van het forum mag nu eindelijk haar weerwolvenhartje vullen met het minder stressvolle leiden van spellen. Als deel van het nieuwe spelleidersteam hoop ik jullie te kunnen vermaken met spelletjes vol stress, maar wel net genoeg dat het leuk blijft ;) Veel spelplezier!

Marketeer :
Skeilah is natuurlijk al bekend bij jullie en zij wordt ondersteund door Bloodwolf 14.
Hallo allemaal!

Ik ben Chris aka BloodWolf14. Een 22-jarige student uit Groningen die graag gamet, sport en drankjes doet. Ik zit nu sinds een jaartje ongeveer in het forumteam als spelleider, maar zal nu de taak van marketeer op me nemen. Discord is mijn place to be dus daar zul je me ook veel vinden. Babbeltje doen of afspreken? Ik sta er altijd voor open!

Technische Staff :
Deze groep word gerund door 2 nieuwe leden in het bestuurd namelijk Shaddow en Perry26
Shaddow
"Hey iedereen, ik ben Marc, ook wel bekend als Shaddow. Ik ben in mei 2009 lid geworden van dit forum, en heb in de meer dan 11 jaar dat ik lid ben geweest vele vrienden hier mogen maken en meetings mogen bijwonen en het forum zal voor altijd een plekje hebben in mijn hart en ik ben heel blij dat ik mij nu ook met een mooi kleurtje onder mijn naam mag inzetten voor het forum <3 Interessante hobbyfeitjes - ik deed pre-corona aan LARP, ik deel samen met een huisgenoot, een kat en een robotstofzuiger een appartement in Utrecht, ik houd heel veel van bordspellen, en series kijken, en samen met mensen koken. Je kunt mij altijd een PM sturen als je een vraag hebt of je gewoon wilt praten, als mijn hoofd niet te chaotisch doet stuur ik soms zelfs een PM terug!"

Perry26:
Hallo allemaal, hier jullie spiksplinter nieuw forumteamlid. Jullie kennen mij natuurlijk allemaal als Perry26 maar in het dagelijks leven heet ik gewoon Perry. Momenteel ben ik bezig met een studie Computer Science en ik zal dan ook hier deel zijn van de technische staf om eindelijk al die dingen die hier in de loop der jaren kapot zijn gegaan te repareren.

Niet Weerwolvenspellen.
Dit zal geleid worden door Lyne die al jaren een gezicht is in het forumbestuur.

Dus mochten jullie vragen hebben gericht aan 1 van deze categorieën schroom dan niet om een berichtje te sturen.
Wij zijn hier samen om het forum weer leven te geven en iedereen zich thuis te laten voelen
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2020, 20:07:12 door Waterwork »

Waterwork

Re: Nieuwe leden in het Forumteam
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2020, 19:50:27 »

En natuurlijk alle speerpunten voor het spelleiders team

Speerpunten voor spelleidersteam:
- De input van alle forumleden is belangrijk! Heb je ideeën, wil je een (WvW-)spel organiseren of helpen leiden, heb je op-/ aanmerkingen of kritiek of iets anders meld dit dan bij één van de spelleiders, zodat er iets mee gedaan kan worden!
- De spelleiding wil het concept gastspelleiderspellen en het daarbij behorend inschrijven en erin gestemd worden door het forum in zijn huidige vorm loslaten. We zijn van mening dat iedereen zich welkom moet voelen om een spel alleen of samen met een van ons te kunnen leiden. Het concept "hulpspelleider" willen we flexibeler en vrijer vormgeven. Een forumlid kan een van ons aanspreken dat hij of zij graag een spel wil leiden (met eventueel al een idee), vervolgens zal de spelleiding proberen dit zo snel mogelijk in overleg met de aanmelder in te delen in de planning. Op deze manier willen we het laagdrempelig (en bijna net zo eenvoudig als in het echt) maken om een spel weerwolven te kunnen leiden, als je daar zin in hebt. Hierbij uiteraard de kanttekening dat bij veel aanmeldingen wij niet iedereen direct een spel kunnen laten leiden, aangezien er maar vier a vijf spellen per periode zijn.
- Het weerwolfspel op het forum is mogelijk te complex geworden voor (nieuwere) leden op het forum. De rollenlijst zal gesplitst worden in een basisrollenlijst, deze rollen zullen in elk spel aanwezig kunnen zijn. Daarnaast zal er een gevorderdenrollenlijst zijn met rollen die enkel aanwezig kunnen zijn als dit voor de start van het spel expliciet benoemd is. Tevens zullen enkele rollen verwijderd worden, waarvan de spelleiding vindt dat ze overbodig zijn geworden, aangezien ze nauwelijks gebruikt meer worden of moeilijk uit te balanceren zijn. Ook zullen er eventueel nieuwe rollen worden toegevoegd.
Hier ontvangt de spelleiding ook graag de mening en suggesties van de leden over, als zij die hebben.
- Elke vrijdag zal er een spel gestart worden. De planning van spellen zal ingevuld worden naar de behoefte van het forum, waarbij achteraf gekeken zal worden naar het animo en de reacties van de leden, denk daarbij aan de verdeling van het aantal varianten, normale spellen, netwerkspellen en dergelijke in een planning. Het spelleidingteam streeft ernaar om de planning voor een nieuwe maand halverwege de maand ervoor bekend te maken.
Ook hier wil de spelleiding jullie erop wijzen dat je je vrij mag voelen je mening te delen met ons, als je input hebt hierover.

- Het spelleidingteam streeft ernaar om net zo actief met het spel bezig te zijn als de spelers. Zo stelt het team dat de nachtverwerking zo snel als mogelijk zal plaatsvinden na de deadline van de nacht, persoonlijke redenen voor uitstel uitgezonderd.

- De spelleiding wil alle leden erop wijzen rekening te blijven houden met leden die niet gebruik (willen) maken van externe communicatiemiddelen, zoals WhatsApp, Discord e.d.
- De spelleiding wil deze externe middelen echter niet tegenwerken, sterker nog, de spelleiding zou het fijn vinden toegevoegd te worden aan spelgerelateerde groepen en gesprekken. Niet als politie, maar om net zo veel van spellen te kunnen genieten als spelers dat doen en een beter beeld te krijgen van wat er achter de schermen gebeurt.
- Lyne is verantwoordelijk voor alle Niet-WvW spellen die op het forum georganiseerd worden en zal deze begeleiden. Daarnaast gaan we ervoor zorgen dat er voor deze spellen altijd een reservespelleider klaar staat zodat het niet meer gebeurt dat spellen niet meer worden afgemaakt.

himan

• De man die tegen jou hallo zegt
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-51
  • Geslacht: Man
  • €9685
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar himan
  • Bananana tudutuduuduu, bananana tuduuduuduu
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2020, 21:52:51 »

Gezien niemand hierop reageert. Veel succes, ben benieuwd! Hoop dat er een nieuwe wind gaat blazen. Ik heb even getwijfeld om me ook aan te melden, maar ik heb het gevoel dat ik mijn prioriteiten niet recht ga kunnen krijgen om dit er bij te doen.

Zabulus

« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2020, 22:48:15 »

Gefeliciteerd iedereen met de aanstelling. Ik zie dat er al wat plannen zijn gemaakt mbt de spellen. Ben ook benieuwd welke plannen er zijn voor de andere delen van dit forum :)

Stefano

« Reactie #4 Gepost op: 1 oktober 2020, 23:05:16 »

Succes allemaal!

BloodWolf14

« Reactie #5 Gepost op: 2 oktober 2020, 01:18:00 »

Welkom 'nieuwe' teamleden. Ik kijk er naar uit samen te werken. Tot zover zie ik alleen maar positieve dingen dus dit komt vast goed ^^

Simile

« Reactie #6 Gepost op: 2 oktober 2020, 11:38:06 »

Gefeliciteerd allemaal  :)

Het ziet eruit als een mooi team!

Shaddow-expert

Wurn

« Reactie #7 Gepost op: 2 oktober 2020, 15:36:36 »

Succes allemaal O0
Howl with me fellow wolves. Howl!

Heartless

« Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2020, 07:31:07 »

Succes!

Markm

« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2020, 09:08:43 »

Gefeliciteerd allemaal!  ;D

bert-boefjes

« Reactie #10 Gepost op: 8 oktober 2020, 22:44:20 »

Ik zie dit nu pas. Maar succes allemaal! Fijn dat jullie voor zo'n duidelijke structuur gekozen hebben!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!
Pagina's: [1]   Omhoog